Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

12 Mayıs 2008 Pazartesi

BİR BAKAN,İKİ EVLAT

Yıllar önce bir Milli Eğitim Bakanının makam odasının kapısı çalındı.
İçeriden kararlı ve tok bir ses ''Giriiin'' diye seslendi.

Oldukça mütevazi döşenmiş odaya iki tane lise talebesi girdi.
Tombul yanaklı olan Milli Eğitim Bakanının yanına yanaşarak :

-''Babacığım merhaba. Elini öpmeye geldik arkadaşım Gazi'yle beraber'' diyerek arkadaşını gösterdi.
Mezun olmuşlardı iki samimi arkadaş liseden. Gazi ve Can, Bakanın elini öptükten sonra masanın karşısındaki koltuklara oturdular. Tombul yanaklı çocuk söz aldı:

-''Babacığım biliyorsun okulumuzu her ikimizde başarı ile bitirdik. Ve bir yıldır para biriktiriyorduk.
Eğer senin de iznin olursa Bakanlığın bursundan yararlanıp Amerika’ya okumaya gitmek istiyoruz''
Bakan küçük bir sessizlikten sonra oğluna:

-''Oğlum biraz dışarı çıkar mısın?Bizi arkadaşınla bir iki dakika yalnız bırak''dedi.
Oğlu dışarı çıktıktan sonra bakan oğlunun arkadaşı olan uzun boylu çocuğa şöyle dedi:

-''Bak evladım, ben sizler gibi başarılı öğrencilerin yurtdışında öğrenim görmesini her zaman desteklerim. Fakat, bir bakan olarak oğlumu Amerika'ya gönderirsem, bunu başkaları farklı değerlendireceklerdir. Bu yüzden sadece sana burs vereceğim. Gerekli işlemlerin yapılması için talimatı veririm az sonra.
Hayırlı olsun'' deyip dışarı çıkmasını söyledi talebenin.

Heyecan içinde kapının önünde bekleyen bakanın oğluna sarıldı çocuk.
-''Can sana bir iyi, bir kötü haberim var. Baban bana burs verdi ama senin gitmeni onaylamıyor. ''
Tombul yanaklı çocuk elini cebine atıp bir mendil çıkarttı. İçi para dolu olan mendili arkadaşına verip:
-''Al bunları Gazi. Nasıl olsa bana lazım değil bu para artık'' dedi bir yıldır biriktirdiği Amerika hayalini arkadaşına uzatırken.
Oğlunun geleceğini bile ülkesinden sonra düşünen onurlu Milli Eğitim Bakanı Hasan Ali Yücel'dir.




Oğlu, büyük edebiyatçı Can Yücel'dir VE
Onun lise arkadaşı ise dünyanın en ünlü beyin cerrahı Prof. Dr. Gazi Yaşargil'dir.ŞİMDİKİ BAŞKOMUTAN,BAŞBAKANLAR, BAKANLAR ve MÜRİTLERİNE İTHAF OLUNUR!!
Yazarın Notu:Hemen aklınıza gemicik,mısırcık,damatçık,çalıkçık,müdürcük,kanalcık,likit yumurtacık,oğulcuk,damatçık falan mı geldi yoksa?Cıkcıkcıkk.Sizin içiniz kötü,kalbiniz fesat valla.Bana bugünkü iktidarın oğullarına,damatlarına,baldızlarına yaptıkları usulsüz bi kıyak,illegal bir torpil,haksız bir kayırma gösterin bileklerimi keseyim! (İçses:Yapma Biyo,geberdiğinle kalırsın)