Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

26 Haziran 2008 Perşembe

SİZİ KIZDIRMAK İSTEMEM AMA

Ben almanlardan en az 3 tane yiyeceğimizi biliyordum.Hatta 3-1 diye yazacaktım dün,müneccim boku yimiş gibi olmayım şimdi bana"Ulan uğursuz Biyo,şom ağzını açtın,senin yüzünden elendik"ney dersiniz diye yazmadım.Tahminimden 1 fazla atarak fakir ama gururlu ayrıldık en azından.

"ulan az daha finaldeydik yaa.. o son golü yemeyecektik.."falan futbol yorumcusu triplerine girmeyin hemen!Herkes bilirbilmez kişi ,futbol otoritesi kesilir başımıza.Kıçımın otoriteleri.Ofsaytı bilmeyen bayanlar bile maçla ilgili yorum yapıyorlar şu an!
Geçin bunları bi kalem geçiiin.Göte giren şemsiye açılmaz!

Yazarın Notu:Olaya iyi yönünden bakın.Mesela dün akşam "seviniyom öküzleri"nin kurşunlarıyla hiçkimse ölmedi,hâla yaşıyor.