Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

7 Mayıs 2008 Çarşamba

AHAHA. AFACANLAR SİZİ

Sevgili Günlük ve Sayın Okurlarım
Geçen hafta ilginç bişii oldu.Ben diğer bölümden odamıza döndüğümde iş arkadaşlarımın beni görünce konuşmalarını bıçak gibi kestiğini gördüm.
Daha da ilginci duyduğum son cümle benim bir yazımda geçen bir cümle idi.
Kıllanmadım da değil hani.Hemen şüphelenerek:

-"Hayırdır millet!Blogumu mu bulup okudunuz yoksa?"diye sordum
Hepsi birden başlarını hızlıca sallayıp "yooo"dedi.
Ama o kadar hızlı ve senkronize kafa sallayıp, koro halinde "yooo" dediler ki, bişii olmuştu,anladım.Benden kaçmaz!

Ama hepsi de çok dürüst arkadaşlar olduklarından onlara inandım.
Blog yazdığımı biliyorlardı ama blogumu bulmamışlardı.

Deşifre olmamıştım yani.
Derin bi nefes alıp masama oturdum!
Beni okumadıklarından emin olduğum için bugün size iş yerimin bu katındaki ve odamızdaki en sevdiğim ve en sevmediğim bazı paçozlardan ay pardon iş arkadaşlarımdan bahsetmek istiyorum.Yüze gülüp arkadan konuşan bir insan olmadığım için onlar hakkındaki bu düşüncelerimden kendilerinin de haberdar olması işimi kolaylaştırıyor.Hahhayt!

@ Bay KılKuyruk
Muhtemelen bu senin işindir.Cinlik yapacan ya”Allaaah buldum abicim”demişsindir.Başın göğe mi erdi,ne oldu?
Bir de gülmekle anırmak arasında ince bir çizgi vardır.Ve ben senin hiç güldüğünü görmedim.AiAiAiiHihiaaNiaaa!Bu ne yaa!

@ Bayan Girizikalı Azcık kafa çalıştırsan da”ben bilmiyorum”deyip her işten yırttığın için kendini dünyanın en zeki insanı zannetmesen!Tam aksine”Bu salak yine yapamaz,beceremez”diye gelmiyor işler sana.Yaaaa!

@ Bay SanalHacı Seneye emekli olacağın halde iki yılın iznini kullanıp hacca gittin."Seneye çıkacağım ne malum "dedin ama dünyalığını yapmak için bi gayret uğraşıyorsun hacı!Her türlü 3 kağıt sende maşallah. Hem temizlik imanda değil midir allasen!Yanına yaklaşılmıyor yırıl yırıl kokundan.O gömleği haftada bir bari değiştir Allah için ne var!

@ Bay YandanÇarklı Karından ödün bohuna karışıyor ama sen yinede”100 derste çaktırmadan nasıl karı-kız kesilir" kursuna devam ediyorsun ve bu halinle çok salak gözüküyorsun!Allaaan kılıbık yandan çarklısı!

@ Bay Pimpirik
En dost erkek arkadaşımsın ama sana da söylemedim işte blogumu.Alınma bak,çakarım:)İşlerin düzgün,kendin süpersin ama daha az telaş etsen diyorum.Tüm işleri aynı anda yapamazsın dimi?Dünyanın son günüde değil.Ay bunları sana hergün söyle söyle dilimde tüy bitti ,yeter!Relakssss,yavaş,rahat ol!
Bide kız ölüyo olm senin için,daha ne yapsın.Senin yaş geçti geçecek,kız çıtır.Elini çabuk tut,kaparlar valla,anlamazsın bile kuş nereye uçtu diye!Benden demesi!

@ Bayan Işıltı
Hayatının baharında taptazecik,hevesli,çalışkan,pırıl pırıl bir genç kızsın.Annesini babasını kaybedip babaannenin büyüttüğü kaç kişi senin azmine,inancına,hayata bağlılığına sahiptir ki. Ne kompleks ne hınç barındırıyorsun o güzel yüreğinde.Bahtın da kendin gibi güzel olsun.
@ Bay Mal Löm löm dolanıp duruyorsun !Ama lafa gelince”çalış çalış öldük be biladel”diyorsun!Sen kendini çok cin sanıyorsun ama bay pislik,senin için:"Bedava boh ısmarlansa yine gelip konacak,adam yalaka"diyor.Hee sen sen paça dudak,sen.Bakınma sağa sola" Bu yalaka kim ki?"diye!

@ Bay Özel En taktir ettiğim eleman sensin.Özel sektörde de çalışmış olmandan dolayı her yaptığın iş özen,her hareketin kalite kokuyor.Devam evladım.

