Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

16 Haziran 2008 Pazartesi

AND THE OSCAR GOES TOO

Selinnnn:)))
Bileğinin hakkıyla aldığı 1.cilikten dolayı kutluyor ve tüm konfetileri yüzüne gözüne atıyoruz.
Urooooo:)))Gerçi Uro şike yapmış biraz ama olsun.100.cü oldu ya siz ona bakın.Saatte istememiş canım Urom yoksa hakikaten gönderecektim 100.cüye bir saat.Ama şansına küssün,kanatkâr Urom.Bi ekmek bi hırka Urom.Yaşasın bir cimri olarak saatten yırttım:)


Yorum analizleri:
1-Genelde herkes kendini 1.sanmış,çok tatlısınız:)

2-Genelde herkes aylar sonra açılan yorumda şaşırmış,yüzüne birden kamera,ağzına mikrofon tutulan vatandaş gibi ne diyeceğini bilememiş.Bu daha da hoştu:)

3-Yorumu açmasam hiç ses çıkartmayacak ve beni kendilerinden mahrum edecek sessiz okuyucularım olan çok şeker blogerları tanıdım.İyi ki açmışım ayol:)

4-Bu 100.cü şanslı ördek olan:)canım Uroda maille bana ulaşıp başıma bela olan blogerlardan mesela.Ehehheehee

5-Eleştirmen,Cevval ve Gülay'ın sorduğu ve çoğunuzun merak ettiği:Yorumlar neden açık değil sorusuna cevabım şu:Hayır,sandığınız gibi eleştirilmekten korktuğumdan ve "aman bu sert yazılarıma ne yorumlar gelir,kaldıramam şimdi"diye katlanamayacağımdan değil.Tam aksine hepinizin hakkından gelirim ben!Hatta alnınızı karışlar,ebenizi ağlatırım.

Ben manyak felanım ama yorumlara detaylı cevap yazan,okuyucuna sadık ve çok saykılı bir blokırım.Dolayısıyla şifreli blogumda ki VIP kişilerime(yaklaşık 432 kişi;P)yeterince saygıda kusur etmiyor,yorumlarını cevaplandırıyorum.Ayrıca bir sitede özel yazılar da yazdığım için haliyle bir de buranın yorumlarına cevap yazmakla uğraşamayacağım için açmıyorum.
Burayı bir dergi,bir gazete gibi düşünün.Okuyun gidin.Her gazete köşe yazarına hemen mail mi atıyorsunuz allaseniz?Ayrıca ben isteyenler ulaşsın diye buraya mail adresimi de koymuşum nankörün başkanları!Üşenme oradan yaz ne diyeceksen dimi ama.Cıkcıkcıkkk.

6-Tüsi ve yasi,bir kedim yok.Evde kendimden başka bir kediyi boğuveririm ben.O derece kıskancım;P .Kol saatini Uri gellere havale ediyorum:)

7-Virgilius,benim hayatım sansasyon şekerim:)

8-Egemen,seninle aynı apartmanda olsam dahi buluşmam,kalbini fena kırıcam.Hayır!PuCCa da buluşmazzzz!!!

9-Artificial,yalancının!O zaman tüm yazılarımın yorumları mailime bekliyorum:)

10-3.sayfa tarayıcısı bende senin hastanım anam:)Giderken mantar poşetini burada unutmuşsun.Ama kalsın,nede olsa kültürdür.Ehehhehe

11-Demeeeet,hiç kıvırtma.Sende ilk mailinde "kimse sana inanmamış,yazan eden yok "demiştin:)

12-Şifrelimi okumak isteyenlere(bendeniz hariç) cartdadanak davet gönderemem.Savcılıktan gelen temiz kağıtlarınıza göre davranacağımdır.Darılmaca gücenmece yok tamam mı:)

13-Seda,evet ben kendimi çok önemsiyorum:)Kendini önemsemeyen insan var mıdır dünyada?"Ben kendimi önemsemiyorum" diyen yalancıdır!

14-Ayşe Emel,tuvalette mi gülüyorsun:/Atıyosunnnn:)Bana lütfen bi mail at oldu mu?


15-TijenTijenTistijen,sana dünyanın bütün tatlıları feda olsun şekerim:)


16-Kıymet,Kesmeşeker,Bugunovnia,Hisleri ve O,Yasemin/Beril,Funda,NaneŞekeri,Un4çınıtli,MisketLimonu,EsraSugar,Kasımpatı,
7.Oda,Bendeniz yorumların açılmasını dört gözle bekleyip kapanmaması gerektiğini söylemişler.Fikriniz konseye sunuldu yıvrılar.Bakiciiiz artık.

17-Ecemm çok tatlısın.Tabii TaşımYavrumTanyam da öyle.(Editdit oldu ehehhee)
18- Biyocuları birleşin diyen ve günde 4-5 kere tıklayan okuyucum.Çok tatlısın.Da kimsin:)

19-Hülya,bana sevgili Biyo de,hatta sevgilim de hahhaaa.Ve o yaptıklarından yemek isterim bigün:/

20-Hislerim ve sen,başıma ne geliyorsa bu çekiciliğimden dolayı geliyor zaten.Madonnayım ya ben.Ehehhee kıçımın Biyonnası;)

21-Ayci senin zekanın kalorisi kaç acaba.Civa mısın insan mısın in misin cin misin anlamadım ki bebeğimm:)

21-Zıbbıdı,seni görünce aklıma hep ya zibidi geliyor yada zıbın.Sen hangisisin:)

22-Son olarak en döt yorumcu ödülü olan yorum lalesi,Triportere gidiyor!2 yorumunla da olsa egomu tatmin ettiğin ve dötümü kaldırdığın için teşekkür ederim.

Yazarın Notu:Bana yazmaktan imtina etmediğiniz ve kendinizi kasmayıp, şu sayfa kadar beyaz olan(sayfam beyaz değil ki lan!) en güzel duygularınızı paylaştığınız ve kalbiniz kadar temiz(atma biyo,din kardeşiyiz!) düşüncelerinizi yazdığınız için hepinize teker teker çoook teşekkür eder,"elleriniz dert görmesin yıvrılarımm,gadanızı aliiim" derim.
Sağolun lan,valla.Ağlayacam şimdi şerefsizim:)