Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

11 Haziran 2008 Çarşamba

BİYONNA

Madonnaya benziyormuşum:)
Öyle dedi ve ben bunu hiç düşünmemiştim.50li yaşımda madonna gibi taş bi hatun olsam daha ne isterim.Daha şimdiden memeler dize geldi bile,arka kaportaya hiç değinmiyom farkındaysanız:/

Madonna,o lalla.
Şimdiye kadar herkese-herşeye benzetildim(laz,kürt,çerkes,gürcü,muhacir,çingene) ama kimse madonna dememişti.Sinan Özen'e bile benzetildim ben yaa,varmı böyle bişey!Bizim köydeki Ayşe halamlar tvye Sinan Özen çıkıpta"senin aaazını yerim ben"i söylemeye başlayınca:
-"Ayay ayyy!Bizim Biyo çıktı koşun koşuun!"diye televizyonun karşısına çağırırlarmış ev ahalisini!
-"Yavruuuum biyom gurban olurum saga bennn"diyede izlerlermiş yaa :(Valla doğru,yalan değil,Ayşe halam bağlansın telefona o anlatsın.(Ulan şaka maka herife benziyorumda ha.Deli deli bakışları felan aynı ben)

Bu tatildeki şapkalı fotoğrafımmış:)


Bu da profilimdeki resmim.

Ne yazık ki böyle bi gece elbisem yok:( Ünv. mezuniyetindeki türbe yeşili tuvaletimden(Simsiyah uzun eldivende takmıştım yaa!İnanamıyorum şimdi)bu yana hiç gece elbisem olmadı benim. Yazarın Notu:Manyak yazarınız gaza gelipte allahtan:"ay bakın allaseniz,hiç benziyom mu?Ne alakası var şimdi cıkcıkcık"diye kendi fotosunuda koymamış!
Evet bende hep bi gözümü saçımla kapatıp gezerim,kör gibi.Bu durumda Bergenede mi benzemiş oluyom :/