Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

14 Mayıs 2008 Çarşamba

KRALİÇE DEYZEE,NASIL BULDUNUZ ÜLKEMİ?Bİ DEYİVERİN BAKEM?

Yazarın Notu:Söz yok.

O sırada keçiörende bir evde
rte-Eminee,hadi hazır değil misin daha?
e.e-Gelmiyorum beeen!
rte-Ya hadi geç kaldık ama
e.e-Giyecek bişeyim yok!Ne giyecem de gelicem ben!
rte-Yahu yapma dolaplar kapanmıyor giysilerinden eminecim
e.e-Sen öyle san.Kalmadı hiçbişiyim!
rte-Şu kız tekniğe diktirdiğin dallı güllü kaftanı giyde gidelim hadi ama yaa.Geç kaldık
e.e-Yaa,pışşıkk!Först leydimiz yepyeni yepyeni modacılara diktirsin giyinsin,salınsın köşkte,ben eskilerimle gidiyim öyle mi!
rte-Amaan hayatım,modacılara dünyanın parasını bayılıyorda ne oluyor.Yok rahibe kıyafeti yok rüküş bin türlü eleştiri çıkıyor hakkında.Hadi giyin hemen.Senin endamın yeter.
e.e-Yok giyecek bişiyim,gelmiyecem ben.
rte-Hasbinallahhhh,ya kimse farketmez gülümser durumu kurtarırsın hadi ama
e.e-Sen gitttt!Gelmiyorum bennnn!
rte-E "eşiniz neden gelmedi"derse ben ne diyecem kraliçeye?
e.e-Başı ağrıyordu de,keyfi istemedi de,bana ne,ne dersen de.
rte-Ya demezler mi koskoca kasımpaşalı herkesi muma çeviriyoda bi hanımına söz geçiremiyo diye.
e.e-Demezler demezler,förstleydiyle küs zannederler.Hadi uğurlar olsun
rte-Hasbinallahh.Şimdi sana bi hitabet sanatı yapardım ama aha geç kaldım vallahada billahada
e.e-Korumanı al da git tayyip!Ben gelmiyorummm!

(Ciddiye almayın,her evde olur böyle diyaloglar.Evliliğin tuzu biberi bunlar ayooool.Gülün geçin:)