Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

1 Nisan 2008 Salı

DAHA FAZLA DAYANAMIYCAM

Hayır daha fazla dayanamıycamm niaaagghhhhh!Yazıyorummmm!!!

Yani ama öncelikle size aşkolsun paçozlarımmmmm:(
Bide ilk size haber verdimdi dimiiiieeaa!

Var mısın yok musundaki yeni yarışmacılara hiç mi dikkat etmiyorsunuz ha!
"Bunlardan biri bizim Biyo'mudurrrrr"
"Biyo yarışmaya katılsada neden yazılarına ara versin kiiiii"
"Bissürü yeni yarışmacı var,hangisi Biyo'durrrr"diye bakiim ha!

Aslında size kızmıyorum.
Hadi siz farkedemezsiniz,paçozsunuz.
Ya VIP kişilerime ne demeli!!
Yolda görseler tanıyacak kadar biliyorlar beni.
Eh ama ulan vıp kişileri.Vıp dedik bağrımıza bastık bi tanımadınız beni!
Şimdi yolda imza isteseniz yüzünüze bakmıyciyim!

Yarışmada daha yeniyim,tutukluğuma bakmayın.Ne açılacam ne açılacam dahaaa hele bi ısınayım,Acurla kaynaşayım da görün o zaman siz beni.

Haa bide,bana nazar mazar değdirmeyin paçozlar!
Dünyanın parasını döktüm kıyafetlere!
Mağazaların giyim,ayakkabı taksitlerini çıkartacak kadar kazansam fit olurum ben be.
Mavi kutu için 10dan geriye sayarken aranızdan hasetlik edip ,sırf gıcıklığına ileri sayanı oyarım bilmiş olun!

"İyi de hangi yarışmacı sensin Biyo?"derseniz.Cevap veriyorum:"Eh onu da bi zaamet siz buluverin"Hahahhahhahhaaaa
Sadece bi ipucu:Selin'in yarıştığı pazar benim ilk gecemdi.Selin ilk beni açtıracaktı ama sonra vazgeçti.En sona bıraktı ve en küçük maviyi ona ben açmıştım ;)

Ohh beaa! Yazmasam şişecektim resmen!