@ Bayan İçiBoşFıstık İyisin hoşsun lakin çok boşsun.Evet fizik süper,giyim de ama biraz okusan.Ha.Ne dersin?Bir kadın aynı anda güzel ve bakımlı-kültürlü ve akıllı da olabilir inan.Bak bana.Örnek gözünün önünde işte.
Yok, kitap mitap ağır gelir şimdi sana,kaldırmaz o nazik bünyen.Günlük gazeteyle başla ve gel konuş benimle.Ben sana anlamadığın yerlerin özetini geçerim.
Valla üşenmem bak.Sen yeter ki iste. Güzellik geçici,eşeklik bakidir.


@ Bay Pislik Ya odadan çıkınca yada telefonu kapatınca yüzüne gülüp hoş sohbet ettiğin bir kişinin aleyhinde onu nasıl hemen iki dakkada kesip,dedikodusunu yapabiliyorsun valla hayret ediyorum.Ben sana bunu sorduğumda hatırlıyor musun:
-"Kiim ben mi?Ben hayyatta arkadan konuşmam.Ne diyeceksem adamın yüzüne söylerim"demiştin.
Nah yüze söylersin!
Muhtemelen şimdi hiç üstüne alınamayıp ”Bu pislik kim acaba?”diye düşüneceksin dimi dedikoducu keltoş !

@ Bayan Bahtsız Hanım hanımcık,kimseye hiç uymayıp kendi düzgün çizginde sapmadan ilerliyorsun ya bayılıyorum sana canım benim.Ayrıca o öküz kocan N.yi boşamak istersen tanıdığım iyi bi avukat var bilesin!Bu teklifime her dediğimdeki gibi yine gülümseyeceksin ama bence düşün derim.Oğlanları düşünme.İlerde babalarına benzeyecek iki erkekten ne hayır gelir sanki!

@ Bay Öküz Hep dedim yine diyorum:"Allahın çook şanslı bir kulu olmalısın ki Allah senin gibi bir öküze bayan Bahtsızı nasip etmiş.Armudun iyisini ayılar yer" diye boşuna dememişler. Bari karının kıymetini bil be!

@Bayan GülenSurat
Senin hiç gülmediğin bir an yok mu?Ve gülmek bir kadına bu kadar mı yakışır.Allah gülen yüzünü soldurmasın,mutluluk hormonum benim:)

@ Bay Karizma
Eh adından da belli değil mi,eleman tüm binayı yakıyor:)Kızlar sırada bekliyor.Fazla kasma yıvrım birine "he"de.Fikrimi sorduğun o kıza ofsayt dediğim halde takıldın ona."Allah çirkin şansı versin"lafını doğrulatma lütfen.O kız yaramaz,huyu kötü ve sana hiç yakışmıyor!Zaten dünyada bi Sawyer ve tipsiz eşi örneği varken ikinci bir uyumsuz çifte daha tahammülümüz yok.

@ Bayan Trip
Seni okutmayan biz değiliz.Bu gerçeği kabul etmen zor ama "sen bu binada bizim işlerimizi yapmakla görevli hizmet görevlisisin".Seni hiç ezmedik,yermedik ama "şunu getirir misin,bunu yapar mısın"dememizi bile hakaret gibi algılıyor,hemen ojelerine bakıp ofluyorsun.Eski bilgisayarda gün öldürüyor ve "buraya da yeni bi bilgisayar alamadılar,çok ağır açılıyoo buuu"diyebiliyorsun!Hayret ve bu ne cüret!
Kırolar gibi giyin,süslen otur.Olmaz ki!Bu iş için kırk takla atacak eleman dolu piyasada.Çok gücüne gidiyorsa bu işi yapma.Kıçını kır evinde otur,"sabah sabah bilmem ne angut karı proğramlarını"seyret alla allaaaaa!

Bittiiiiii:) Ayy nasıl rahatladım bilemezsiniz.
Ya bir de tüm bunları iş arkadaşlarım okuyor olsalardı,hiiiiiii!
Hiç böyle rahat rahat yazabilir miydim ama dimi ?
Canım iş arkadaşlarım eğer beni okuyor olsaydı zaten delikanlı gibi çıkıp”Evet ben okuyorum seni Biyo”derlerdi.
Yerse tabii!

Beni okumaları benim için nema problema!
Zaten düşüncelerimi saklayan,takiyye yapan bi insan olmadığım her ortamda bu düşüncelerimden haberdarlar.Yok ille argo kelimelerimi de duymak isteyen varsa buyursun devam etsin yani ne yapayım!
Okuyorlar diye kapatamam blogumu!
Ulaşamayacakları bir şifreli blogum daha var nihayetinde!

Ama hayır lokumu gibi "Millet!Biyo'nun blog adresi bu"diye tüm şirkete dağıtırlarsa o zaman işte alırım kılıcımı elime!




Fotoya bak beni gör.Tamam,böyle sarı eşofmanlarım yok ,kabul.
Ama diz yapmış ve paçaları kısalmış sarı bi piçama altım var.Giyince çok komik oluyom ama kılıcımın haşmeti yeter bea!
Yazarın Notu:Merakla bekliyorum ilk kim itiraf edecek?