Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

16 Mayıs 2008 Cuma

SARI


Benim hiç sarı bir kıyafetim olmadı biliyonmu?
Hiç ama.Ne elbise,ne tişört,ne body,ne etek,ne don.Hiç birşeyim yok sarı olarak.Sokaktaki her yüz kadından 70inin sarı giydiğini düşünürsek sarıya olan alerjimim ne kadar isabetli bir karar olduğunu görüyorum.Giyenler ister alınsın ister kızsın ama sarı rengi çok kişiliksiz buluyorum.Şimdiye kadar da "Aaa ama bak buna çok yakışmış"diyeceğim birini de görmedim.Tek başına sarıyı sevmem.Nefret ederim hatta.Ama sarının uygun başka renklerle kombinine edilmesine hele hele siyah ve beyazla kullanılmasına itirazım olmaz.Bak o zaman güzel işte.

Hele aynı anda sarı body,sarı babet ayakkabı giyip bir de yetmezmiş gibi sarı çanta takan kadınları yolda durdurup dövesim geliyor!Bi dur be kadın!Bu ne!Limonluk gibi!
Her ne olursa olsun yakışanı yakışmayanı "ay aman bu çok moda"diye saldırıp kızılay giydirmiş gibi giyinip salınırlar ya uyuz olurum ben bu duruma. O sene ne modaysa asla almam ben.
"O senenin modası"olan bir parça aldığında bilmelisin ki bir sürü fotokopinle karşılaşacaksın.
Peki senin farkın ne?
Koca bir hiç!Herkes gibisin!
Diğerleriyle aynı ve asla özgün değil!

Yazarın Notu:Biliyom,fotoğrafın konuyla alakası yok.Gözünüz gönlünüz açılsın diye koydum.Bir tek bu yavru sarı giyebilir,ona serbest.Yada hiç bir şey giymesin,sarı saçları yeter ;)