Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

22 Mayıs 2008 Perşembe

KABUSUNUZ DÖNDÜ MİLLET

Deniz bambaşka bir tutku benim için.Gerçi çoğu zaman kendime:"Allaaan Angaralısı sen nerden bilirdin deniz meniz.Yüzmeyi bile kaç yaşında öğrendin sen,kıro"diye takılıyorum ama 5 yıl denizle yaşayınca vazgeçilmiyor namussuzun denizi:) Hele deniz memleketinde yaşayıpta daha sonra denizsiz memlekette yaşamak zorunda kalanlara çok acıyorum.Hayır siz bana acımayın:)Ben hâla denizleyim.Heee evet,deniz seki,onla beraberim,hüsnüye boynuz taktıda.Alla allaaaa>: Tatilin en sevimsiz yanı.Otellerde kapkalın beyaz fincanlarla verilen,sıcak doldursan bile masana gidene kadar buz olan katrana dönmüş çay!Çayı ince belli bardakta ve güneşin altında içecem tabii olm.Türküz lan biz!
Hamileler yada açlar bakmasın.Yada bakarsa baksın yaaa bana ne :)
İşte bu görüntü öldürüyor beni:Begonvil.Yaz,güneş,heyecan,mutluluk,rahatlık ve huzurun temsilcisi olağanüstü renk ve şekildeki eşsiz çiçek.
Ben alttaki sarı yazımdaki yavruya"Hadde len,böyle tornadan çıkmış gibi ficut mu olur allasen.Kesin fotoşoptur bu kaltak"diye bok atmıştım.Gözlerimle gördüm ki varmış böyle ficut:/
"Ulan bunu Allah yarattıysa ,bizi kim yarattı huleynnnn" dağıtırım alimallah:D

Bunu size tatilden getirdim.Başta mantar:)olmak üzere tüm erkek okuyucularıma ve benim gibi güzel kadın hastası bayanlara;)hediyemdir.Fekatt ben bu turist gacıları anlamıyom kardeşim!Ya bu yavru gibi ,yontulmuş,fotoşoplanmış,şaka gibi ilik oluyorlar.Yadaaaa


İşte bu yağ tulumu gibi darman duman.Pıfffff.Hiç arası yok bu kaltakların anasını satiim.Ya göz banyosu yapacaksın ya göz işkencesi.

"Biyo,biyo,biyooo" dediniz,başımın etini yediniz ulen.Alın size Biyo ;)
En sonunda yakalandık paparazzilere anasını satiiim!
Size "Taş Gibiyim"demiştim deeemi.Ehehhee.

Yazı bitti uyanın millet.
Hadi bakalım herkes işine dönsün.Bu tatil provası bana çok iyi geldi.Darısı hepimizin başına;)