Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

10 Mayıs 2008 Cumartesi

JAMAİKALI NANKÖR BİYO

Tabii insan şöhret olunca kendini ilk keşfedeni unutuverir ya,benimkide o hesap :/
Şöhret kapılarını bana aralayan sevgili mantar beni buraya layık görmüştü ama ben nankörüm o ayrı.Ehehhee.
Siz benim güldüğüme bakmayın.Günde 300 tık var ama beni favori gören kişi sayım 3 !
Ne iş millet??
Kedi ciğeri yediyse ciğer nerede? Yok ciğer buradaysa kedi nerede?
Bu linkten sonra görücez bakalım.Ben kılıcımı bileylemeye başladım valla!
Sonra "Vay benim habarım yohtu,vay ben duymadım,vay ben görmedim" istemem.Benden demesi!

Şimdi "iade-i itibar" gibi "iade-i vefa"yapıyom,mantar duy sesimi.Bak yine terbiyesizlik yapıp,sana BU deyip link vermedim,yaaaa:))

Yazarın Notu:Mantar tenceresiz olmaz.Mantar yuvarlanmış kapağını bulmuş :D