Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

3 Nisan 2008 Perşembe

CANIM PAÇOZLARIM,KIYAMAM BEN SİZEEEE

Ya son günlerde size çok mu yüklendim ne canım düdüklerim:( He?
Herkes herkesi merak ettiği için bu tükürdüüümün bloglarını okuyor,başka işe ayırmadığımız zamanı buraya ayırıyoruz ya zaten.
Biliyorum siz de beni çok merak ediyorsunuz.O yüzden işi gücü bırakıp o gece "var mısın yok musun"yarışması için ekrana yapıştınız.
Bazılarınız mal gibi bitene kadar seyredip,"Lannn Biyo bu Acur olmasın sakınnn"diye teorilere varmış,kocasına başka kanal açtırmadığı için dayak yimiş,annesine bindir gece bayıltan dizisini izletmediği için küfür işitmiş ve sonuçta bana kızmış,kırılmış.
Kıyamam kıyamaaammm.

Hadi uçun şimdi.Naş!