Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

1 Mayıs 2008 Perşembe

1 MAYIS KİMİN BAYRAMI???

Küçüktüm küçücüktüm
Top oynadım acıktım
Bir zamanlar ayak idim
Ben ne zaman baş oldum?

İçimde birikti tüm kinler
İntikam günü beni bekler
Bir zamanlar ayak idim
Ben ne zaman baş oldum?

Görevim germek,kaos yaratmak
Hedefime ulaşmak için koşturmak
Bir zamanlar ayak idim
Ben ne zaman baş oldum?

İşine gelmeyen sittirsin gitsin
Burayı şeyhlerle bize devretsin
Bir zamanlar ayak idim
Ben ne zaman baş oldum?


Dediklerimi bir bir unuttum
Ülkenin altını,içini oydum
Bir zamanlar ayak idim
Ben ne zaman baş oldum?


Kalbim temiz,içim huzurlu mu?
Atatürk Türkiye'sinde olması gereken bu mu?
Bir zamanlar ayak idim
Anne ben gerçekten baş oldum mu?

Yazarın notu:
Ayak takımı olmayan İşçi Kardeşler!
1 Mayıs İşçi Bayramınız Kutlu olsun

Herşeye rağmen!