Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

10 Nisan 2008 Perşembe

AYAKKABI NUMARANLA YAŞIN NE İŞ BABA!

Ayakkabı numaranızla yaşınızın ne alakası olabilir?
Bakın ve görün!

Ayakkabı numaranızı 5 ile çarpın.
Çıkan sonuca 50 ekleyin.
Çıkan sonucu 20 ile çarpın.
Çıkan sonuca 1007 ekleyin.
Ve son olarak doğum yılınızı çıkarın.
İlk iki rakam ayakkabı numaranız, son iki rakam yaşınız.

Nassılım :D
Yok beee,ben bulmadım.
Nerde bende o matematik zekası!
Hem çarpım tablosunu bile bilmeden üniversite bitirdim ben biliyonuz mu?İlkokulda da hep silgiyi sıranın altına düşürür yırtardım sözlülerden.Ortaokulda örtmen kötü talihle tahtaya kaldırırsa bayılma numarası yapardım.Bi ara cidden saralıyım sanıyodum lan kendimi.O kadar iyi numara çekiyodum yani.Lisede ise parmakla sayarak sonucu buluyodum.

6 kere 6 yı süper biliyom ama bakın.Çünkü tekerlemesi vardı bunun:
6 kere 6 36
Babamın bıyığı yolda kaldı
Çöpçü aldı götürdü
Babam bıyıksız kaldı

Nassılım :D
Heee bide 2 leri ve 5 leri sorun,sular seller gibi şakır şakır cevaplarım.Ama 6 kere 7 desen çuvallarım.Hele 8 kere 9 desen zıçarım.

"Bu kadar numara çekene kadar oturaydında ezberliyeydin ya"demeyin oyarım!
Hesap makinesiyle yada parmak hesabıyla ulaşacağım bir sonuç için beynimi(beyin??)gereksiz bilgilerle doldurup çöplüğe çeviremem ben.
Siz çarpım tablosunu ezbere biliyonuz da nooluyo!Hıh!