Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

9 Haziran 2008 Pazartesi

YEŞİL BİYO ;)

Bir "Kırmızı elma,Yeşil Biyo"proğramına daha hoşgeldiniz ama niye eli boş geldiniz!Bugün çaardığım hiçbi konuk gelmedi anacım.Nedense tırsıyolar benden.Bugün size pratik ve kolay yemeklerden bahsedeceğim.
İlk yemeğimiz:Kumpir.Dışarı çıkınca çok meraklısınızdır elin bitli,pasaklı kumpirlerini yemeye dimi!Oturun evinizde yapın kumpirinizi. Ev Kumpiri:
Haşlanmış patatesleri(Adetini öküzlük sınırınıza göre belirleyin)sıcakken ezip içine tereyağını(elinizi korkak alıştırmayın,yağ ile tadı çıkıyor bu meredin)ve rendelediğiniz kaşarı ekleyin,erisin sakız gibi olsun.Borcama yayın.Bu esnada kumpire koyacağınız malzemeleri belirleyip hazırlayın.Efenim bu siyah-yeşil zeytin olur,kornişon olur,rus salatası olur,sosis-salam olur.İşte ne biliim ne kadar zenginseniz yani.

Masaya getirmeden evvel fırında 10-15 dk.ısıtmanız tavsiye edilir.Sıcacık kumpiri tabaklara alıp üzerine abanın malzemeleri.İçersenizde kırk yılın başı bi bardak kola için anasını satiim be!
2.Kolay tarif:Fırında makarna
.Spagettinin olan şu eşek kadar fırın makarna için olanından alınıp haşlanır.Hazreti gogıldan beşamel sos tarifi alınıp yapılır.Yemiyosa hazır beşamel sos paketlerinden alınıp kolayca yapılır.Haşlanmış makarma ile beşamel sos karıştırılır ve yağlanmış borcama dökülür.

Üzerine bolca kaşar peyniri rendeleyerek fırında üzeri kızarınca çıkartılıp servis edilir.Bunla da artık kola içmeyin!
3.Kolay yemeğimiz en büyük Türk icadı olan:Menemen.Kişinin arzusuna bağlı olarak kuru soğan,taze biber,domates ve yumurta.Allaaam o ne muhteşem bir kokudur yarabbim.
Ekmeği bana bana.Çayıda içersiniz beraberinde.Biberler acı olsun mümkünse.Yansın ağzınız burnunuz.Ertesi gün acıdan dolayı gümrük problemi yaşarsanız hiiç bana gelmeyin!Su tutun,yelleyin geçer.

3.kolay yemeğimiz:Kahvaltı.Yemek yapmayı canı istemeyen kadınlar hemen en yorgun seslerini takınarak mızmız bi şekilde"hayatımmm akşama ne pişireyim bilemedim,kendimi fazla iyide hissetmiyorum,naapsam bilemedim"der.Koca kişisi de bıkkın bi ses tonuyla"hiç uğraşma hayatım.Kahvaltı yaparız önemli değil"der.Kadında bi çay,iki peynir,zeytin,domates-salatalık kakalar adama.Ama Biyo ahanda böyle bi masa döşer.

Yalan söyledim.Allah çarpacak çot yapıp koyacak beni bi köşeye bigün ama bakalım ne zaman.Bu, haftasonu kırk saatte hazırladığım bi kahvaltı masası millet!Yani canım yemek yapmak istemezken böyle bi sofra için uğraşağıma bi çorba,bi pilav sallarım daha iyi.İşim mi yok allasen.
Yazarın Notu:Bu ne kişiliksiz bi blog oldu kaardeşim!Bu blogun konsepti ne?İçeriği ne?Böyle daldan dala atlayan aklı bi karış havada bi blog olur mu!Blogger denetim ekibini göreve çağırıyorum.Yemek bloglarına ayıp eden bu bloggerın haddini bildirin,uyumayın!