Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

20 Haziran 2008 Cuma

GEL ABLA,FERHUNDE ELBİSELERİNE GELLLL

Ferhunde'nin saç rengini,
Ferhunde'nin cep telefonunu soranlar
bilmiyom.
Ferhunde'nin patronunda kaldığı gecenin detaylarını merak edenler en az bende sizin kadar merak ediyom.Patronda patron ama dimi kızlar yaaa.Dövmeli mövmeli.Öhöm öhöm nerde kalmıştık.O geceyide bilmiyom.
Amaaaaaa
Ferhunde'nin elbisesini arayanlarrrr!!!
Birleşin!


Şimdi millet,benim bi Yaseminim var.Onu da bana yazdığı maillerle hayatıma dahil ettim.Çok çok şeker bi kızdır.Bana bir mail atmış.Buraya alıyorum.Aldım,oku yavrum,eferim:

"Ben Istanbul- Bostanci'da bi butik kesfettim, hani sendeki google aramalarinda hep Ferhunde'nin elbisesi diye cikiyodu ya, kizim Ferhunde'nin elbiseleri orada satiliyor, bittimi bitmedi Ferhunde'nin elbiselerini gordukten son kafami bi saga cevirdim efenim Sehrazat'in elbiseleri.
Inanirmisin Kavak yellerindeki Asli'nin mezuniyetinde giydigi elbise bile var , bi de hepsinin uzerinde yaziyor Ferhunde'nin elbisesi, Sehrazat'in elbisesi, Kavak Yelleri Asli'nin mezuniyet elbisesi falan diye...

Bak senin bazi okuyucularin bununla ilgilenir belki.
Kaydadeger bulursan sayfanda soz edersin.
Ama eger sayfana alirsan benden de, aman beni ne cok sevdiginden de bahsetki catir catirrr catlasinlar, valla su Uro'yla Selin'i cok kiskandim,ben girdigimde 87 kisiydi 1 saat sonra 5 yorum gonderip 100.olayim dedim , unuttum ya:)

Hee eger sayfana alirsan adreste vereyim.
Bostancı Migros'tan sahile inerken Kamil Butik

Gorunce aklima sen geldin de yazayim dedim, senin referrerlerde ferhundenin elbisesi diye acayip arama yapilmisti.

Cooooooook opuldun.
Sevgiler, saygilar,
Yasemin "

Yazarın Notu:Eee Yasemin,şimdi ben seni silah zoruyla dedirttiğin için:)değil ,gerçektende çok seviyorum,mailide kayda değer bulup yayınladım.Ve bu dükkan ne senin ne bir yakınının.Dolayısıyla senin bu haberden "bilgi paylaşmanın dışında" en ufak bi menfaatin olmadığını da biliyorum.
Pekiiii bu Kamil butik abi bana bu hizmetim için bi elbise gönderiverecek mi bakiim ha.Sen ondan haber ver.Kaç kişi gönderecem burdan bak Bi ara gidince bi deyiver oldu mu.ÇıkarsızİşYapmayanMenfaatçiBiyo :D