Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

6 Haziran 2008 Cuma

GÖNLÜMÜN KRALI-GÖNLÜMÜN REKLAMI

Yani kardeşim olsa ancak bu kadar severdim seni.
Her haline,her tavrına hayranım Beyazzzzzz!
(Bu arada bağrınıp tişörtümü yırtıyom ehehhee)

Bu kadar şöhret olacaksın,bu kadar sevileceksin ve bu mütevazi,alçakgönüllü,kendine güvenen o harika kişiliğinden zerre taviz vermeyeceksin!Bravo!
Alnından öpüyorum seni.Dünya ahiret kardeşimsin.Ama bunun venüsü varrr,jüpiteri varr,marsı var :)))

Kendisiyle dalga geçen insanlara oldum olası hayranımdır zaten.Bi kişi hem kendini beğenecek hem yerin dibine sokup dalgasını geçecek kardeşim.-Benim gibi;)-
Dİğer ünlülere gıcığım işte bu yüzden!Hep kas kas kas nereye kadar!Doğal ol,harbi ol,sıcak,sevecen,komik ol.Yaaani:Beyaz ol Beyazzz!

Fanta reklamlarında bir başka büyüyor Beyaz!
Doğallığı ve içtenliğiyle tüm samimiyeti geçiyor bize.Hele Ona yapılan kamera şakalı reklamdaki o sıkıntılı-korkulu-şaşkın-mutlu halini al ciğerine sok yani o kadar tatlı.

Yazarın Notu:Gazlı içecek sevmem,içmem ama Beyaz için zehirli fanta içicebilirim(yalan söyledim).En beğendiğim reklam fanta reklamları.Ama sadece Beyaz olursa!Beyaz aşağı,Beyaz yukarı.Beeeyaz gönüllerin kralı,o bir tabiat harikası:)