Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

23 Nisan 2008 Çarşamba

BLOGLARDAKİ FOTOĞRAFLAR

Sevgili arkadaşım Esra'nın başına şu sanal dünyada bir insanın başına gelebilecek en kötü olay gelmişti:(Olay çok tatsız,çok kötü, çok talihsizdi:Başkasının Hayatını Çalmak

Sonra Esra,bu aşağılık insanlar varolsa da sanal alem sayesinde tanıdığı tüm insanları aynı kefeye koymayıp,bu adi yaratıklara,bu ciğeri beş para etmezlere meydanın boş bırakılmayacağını ispat etti:Güvenmek

Şimdi de "Uyardım uyaracağım kadar.Her koyun kendi bacağından asılır,bana ne"demeden çok önemli yeni bir yazı daha yazmış.
Onu her zaman gösterdiği bu duyarlılıktan dolayı kutluyorum. Ben de Ona yazdığım yorumumu buraya aktarıyorum ki herkesin kulağına küpe olsun:

ESRACIM

Hatırlıyor musun seninle birbir şu sahte blogları kapattırdığımız dönemi.


Bende resimli,fotoğraflı bloglardan çook hoşlanıyorum.Ama tedbirsizce,sanki aile albümüne koyar gibi büyük bir rahatlıkla bloguna bebeklerinin fotoğraflarını,videolarını koyanlara ağzım açık bakakalıyorum.İçim çekiliyor,yüreğim sızlıyor o bebek fotoğraflarını görünce.

Maalesef her ekran karşısındaki bizler kadar temiz duygularla girmiyor internete.Şu ekranın ardında hangi hastalıklı ruhlar yatıyor kimse bilemez.

Birkaç yıl önce ,halen şuan herkese açık olan bu blogumda sırf arkadaşlarım çok merak ettiği için iki kızımın fotoğrafını koymuştum.

O dönemler ki bir bloger arkadaş:"Po rno siteler için çocuk fotoğrafları çalınıyor,tavsiyem çocuklarınızın fotolarını koymamanız"demişti bir yorumunda da fotoyu apar topar kaldırdığım gibi "ben bu aptallığı nasıl yaptım Allahım" diye günlerce uyuyamamıştım.
Kaldı ki "Sanırım biri sizin çocukların resimlerini kullanıp sahte bi aile yapmış kendisine"dense blogu kapatırdım herhalde.Ciddiye almayıp "ben araştırdım sonuç alamadım,alacağımıda zannetmiyorum.Hem elle tutulur kanıt yok"diye umarsız olmamalı insan!


Böyle birşeyi hiç duymamış,şahit olmamış olabilirsiniz ama çocukca bir inat ve anlamsız bir güvenle "Hiç başıma gelmediği için bilmiyordum"dememelisiniz!

Bu konuda sizi birileri uyarıyor ve önlem almaya teşvik ediyorsa lütfen onu dinleyin!

Bazı tecrübesiz arkadaşlarınızın!
"Endişelenme canım,bunlar sahte isimler,bunlar eşek şakasıdır.Baksana,ne adres ne isim var.Hem blog blog dolaşa dolaşa sizin resimleri kullanan kişileri bulmuş hatta facebooka kadar takip etmiş !Blogspotta kaç tane bebek blogu var "demesine ve hatta uyarılarda bulunanları azarlayarak ""Siz kimsiniz yada hangi hakla gelmiş de nasıl hala daha bu kadar rahat olursunuz, nasıl resim koyarsınız gibi söylemlerde bulunabiliyorsunuz"demesine asla izin vermeyin.

Çünkü gerçek dost
"Uçsuz bucaksız bir dünya bu sanal alem,daha dikkatli ol istersen arkadaşım.Ateş olmayan yerden duman çıkmaz"derdi!

Unutmayın ki Esra da o fotoğraflarını koyarken çok rahattı "amaaaan canım,dünyada kaç tane kişisel blog var,bula bula benimkini mi bulacaklar,çala çala benim fotoları mı çalacaklar"diye düşünmüştü,tıpkı herkes gibi,hepimiz gibi:((((

Benim birde şifreli özel blogum varki 3 yıldır tanıdığım arkadaşlarımın davetli olduğu,özel anlarımı yazıp fotoğraf koyduğum halde bile her fotoyu koyamıyor,koyduğum tüüm fotoğrafları damgalayıp küçülterek koyuyorum.Şifreli bloguma bile!Düşünün!(Sahte bi gmaile davet isteyen fatma adlı sahte yemek blogerı olayından beri)

VE ASLA ASLA ŞUNU DÜŞÜNMEYİN:
"Buraya konan resimler ne çıplak ne de po rno grafik resimler.Kim, Ne amaçla kullanabilir ki??"

Bir yakınımın başına gelmiş bir olayda olduğu gibi herşey olur maalesef ve ruhunuz bile duymaz!O yakınımın evlatlarının fotoğrafları tesadüf sonucu p orno sitesinde görülmüş!!(Hikaye çok uzun, anlatmayacağım)
Kısaca:

1-Nerede görülmüş neredeee?
-İğrenç,aşağılık yaratıkların sitesi olan po rno sitesinde,bakılıp iğrenç emellere alet edilmek üzere hemde!!!

2-Pekii nerden geldi bu fotolar?
-Yakınımın hepimiz gibi tüm iyi niyetiyle koyduğu blogundan çalınmış olarak!!!

3-Pekiii dünyada o kadar blog ,o kadar çocuk fotoğrafı varken bula bula o yakınımkileri mi bulmuşlardı!
-Evet!!!!

Üstelik o resimler bazı saf blogerların dediği gibi ne çıplak ne de po rnog rafik resimlerdi!!!

Allah akıl fikir vermiş kullanalım diye

Allah cümlemizin yavrularını kem gözlerden korusun ,esirgesin ve bizlere bağışlasın.
Hiçbirimize anlatacağımız kötü tecrübeler vermesin.

Bu konuyu yazdığın için çok teşekkür ediyorum Esra!Sayende içimi dökmüş oldum!

Yazarın Notu:Bu yazıları tam Türk işi mantıkla "Bize bişşiieaa olmaz abicimm yaaa"diyen saftiriklere ithaf ediyorum!
Olmaz olmaz ama olduğu zamanda ananızın örekesini görürsünüz !!!
Ne demiş büyüklerimiz:Korkulu rüya görmektense uyanık kalmak iyidir.
Bide:Eşeğini sağlam kazığa bağla.