Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

2 Haziran 2008 Pazartesi

BİZİ MAGNUMLA KANDIRAMAZSINIZ

Yani Sawyer geldi gelecek,gelmişken magnum reklamını ülkemizde çekecek.Cekcek cakcuk.
Bu muydu huleynnn!

Biz de sawyerli reklamı bekledik durduk mal gibi!
Zaten çok zor reklam beğenen biri olarak reklamı beğenmedim.Hiç hemde!
Hangi reklam yönetmeniyse bahse girerim Sawyeri müthiş kıskanan bi tip bence bu dingil!
Yani bir reklamda magnum ve sawyer olacak ortaya böyle ucuz,3.sınıf bi iş çıkacak.Pes!Sawyeri ve magnumu bana verseniz ben size reklamın kralını çekerdim bea!
Ha çekim sonrası beni,magnumu ve Sawyeri bi daha göremezdiniz o ayrı hahhahhaaa.

Bu gerizekalı karıyıda nerden bulmuşlar?Güzellik şeysiymiş!Peeee.
Pabucumun güzeli!Daha "tökezliyormuş gibi rol yapmayı"bile beceremeyen bi salak bu karı!

Be angut karı hadi adam kucakladı allaan şanslı kulusun ki arabaya girebildin.O kazulet ayağın, güzelim insan,şahane kişi sawyerin kucağındayken,sen nasıl büyük bi iştahla magnum yersin?Bırak magnum çubuğunu sonra yalarsın be andaval karı!Aklına gele gele magnum mu geliyor!Ben o çekim alanında olacaktım ki götüne bi tekmeyle arabadan defederdim seni ve bak bakalım magnum nasıl yenirmiş öğretirdim!O çubuğu da aynen sana!

Haydi kızlar
Taça yaptığımız gibi bi mail bombardımanı yapalım. Burada taça reklam senaryosu yazmıştım ya, bi reklam senaryosuda magnum için yazarım hiç sorun değil.
"Bizi magnumla kandıramazsınızzzz"Hahhahhaaaa

Yazarın Notu:Bu aralar reklamlara taktım.İzlerken ne düşünüyorsam onları yazacağım."Peki ya siyasi-güncel meseleler ne mi olacak?"
Sittiredin.Allah belalarını versin!
Yazıyorumda ne oluyor.Boklarında boğulsunlar,kendi devasız dertlerine düşsünler işşallah!
Umrumda olmayacaklar.En azından bi müddet!