Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

2 Nisan 2008 Çarşamba

DÜN AYIN KAÇIYDI PAÇOZLAR !

A benim paçozlarım,
A akıllı geçinen saftoriklerim...
A cin görünümlü modifiye şeytanlarım
A fikirsiz Fikriyelerim

Siz Biyo’nuzu hala tanımadınız mı?
Ben size adımı bile demez iken,şuracığa leopar gözü yerine bir fotoğrafımı bile koymaz iken kalkıp “Heyy Millet!Televizyona çıkıyorum niaaaagghhhh”diye davul zurna ile ilan eder miyim hiç!
Hadi şifreli blogumdaki VIP sazanlarıma dedim diyelim, pekiii bu açık saçık blogumda bunu açıklayacağımı nasıl düşünürsünüz sizi düdük makarnaları!

Ay arayan soran ve beni mail yağmuruna tutan hayranlarıma teşekkür ederim.
“Niye şimdiye kadar hiç sesiniz soluğunuz çıkmadı huleynn!
Şöhretin gözünü seveyim ulan.Paranın kokusunu aldınız dimi hergeleler siziii!Kazandığım paracıklardan zırnık koklatmam be! “yazdım:)Eğlendik,en azından ben çok eğlendim:)

Dün gece bu yarışma reyting rekoru kırdıysa Acur sanmasın ki kendi yüzünden.Millet beni görmek için ekrana kilitlendi.(Sallama be Biyo,en fazla 400 kişi eklemişsindir)

Bazılarınıza kıyamadım,akşam beni rahat rahat izlemek için bebelerini dövüp erken yatırmasınlar,kocayı kaaveye postalamasınlar felan diye daha fazla kıvrandırmadan hemen “bugün ayın kaçı?”diye söyleyivirdim şakayı.
Zavallı ebem Şükriye teyze.Dün kulakların çok çınladı,beni affet:)

Ama bakın paçozlarım aslında ilk 1 Nisan şakamı”Tayyibim gözün aydın.3.ye hamileyim”başlığıyla hamileymişim gibi bi yazıyla yapacaktım.Sonra düşündüm(evet bende düşünebiliyorum lan.Valla)
dedim:
-”Ulan şimdi Allaan gücüne gider,şakasına bi bakarsın üçüz hatta beşiz neyim veriverir, toplamda 8 bebeyle ülkemin genç nüfusuna iyi bir katkıda bulunur ve dertli kardeşimi çok sevindiririm amaa ben de ebeminkini görürüm.Hem doğuran varr doğuramayan var hem de annelikle, bebekle şaka olmaz!” deyip vazgeçtim.

Hazır gündemde var mısın yok musun varken dedim "erken katılmış olayım yarışmaya".Pteside"Ay bişii diyecemde diyemiyom,kendimi zor tutuyom"diye ayak yapıp şakanın alt yapısını hazırladım.Oldu bitti:)

Evet yarışmaya başvurdum ama cartdadanak seçileceğim nasıl mümkün olsun a şaşkın ördekler?Eleme şartları o kadar uzun ve zor ki bi tek kaf dağından peri kızının idrar tahlili ve korkunç devin tırnağını kesip getirmemizi istemiyorlar yani düşünün!

Gerçekten seçilirsem zaten ruhunuz duymayacak.”Yalancı çoban”a dönmemek için bidaha nah haber veririm size!
Ha siz kendi zekanızla fark ederde beni izlermişsiniz o zamanda bana ne!

Dün yarışmada 17.kutu ile yarışan Kübra'yı ben zannedenler!
Uleyn o 88 doğumlu bebecikte bu yazıları yazacak göz var mı allasen?Korkudan tirtir titredi kuş gibi yavrucak.
Evet çok güzel,çok tatlı kız, evet benim gençliğimi de çoook andırıyor ama o tazecik bi salatalık ben tohuma kaçmış bir hıyarım hahhahhaaaa
Hem ben bi başkayım canımmm.Bana kimseler benzemez.Bu Biyo'dan bir tane var,başka yok millet(Valla iyi ki de öyle,birine zor tahammül ediyoruz zaten,birkaç Biyoyu daha hiç çekemeyiz,allah korusun, cıkcıkcıkk)

Ey gidi saf kayısı hoşaflarım benim!
Bu bir Nisan size kapak olsun emi!
Her yılın 1 Nisanında İstinye parktaki şu lüks "istinye masa lokantasında"buluşalım.

Size sazan ısmarlayacağım.Hahhahhahhaa