Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

5 Mayıs 2008 Pazartesi

KAHROLSUN SECRET,YAŞASIN HIDIRELLEZ :)

Bu gece,hıdırellezi karşılamayı unutmayın!
Alın çocuklarınızı ağaçlı,çimenli bir yere gidin.Hiç mi ot çöp yok etrafınızda.Bi saksı çiçek bulun ayol!
Büyüyünce anlatabilecekleri bir çocukluk anısı oluşturun.Gül dibine çizilen,taşlarla yapılan arabalar,evler.Kağıtlara çizilip gül dallarına bağlanan istekler,yakılan ateşin üzerinden atlamak,birisine iyilik yapmak,kendi yaptığın bir yiyeceği dağıtmak,paylaşmak.Daha yapılması gereken ne varsa,yapın.Çocuklarınızla..

Bu gece,hıdırellezi karşılamayı unutmayın!
Uyuyup kalmayın!
Kaç kere bu tren gelecek sanki!
Anca seneye,bekler durursunuz istasyonda bir yıl.
Kocalarınızın homurdanmasına da,alaycı bakışlarına da,dalga geçer laf sokmalarına da aldırmayın.Dileyin dileklerinizi.
Hıyar kocalar!Sanki mevcut dileğiniz gerçekleşince onlar da faydalanmayacaklar gibi!
Kocanız çok laga luga yaparsa keltoş ve göbekli bi adam çizip gömün gül ağacı dibine.3 aya kalmaz keltoş ve göbekli olacağı garantidir.Nedenini sorarsa"aman canımmm hıdırellezde ki o saçma dileklerden dilemiştim"dersiniz.Görsün ebesininkini!
Ne de olsa intikam soğuk yenen bir yemektir.

Ben şahane bi koca dilemiştim o oldu.Ev dilemiştim,evim oldu.Kız dilemiştim 2 kızım oldu.
Bekar kızlar,Sawyeri çizin!

Bu gece yine bir şeyler dileyeceğim.Arasında bir resim var ki o tutarsa size yemin ediyorum bir fotoğrafını koyacağım:)

Bu gece,hıdırellezi karşılamayı unutmayın!
Uyuyup kalmayın!Eskiden sikrıt mı vardı anasını satiim!
Kahrolsun sikrıt!Yaşasın hıdırellez!

Yazarın Notu:Bugünün 3.yazısı.Biliyorum.Aslında ben bir tane yazı yazdım,diğerleri hıdırellez bereketi :)