Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

18 Nisan 2008 Cuma

BEBİŞİMMMMMM

Bebiş kelimesine gıcık olanlar!
Birleşin!
Başı ben çekecem.Çünkü ben gıcık oluyorum!
Bebişe "bebiş" denmesinden daha çok, eşşek kadar heriflerin yada karıların birbirlerine "bebiş","bebişim","bebeğimm"demesine gıcık oluyorum!

Koskoca bir erişkinin karşısındakine "cicimm,bebeğimm,şekerr,muhallebiii,sütlaç,şekerim"demesinin nedeni ne olabilir ki!
Bu ne biçim bir "beni sev,hep beni sev,en çok beni sev"ciliktir!"
Bu ne biçim bir"en samimi benim,en içten benim,ben ben"ciliktir!
Bu ne biçim bir yalakalıktır!
Bu ne biçim bir vıccık vıccık yağcılıktır!
Bu ne biçim bir "çocukluğumuza dönelim"ciliktir!
Bu ne biçim bir bana dokunmayan yılan bin yasasıncılıktır!
Bu ne biçim bir lakaytlık,gayriciddiyetsizliktir kaaardeşim!

Bi siz sevişgensiniz dimi!
Bi siz sevip,en güzel cümlelerle hitap edersiniz!
Biz bilmiyoz güzel kelimelerle sevmesini dimi!

Hatta "bebiş"den daha çok kocasına "kocişşş" ve "kocişkoo"diyenlere kılım!
Çok eskiden kocişko diye yazardım blogumda,mahsus,biri gelip yorumlarda:"kocişko da neymiş be"desin diye,hır çıkartmak için aranırdım yani,çok belalıydım eskiden.Kaç leşim vardı unuttum.

Ah bide kocalarına "goncam" diyenlere uyuzum ben.
Gonca ney lan!
Erkek adamdan Gonca mı olurmuş ulen?
Gonca denen enişteler gözümün önüne fatih ürek kıvamında geliyor,eli oynatarak, kırıta kırıta konuşurlarmış gibi.
Yazık yaaa.
Aslan gibi adamlar oluyorlar Gonca!

"Karıcığım"kelimesinden de hazetmem ben!Aldatan herifin"Açıklayabilirim karıcığım" kıvırtması gibi gelir bana.
Hele kocam benden "hanım" diye bahsederse bozuşuruz ki asla böyle kıroluk yapmaz koçum.
"Hanıma bi sorayım","Bizim hanım evde","Hanımla çarşıya gittik""gibi.
Iyyyyh illetttt olurum!
Ben de ona “beyim” demem.
"Bizim bey gelecek","Bizim bey yaptı”,"Bizim bey pek sever"
Ne beyi , Bolu beyi mi anam!

Yıllarrr önce karşılaşmamak için çok uğraştığım bir lise arkadaşımla karşılaştım.Mal kız direkt kocama bakıp:
-"Aaaa beyin miiii?"diye sordu!
Kocam da hazır cevap:
-"Hayır, omurilik soğanı!"dedi.

Bide evde birbirlerinin gözünü oyan,ana avrat küfür ederek yüz göz olmuş ama başkalarının yanında "gülüm,böceğim,çiçeğim,zevcem,aşkım,sümbülüm,manitam,kanaryam,koca memeli anam" diyen çiftler vardır.Ki ben bişey demiyorum.Allah acısın onlara!
Bu riyakârlık bi yere kadar gider zaten.Bi müddet kandırırlar"kendilerini".Sonra ya mahkemede ya hapishanede soluğu alırlar.

Haa bide başkalarının yanında birbirlerine "Fatma Hanım,Ahmet Bey" ,"Alır mısınız?","Verir misiniz?","Bakar mısınız?","Siz bilirsiniz" diye hitap eden çiftler vardır ki onlara da ayrıca uyyuz olurum.
Hemen aklıma pislik gelir.Şimdi bunlar yatakta tamam mı........
Off bi hikayem vardı ama vıp kişilere yazdım bunu hahhahhaa.Şansınıza küsün!

Ne diyorduk.
Hah:Kociş!Evet ne sinir yaa.Şimdi ben erkek olsam ve karım bana seslense:
-"Kocişşşşşş,kocişimm,kocişkomm"
Anam!Üstüne bide bebek takliti yaparak,o "bebekmiş gibi" sesiyle mıymıymıy konuşacak benle şımara şımara!
Allaaaaaah!
Uçarak kafa atar,sonra da karıyı balkondan aşşaa sallarım allama!

Haa bide OĞLUŞ varrr! Iyyyyyyk!
O oğluşlar yarın büyüyüp KOCİŞ oluyorlar
Ve daha sonra bi KARİŞKO bulup BEBİŞ yapıyorlar.
Allahın cezaları!!!

(Elleşmeyin.Pimi çekilmiş bomba gibi dolanıyorum ortalıkta.Çok huysuzum bugün,çook!)