Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

10 Mayıs 2008 Cumartesi

ASORTİKKREP

Harika bir kadının doğum günü bugün.Elbette şöhret oldum diye dostlarıma vefasızlık yapacağımı sanmıyorsunuz değil mi:)
O benim ilk sanal arkadaşımdı.Şimdi izniyle ona "dostum"diyeceğim:)
Yıllar önce bana ilk bıraktığı yorumu unutmam mümkün değil.Şöyle yazmıştı.Şöyle...,
eeee,şey demişti......,sen dedi yani senn, yani işte eeee,
öhöm neydi yaa??Unuttum :/

Şaka bir yana uzun ve sıcacık bir yorum yazıp :"Turkuaz kıyılardan çifte kavrulmuş blog arkadaşım,hoşgeldin"demişti.
Blogerlardan ilk msn görüşmem onunla oldu.O dönemlerde O tecrübeli bir bloger,bense acemi bir çaylak:)Ondan öğrendiğim çok şey oldu.Oğlu Çağıl'dan daha çok:)
Çok yakındık ve tanışmak için can atıyorduk.Nihayet tanıştıkta.Fethiye'deki tatil onlarla güzelleşti.
Hem de biyonun istediği bir bloger, Allah verdi iki bloger bonusuyla:)
Yazılarımızdan yakaladığımız arkadaşlığı yüzyüze de sürdürebilmeyi,aynı elektriği paylaşabilmeyi başardık.

Bu kadını bir kelimeyle anlat deseniz bana:"İçi dışı bir,yüreğindeki,beynindeki her güzellik dilinde ve yüzünde"derdim.Çünkü sıcacık bir yüz,mağrur evet.Hatta mesafeli bile sayılabilir ama o Onun yaşam gardı.Sevdiği insana yüzüyle beraber gözleri de gülüyor ya"sana anne diyebilir miyim niaaaghhh"diye sarılasın geliyor,o derece tatlı:)
Anne diyorum, eee ne de olsa 55 yaşında.Annem olacak kadar yaşlı.Hem çirkince de bişey,üstünde başında giyecek giysisi yok ,dökülüyor yani.Bi de bahtsız,bi de şanssız sormayın:(
Ne kocadan,ne oğuldan ne aileden yüzü gülmemiş garibimin, naaapsın a dostlar.Sosyal hayatı yokkk,bi seveni,bi arayanı,bi arkadaşı yok.

Ay allahım yazdıkça kendisi aklıma geliyor.Sahip olduğu hayat ve meziyetleri dayanılacak gibi değil!!Dostmuş gibi görüktüren,kıskançlığı bastıran ilaç aldımda yazabiliyorum bu satırları:P
(Görüktüren ney biyo yaa,sapıttı iycene bu ha!.Kabul et artık:Bu iki kızkardeş çok sinir bozucu bi şekilde,maalesef ama maalesef genç,güzel,zeki,mutlu,birbirlerine-hayata çok bağlı ve başarılı.Bir de çok seviliyorlar) Kes sesini iç sessss!!!!!

Bakın bunu hiç abartmayacağım:Güneş ışıltılarıyla çağıl çağıl akan bir deredeki kadar billur bir sesi var.O konuşsun,sen dinle,geç başka aleme.Bu kadar yani.
Bana inanmayan açsın telefon ,duysun sesini vallahi.Hem bi doom günüsünü kutlamış olursunuz.Veriyom cebini,alın kağıt-kalem,yazın:0 532 634 70... niaaahgggggh ;P

Asortiğim bu kediciğin manyaklıklarını kabul ettiğin gibi doğum günü pastasını kabul eder misin?Seni çok sevdiğimi de daima hisseder misin:)Mutlu,sağlıklı,aydınlık yıllar tatlım.............


Resim buradan.