Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

16 Nisan 2008 Çarşamba

GÜLÜMSE

GÜNÜNÜZ KÖTÜ MÜ BAŞLADI?

DERT ETMEYİN.

BUNU İZLEDİĞİNİZDE GÜLÜMSER VE MUTLU OLURSUNUZ.

İŞTE HAYAT ASLINDA BU KADAR KÜÇÜK VE BASİT MUTLULUKLARLA DOLUDUR.

ÖNEMLİ OLAN FARK EDEBİLMEK VE FARK YARATABİLMEKTİR.

Yazarın Notu:Nooldu lan bana!İçime İclal Aydın mı kaçtı ne?Bu ne böyle huleynnn!Ne naif,ne duygusal bi yazı bu!Cıkcıkcıkkk.Hiç yakışıyomu kılıçla adam doğrayan eli maşalı Biyo'ya.
Neyse bugünde böyle olsun bakalım.Hadi izleyin olm ve mutlu olun.Gerçi ben finalinde çok ağladım (tamam yalan söyledim) Gözlerim doldu sadece yani boş bulundum:D

İzlerken sizinde gözleriniz dolar ve duygulanırsanız bilin ki "Siz de az manyak değilsiniz".
Tuttum sizi.
Yok eğer filmi öküz gibi izleyip bitincede"Eeee bu muydu yani!Ne bu şimdi"derseniz hakkaten davarsınız demektir!Bıraktım sizi.

Hem ben ne diyorum yıllardır:
HAYAT KISA İYİ YAŞA.
Tıklayın izleyin,adamı hasta etmeyin!