Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

30 Haziran 2008 Pazartesi

ÇOCUKLUK EDİN

Aynı sitenin çocukları bahçede oynarken kavga ederler.İş büyür kavgaya anneler de dahil olur.Birbirlerine çocuğuna iyi terbiye vermelerini ve çocuğunun bir daha çocuğu ile muhatap olmaması gerektiğini sertçe söylerler.Artık her iki çocuğun anne-babası birbirlerine pis pis bakmakta,selam sabah vermemektedir.
Birkaç gün sonra yeniden neşe içinde birlikte oynamaya başlayan çocuklar artık küs değillerdir ama anneleri artık küstür.

Çocuklar oynarken birinin annesi bu durumu içine sindiremez ve diğer annenin de özellikle duyacağı şekilde çocuğunu yanına çağırarak:
-"Ben sana onunla muhatap olmayacaksın,onun seviyesine inmeyeceksin demedim mi ha!"der
Çocuk şaşkın şaşkın:
-"Ama annecim,O benim arkadaşımmm" diye cevap verir.
Anne daha da kızarak:
-"Hayır! O senin arkadaşın değil!Öyle olsaydı bende annesiyle arkadaşlık ediyor olurdum!Değil mi?"der.

Çocuk ışıldayan gözleriyle annesine bakarak,sanki aklına yeni bir fikir gelmiş gibi heyecanla:

-Anneciğim sizde arkadaşlık etsenize,arkadaşlık çok güzel bir şey!
der ve mutlu bir şekilde arkadaşıyla oyuna döner.

Olayla alakası olmayıp, sadece izlemekle yetinen 3.kadın ,döt olmuş anneye gülümseyerek:
-"Yaa!-Hayat öğretmeninden-aldın mı şimdi dersini"der.


Yazarın Notu:Olay sahici olup,3.kadında Biyo'dur.Bazen kızınca karşımızdakine sertçe:"çocukluk etme!"deriz ya.Keşke hep çocukluk etsek:)Sevgi ve arkadaşlık gibisi var mı? Sizce de öyle değil mi sevgili okuyucularım benim.
Yazarın Notu2:Ay böyle duygusal yazı yazıp üstüne bide kaymaklı sevgi pıtırcığı olunca kendimi tanıyamıyom.Tiksinç bi Biyo oluyom.
Yazarın Notu3:Ben o karıdan o lafı duysam elimi belime koyarak"kadınnn kadın,sen kim oluyonda terbiyesiz pis sümüklünü benim bebemle muhatap etmiyon bakiim ha,şılllıkkk yellozzz!Senin aaaazını caaart diye yırtarım ben sürtükkkk"der saçını başını yolar koyardım bi köşeye.
Yazarın Notu4:Oh be rahatladım:D