Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

11 Haziran 2008 Çarşamba

ALIN HULEYNNNN

Bi önceki yazımda pratik yemekleri koyduğumda bazıları bana laf atmış:)
Misal efenim bu
-"tembel karı yemekleri yazacağına utanmadan aşçı biyodan yemek tarifleri"yazmışsın hahahhaaaa didi.
Bu -"zaten evde durduğun yok,durduğunda da doğru düzgün yemek yaptığın yok hahhahaaa"didi.
Daha o uyduruk yemeklerime bakıpta kimbilir neler diyenleriniz de oldu.Terbiyesizler siziii :)
Bana güleceenize açında..... alla allaaaaa.
Ben pratik yemekleri koyduysam siz kadınlığınızdan utanmayın diyedir nankörün başkanları !Ben hem çalışan hem evde durmayan bir kadınım ama ahanda böyle sofralarla karşılarım caanım kocamı.Biz bişii biliyozda gendümüze "biyonik"diyoz.Ne aşçım var ne yardımcım var.Tek yardımcım kızlarım.O hergelelerde genelde selena izleyeceez diye satarlar beni.
Alın nankörler alında kadın görün, gözünüze dizinize dursun size verdiğim emekler :)))








Yazarın Notu:Sazan yazar feci gaza gelmiş,manyak gibi çektiği yemek masalarını"bakııın ben nasılda becerikli bi kadınım"der gibi milletin gözüne gözüne sokmuştur,allahın belası!!!