Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

14 Mayıs 2008 Çarşamba

İŞTEKİ GELİŞMELER

Bu yazımda bahsetmiştim ya,sizden de merak edenler olmuş"Eee Biyo,yazından sonra işyerindeki gelişmeler ne oldu,ne dediler?"falan diye.
Yazımın adı geçenler tarafından okunması 3-4 günü buldu.E malum iş güç.
Bay Kılkuyruğun günahını almışım,beni O bulmamış.Beni bulan bayan ışıltı olmuş.Kardeşi kolunu yaktığı için bu da hazreti gogıldan yanıkla merhemle ilgili bilgiler ararken ararken tesadüf bu ya benim bu yazımla karşılaşmış.Okurken okurken"Aaa bu bizim Biyo gibi yanmış ve aynende Biyo gibi yazmış olayı"diye blogumun müptelası olmuş.Eski yazılara da göz atıncaaa blogun bana ait olduğunu anlaması zaman almamış."Aaa evet vallahi bu bizim Biyooo,başkası olamaz"diye bu very important bilgiyi:) önce gelip bana sormak yerine maalesef bay mal ile paylaşmış.E işi gücü löm löm dolaşmak olan bay mal da diğerlerine haber vermişşş.Ama bu arada kimse bana bişey söylemiyor,kızarım diye.

Yazımın adı geçen şahıslar tarafından okunması bittikten sonra kimse gelip bana bişey söylemedi sayın okurlarım.Kankalarımla pis pis sırıtıp yemeklerde,çay molalarında olayı yüzeysel konuştuk ama kılıçladığım elemanlarla asla!
Gelip birşey demeye yüzleri yok çünkü yazdıklarımda yalan-yanlış bir şey yok.Fakat bay pislik yine hâla "o ben değilim"diye üzerine almıyormuş yazdıklarımı:)Bay mal ile de "sen benim için öyle mi dedin"diye birbirlerine düşmüşler.Çok eğlenceli:)
Bay sanal hacı ile bay öküz bir erkekte en nefret ettiğim davranış şekline girdiler:Bana küsmüşlerrrr!
Karı gibi küsüp derdini erkek gibi anlatmayan,hatta çatır çatır kavga etmeyen erkeklerden hep nefret etmişimdir.Trip atıyor lavuklar.Yüzüme bakmıyorlar.Odaya girdiklerinde kafayı bi karış havaya kaldırıp gözlerini döndürüyorlar!Çok üzülüyorum bu duruma:)Oh oh yandan.Aşşaaa kasımpaşa valla.

Hatta bay sanalhacı ,arkadaşım bay pimpiriğe"O aptal kendini ne zannediyor ki .Küstah kadın!"demiş. Bay pimpirikte odamıza her geldiğinde"Bayan, güzel olduğunuz kadar küstahsınız da"diye türk filmi necdet sesiyle takılıyor hergele:)

Bayan girizekalı "Burada en çok işi ben yapıyorum kimsenin haberi yok!"diye bana kızdığı için ben odada yokken süper bi fikir atmış ortaya:
-"Hepimiz dilekçe verip interneti kapattıralım arkadaşlar!"
Odadaki herkes çıt çıkarmadan buna bakakalmışlar.Bakmış ki millet donmuş halde bu umutsuz vak'aya bakıyor hemen yine fikri gelmiş ve:
-"Haaa o zaman bizde internetten mahrum kalırız demi?Hem biyo ne yazmış okuyamayız deemi?"demiş.Cin yaaa,cin şerefsizim bu kadın.Lakabını fazlasıyla hakediyor helal olsun.Hahhahaaa

Bay yandan çarklı :"ya karım da okursa"diye korkudan dona döküyor şimdi.Buradakiler her seferinde bu elemanı "karısına söyleme tehditiyle" kıvrandırır,şimdi de"Şişşt bak Biyo'nun blogunu karına söyleriz haa"şeklinde yapıyorlar:)

