Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

5 Haziran 2008 Perşembe

MİLLİ TAKIM SPONSORU: BİYO


TTNetin ANA sponsorlu reklamında oyna(yama)yan annelere lafım yok.Kadıncaizler ne bilsin rol kesmeyi,oyunculuğu.Zaten çoğu "Nerden çıktı bu reklam şeyside canım.Ben ne anlarım oyunculuktan,kameradan pıfff"diye düşünüp sıkıntıya girmişlerdir.Kameralarla haşır neşir olmuş ex bi ünlü olarak iyi bilirim:Hepimizin annesini koyun kamera önüne yada bırak anneleri kendiniz geçseniz kameranın önüne apışıp kalırsınız!Zor iş bunlar zorrr!O yüzden analara laf yok.

Ömer Faruk abi reklamı iyi çekmiş ama gerçekçi olmamış.Bunlar şimdi böyle "oğullarını öven gıcık oğlan anası"kıvamında konuşurlarken birden ortam gerilip saç saça,baş başa girmelilerdi birbirlerine.Bahislerde Volkanın annesine 1e 10 veririm ben.Hepsini parçalar teyze maşallah.(O Volkanın annesi dimi?Bi arkadaşım-hayır babası O -diyoda)
Reklamın Biyocası:
-Ben oğlumu çocukluğunda önlüğü çıkarttığı gibi topa koşuyo,hiç ders çalışmıyo,leş gibi eve geliyo diye az dövmedimdi.Çok şükür futbolcu oldu da topuyla, topumuzu ihya etti aslan oğlum benim.

-Benim oğluma da spor ayakkabısı dayanmıyodu."Her hafta spor ayakkabısı mı alacaaaz ulan sana!"diye babasından az zopa yimediydi hergele.Beyiminde eli öküz gibi ağırdır üstünüze afiyet.Ama şimdi ayakabı mağazısını satın alacak paralar kazanıyo aslan oğlum benim.

-Valla benim oğlum sizinkiler gibi leş değil misler gibi gelirdi eve.

-Aaa terlemeden,pislenmeden futbol mu olurmuş öyle?

-Oluuur,ne var?Temiz çocuk benim oğlum.Çişten sonra bile dona damlatmadan çıkar tuvaletten aslan oğlum!

-Ne kadar sallarsan salla,dona düşer son damla

-Hahhahhahhahhahaaa(kahkahalar)
-Benim oğlumdan bahsedeniniz yok bakıyorum da.Bi gecede kaç bara girer çıkar ama sabaha bana mısın demez,o yorgunlukla şahane futbol oynar.

-Senin oğlun bi gecede kaç bara girer çıkarsa benim oğlumda bi gecede kaç mankene..... yaaa

-O da bişey mi?Benim oğlum da aynı anda kaç ünlüyü birden idare eder,kim sorarsa"sadece arkadaşız"der

-Benim oğlum futbol hayatım sönecek mi diye düşünmeden deve gibi içer maşallahta asla sarhoş olmaz.

-Benim oğlumda az ceviz kırmadıydı ama bak helal süt emmiş bi kızla evlendirip bir iki de torun yaptırdık şimsi sütten çıkmış ak kaşık mübarek.

-Ulkamizde baenim oglumun yuzine kimse bakmaziken dunyanin parasiyla tiransifer olduü, kirallar gibi yaşıyorüuz burda sayesin(niz)de valla.İztanbul çoh güzeil,raki,şiş kebapb şayane!

-Benim oğlum olmasa takım biter biter

-Ayol o götten bacak oğlunla mı oluyormuş koca takım

-Senin fasulye sırığı oğlundan daha iyidir ya,sen ona bak

-Hanımm hanımmm!Senin ağzından çıkanı kulaan duyuyomu bakiiim

-Duymuyo!Ne olacak!Naaaparsın!

-Gelirsem oraya aaazını cartdadanak ayırıverir,kıçını kırar köşeye korum vallah!

-Hahhhaytt!Pabucumun hasbasına da bakın hele.Gel de ayır görelim

-Tutmayın beni dostlarrrrrrr parçalayacağım bu karıyıııı!
(Tüm analar kavgaya tutuşmuş kıran kırana mücadele etmektedirler.Çaylar,kekler,pastalar havada uçuşur reklam biter)

Yazarın Notu:Diyalogda geçenlerin milli takım oyuncularıyla yakından uzaktan ilişkisi yoktur.Ben sporcunun zeki,çevik ve ahlaklısını severim.Bu reklamda bahsi geçenler "BiyoSpor takımı"futbolcularıdır ve gerizekalı,hımbıl ve ahlaksızlardır.

BiyoSpor,milli takımımıza başarılar diler :)