Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

19 Haziran 2008 Perşembe

TİKİ KIZLAR

Ergenlik çağındaki küçük kızların ve bazı genç kızların şu yaya yaya konuşmaları varya!
Hani "e" nin yanınına "a"harfini de ekleyip kurdukları cümleler:

@Aevett(evet demek oluyor)
@Yaaeni(yani demek istiyorlar)
@Yaaee yooek öyle değildeee(Türkçesi:ya yok öyle değilde)
@Kızııaaamm(kızım)
@Hadea ordean beaee(Hadi ordan be diyor abla)
@Hawııyırr(öyle bi hayır deyişleri varki bakın harf bulamadım anlatmaya)



Seslerini öyle sinir bozucu ayarlıyorlar ki konuşmalarını duyan ,bunları eşek yüküyle sırtlarında patetes taşımış,bağ bahçe sürdürmüş sanır.
Yorgun-bitkin bir tonda yaya yaya,yavaşca ağır ağır, konuşmaları beni çileden çıkartıyor!


Bir de bebek taklidiyle çocuklaşarak,şımararak konuşanlar vardır aralarında.Onlar aman diyim elime geçmesinler!
Ne zannediyorlar kendilerini?
Seksi mi?
Cool mu?
Orjinal mi?
Ben ne olduklarını söyleyim:Aptal!Sadece aptal!

Şimdi bakıyorsun gencecik,tatlı,sevimli,dünya güzeli bir kız(yada erkek) bi konuşmaya başlıyor boğ at yani!Bu gençler için bu imajlarının devamı ancak düzgün bir diksiyonla, akıcı ve temiz Türkçe konuşmasıyla sürer.Yoksa konuşmaya başladığı anda bitiyorlar!Sıfır!

Fotokopiden çıkma gibi bir örnek giyinmelerine değinmiyorum bile farkındaysanız.Bir gün kıç çatalına kadar kot giyen bir gencin(kız-erkek farketmez)yolda o kotlarının düşmesini ve rezil olmasını diliyorum.Bide vücut olsa içim yanmayacak!Fizik sıfır!Döt göbek almış başını gidiyor gencecik kızlarda.Kotta mideye alttan destek verince karın toplanacağına tüm haşmeti ve bıngıllığıyla ortaya çıkıyor kabak gibi!

Bel yağlarını gözümüze soka soka o kotu hiç yakışmadığı halde sırf moda giymenin ne mantığı var!Hayır,o kot dötlerinin yarısındayken nasıl yürürler ve nasıl rahat ederler anlamıyorum ki! Yazarın Notu:Bir tek bu yavru düşük bel giyebilir,diğerleri çeksin donlarını yukarıya!