Bayan trip,zaten çarpa çarpa iş yapıyordu yazıdan sonra çıldırdı.Bana bişii diyecekmiş gibi geliyor gözlerini döndürüp gidiyor.Hele bişii desin sıkar biraz!Geçenlerde masamı silerken tozbezini masaya fırlattı,fincanımı yan tarafa küt diye koydu.Eğilip dişlerimi sıkarak,gözlerimi şeytan gibi yaparak sessizce"şu işi adam gibi yap yoksa elini kolunu kırarım senin"dedim çok kez kızdığım halde ilk kez.Şimdi kuzu:)Hakkında çok şikayet olduğu için sözleşmesi bitince yenilenmeyecekmiş,şimdi onu da benden biliyor iyi mi!Bende "hayır,benden değil" yada"evet benden"demedim.Varsın öyle bilineyim hani eli kolu uzun,dediğini yaptırabilecek on kaplan gücünde.Peeee ;)

Bay özel,bayan ışıltı ve bay karizmanın keyfi yerinde hergelelerin.Diğerleri"siz torpillisiniz tabii"diye takılıyorlar arada.Bay karizmanın kime benzediğini bulduk nihayet.Herif aynı bu iyi mi?Ama gidip en sümsük kıza tutuldu hıyar!2.bir sawyer ve tipsiz karı hikayesi!
Kaltak tipine bakmadan bizim Jean Marc Barr ı iplemiyor,bu da o güzel gülüşüyle karının o koca ağzının içine düşücek gibi oluyor ya allaaam çıldırcak gibi oluyoruz!
O uyuz kız koca ağzına,çarpık bacaklarına bakmadan bizim bay karizmaya kök söktürüyor erik meme.Arkadaşlarla aramızda anlaştık:Bay karizmaya yapılan büyüyü,muskayı bozdurmaya gidicez,olmadı herifi döve döve aklını başına getirecez,bize başka yol bırakmadı:)

Bay kılkuyruğun dünya umrunda değil,"biiişii olmaz yaaa,fena mı ünlü olduk"diye dolaşıyor.
Bayan bahtsız da öküz kocasına yazdıklarım için biraz kırılmış görünüyordu.Oysa sürekli dediğim şeylerdi onlar.Konuştuk.Meğer yine öküzbeye bozukmuş, her zamanki gibi.

En güzel kişisel gelişmeyi Bayan İçiboşfıstık başardı.Artık kitaplarla geliyor ve boş zamanlarında okuyor:)Bu arada binada yazan en az 10-15 bloger daha olduğunu öğrendimmmm. Hatta 6 kişinin adresini de ele geçirdim.Biri bebek,biri yemek,biri teknik destek,biri sersem sepelek,biri kişisel blog.Biri deeee fena halde ayıpçı bi bloggg;)Kafamı bozdukları anda hepsinin teker teker linki benden size ücretsiz bedava millet!!

Yazmadığım bi hatun vardı,sırf incinmesin diye.Kendine düşen payını almak için çok uğraştı vereyim bari.
Bayan kompleks :Kendi koca götüne bakmadan ona buna bok atan,herkesi eleştiren bi lapgöt.Göbeğimin elime geldiği kış aylarında "Aaa neyin var seninn,çok iyisin valla,ye iç keyfine bak güzelim"diye moral hocam oldu.Her kilo alanın yanındadır.Milletin aklının başına gelip diyete başladığı nisandan itibaren kadın delirdi!Poğaçalar,kekler,tatlılar,kuruyemişlerle işe gelip millete dağıtıyor.Şimdi dümdüz olmuş karnıma pis pis bakıp"Ay bişi dicem diyemiyorum,hamile falan mısın sen?Karnın davul gibi olmuşta"diyor.Yuh be!
Hele ilik gibi olan bayan içiboşfıstığa bakıp bakıp"Aman Onunki de fizik mi allaşıkına ?Onun kadar zayıf olacağıma 10 daha kilom olsun"diyebiliyor!(Hatun rahat 120 var,düşünün)
Size şu kadarını söyleyim:Başta içiboşfıstık olmak üzere buradaki herkes 10 kilo alsa bu lapgöt hayatındaki en büyük orgazmı yaşayacak .O derece.

Burada hakkımdaki genel temenni:Benim bir an önce nalları dikmem yada bir suikaste kurban gitmem yönünde.Allah belamı verse de olurmuş.Ne çok seviyorlar beni görüyorsunuz. Nasıl olsa 2,5 ay sonra hepsinden kurtuluyorum.Yok len ölmeyecem,binayı havaya uçuracam :D
Var mı başka merak ettiğiniz bişii,dedikoducular siziiiii ;)

Amaaan ammada dedikodu yaptık be.Hadi işiniz gücünüz yok mu sizin.Gidin çalışın.
Yazı bitti .
Şimdi dağılın!