Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

24 Haziran 2008 Salı

MELTEM

Dursun, saatlerin geri alınacağını duyunca,evdeki tüm saatleri toplayıp Saatçi Temel'e gider.
- Ula Temel, saatler geri alunacakmiş.Bizde evdeki saatleri senden satın aldığımız için sana getirdik. Bunları geri alacaksun.

Temel kendinden emin bir şekilde:
- Oyle yağma yok.Ben de duydum ama 1 saat geri alınacakmış.1 tanesini alırımama diğerlerini almam.

Yazarın notu:Başlığın fıkrayla alakası yok biliyorum.Çünkü dumanı üstünde bu mail,pigmelerle dans ettiği yetmiyor gibi Mantarı da başıma bela eden canım maceracım bu kızdan geldi.
Elin bi dudaa yerde bi dudaa gökte yamyamlarıyla kazanda haşlanmadan gel seni ben everecem kız:)