Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

6 Mayıs 2008 Salı

PLANLANMIŞ

Blogger artık siz yokken de yerinize yazılarınızı yayınlıyor. Bunu biliyor muydunuz?
Bir nev'î otomatik pilot gibi.

Diyelim ki uzun bir süre blogunuzdan uzak kalacaksınız.Bu olmadığınız tarihlerde ki yazılarınızı yazıp yayınlanmasını istediğiniz tarih ve saati belirttiğinizde aynı taslağa kaydettiğiniz gibi "planlananlar" a otomatik olarak kaydediliyor.Siz hangi tarih ve hangi saatte yazınızın yayınlanmasını isteyin yeter!
Siz yokken blogger kölesi çalışsın!
Süper dimi?

Hadi deneyin:Yazın "deneme deneme birki pıssttthısstt"diye.Hemen görmek için bugünün tarihini ama birkaç dakika ilerki bir saati yazın.Ne gördün?"Planlanmış"a aldı kendisi değil mi?Güzel.
Şimdi çık ve ayarladığın saatte aç blogunu.Ohh mis gibi pişmiş ve yayınlanmış yazını al.
Ve beni hatırlayıp"Ay allah razı olsun Biyooooo valla sende olmasan"de ;)

Çok iyi dimi ya!
Böylece kimse blogdan uzak kaldığınızı anlamayacak.
Ben şimdiden önümüzdeki 50 yılın yazılarını "planlananlar"a kaydettim.Böylece ölsem bile haberiniz olmayacak ulan!
İyi iş valla!

Fekaaat bunun için blogunuzun ayarlarından saat bölümü doğru mu ona bakın.Benimki gibi Jamaika'ya ayarlı ise önce sapıtarak"Bu ne huleynnnn!Başlarım planlanmışına daa,yazılarımı yayınmıyo bu adi blogerrr"diye blogera bok atmadan önce kendi kapımızın önünü süpürelim ama dimi efenim.

Bunu ben buldum.Bu da hemen kapıp yazı yazmış,hııh hiçte bilem!




Ben buldum!
Ben buldum!