Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

6 Haziran 2008 Cuma

YAŞASIN

"Sabahları karnım davul gibi uyanıyorum" diyenler!
"Allah seni inandırsın bi koyversem kesin uçarım"diyenler!
"Sabahları eteklerim,pantullarım,donlarım gelmiyo"diyenler"!
"Karnım çok şiş uyanıyorum"diyenler
"Günlerdir doğru dürüst çıkamıyom"diyenler!
"Bi zıçsam varya,yeminle 5 kilo gelir"diyenler!
Birleşin!

"Zıçamayan kadınların yoğurdu" activiayı deneyin.
Reklamlarda ben inanmıyordum bu ablalara.Karınlarından balonları çıkartıyorlardı ya hani bunlar.Bende sinirle o balonları alıp bunların.......
Baktım artık çekilir gibi değil.Gazmaniye gibi dolanıyom ortalıkta.Kazara zortlasam deprem oldu sanıp binayı boşaltacaklar.En sonunda paraya kıyıp bende activia aldım!
4lüsü 2.75 ytl.
Ne bakıyon?Cimriyim ben!Bildiğin gibi deel.
Bazen en boktan şeye dünyanın parasını veririm bazende böyle üç kuruşluk bişeyi almak için ortadan çatlayıp yarılmayı beklerim.

"Ne bu lan yoğurdun zıçırtanı mı olurmuş allasen?Evdeki yoğurda doğrayım kayısıyı,azda bal koyayım al sana pirebiyotik yoğurt!Boşuna ne para verecem bunlara anasın satiim"diyordum.
Ama cidden işe yaradığını gördüm.Çok mutluyum!

Yazarın Notu:Bilen var mı?Bu reklamını yaptığımız firmalar bize bi kıyak geçiyorlar mı?
Hayır bileyimde ona göre işe yaradığını ispat eden fotoğrafı da koyup taklayı tam atayım.Yalakalıkta sınır tanımam.Hahhahhaaaa