Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

28 Temmuz 2008 Pazartesi

BİYOCA TATİL GÖZLEMLERİ


1*Selülit dünyadaki genç-yaşlı-şişman-zayıf tüm kadınların sorunu ise neden bu rus kaltakların sütun gibi düzgün bacakları var!Bu orusbuların bacakları kimden torpilli!Güneşin zıçtıımın ters ışığı hep bizim bacakları mı bulur!Neden sana sevdanın yolları bana kurşunlar!Neden bize portakal onlara mermer reva görülmüştür!Bu nasıl dünya,bu nasıl düzen!Herkese adalet huleynn! (Magazin muhabiri gibi dolandım ortada.Foto benden.Konsepte nasılda denk geldiler)

2*Bilim adamları "saat 07-10, ve 15-17 arası güneşlenin,asla öğlen güneşte kalmayın"derken,bunlar sabahtan akşama kadar camış gibi yayılıp apış aralarını açarak güneşlenirken bişi olmazda neden bizi hemen güneş çarpar,yamuluruz!

3*Bu bembeyaz gelen kaltaklar nasıl olurda yüzlerinde bir milim güneş lekesi olmadan şahane bronzlukla dönerler!Ben şapkamı çıkartmadığım,gölgede oturduğum halde sadece yüzerken aldığım güneşle neden yama yama,harita gibi güneş lekeleriyle doluyorum peki!

4*Bizim ficutların önleri bronz arkaları ve yanları beyaz, eti tutku gibi geziyozda ortada, bunların herbi tarafları nasıl eşit brozlaşıyor!Biz de memeleri salıp kilotu kıçımızın arasına mı sokalım!Apışımızı ayırıp mı yatalım yani nedir!!

5*Neden bazı ruslar öküz gibi yedikleri halde o tahta gibi dümdüz karınları bi gram çıkmaz!Nereye gidiyo lan o yedikleriniz!Gazınızda mı olmaz sizin hiç,allahsızlar!

6*Neden turist sayısındaki artışla şişmanlık doğru orantılı!Ergen gavurlarda ciddi bi şişmanlama, gitgide domuza benzeme durumu sözkonusu! Ve ne kadar çirkin,nasıl tiksinç insanlar(allahım günah yazma)Gençken iyi bunlar ama 30 undan sonra hormonlu bitki gibi dağılıp,nursuzlaşıyorlar.Bi nur yüzlü ananemi düşünüyorum bide bunların yaşlısına bakıyorum da!Merhamet hissi bile doğmuyor içime! Domuz eti yemek ve cenabet dolaşmak=Nursuzluk.Var mı itirazı olan?

7*Kocaları ruslara baktı diye kızan kadınlar!Kızmayın anacım.Sizde bakın benim gibi.Hatta siz gösterin"üff yavruya bak,lan allah neler yaratıyo olm bee"diye.Böylelerini bi burada görürler bide şansları varsa cennette.E sadece bakmayıp pis şeyler düşünecekleri için muhtemelen direkt cehenneme gideceklerine göre bırakın adamları rahat rahat baksınlar ayol.Asıl kocanız bunlara bakmıyorsa bi sorun vardır güzelim,akıllı olun.

8*Neden erkekler güzelim şortlar varken gidip slip mayo giyerler!O ne öyle!Çorba tasını orda unutmuş gibi !Ne kadar iğrenç gözüktüğünüzü farketmiyor musunuz!(Bunu çekmedim tabikünedee.)

9*Ve neden duş alırken şortu açıp içeri su tutuyorsunuz!Onunda mı yıkanmaya ihtiyacı var!Tuzlu kalırsa salamura mı oluyor!Yada küsüyor mu?Akşama bakmışsın dudağı sarkıtmış:"Kalkmıcaaam, sen beni tuzlu bıraktın,banane,küstüüüm"mü diyor nedir?

10*Şortlları anladımda slip mayo giyenler neden duşta içeri su tutarlar!Onu kontrol etmek için mi?"Çadır direği oldu olacak eşoğleşşek"diye korkudan gafasına bi şaplak indirmek için mi?Bakmana ne gerek var!Ölü kaplumbağa gibi duruyor orda işte!

11*Erkeklerrr,güneş gözlüğüyle bile nereye baktığınız biliriz bizz.Siz bizi kendiniz gibi salak mı zannettiniz ha!

12*Kadınlar havuzdan-denizden çıkıp neden memelerini sıkarak suyunu atmaya çalışırlar?Meme o, çamaşır değil ki ne sıkıyorsun!

13*Neden her kadın bikini giyecem diye can atar ki?Oysa mayo ile daha hoş,derli toplu görünecekler!İçlerinde ukte mi kalmıştır.

14*Tatilin en iyi yanı bol kitap okuma fırsatı bulmak!Zira benim gibi kitabı "dinlenmek,kafa dağıtmak için"okuyamayan bir çok insan vardır.Ben bırakın yorgun ve kafam dağınıkken dinlenmek için kitap okumayı,bu işi ciddiye alıp tamda dinlenmiş ve kafam rahatken okumalıyım.20 günde 4 kitap!Gözlem yapçem diye paparazzi olduğumu düşünürsen süper bi sayı!Hemde 7 aydır kitap okuyamadığımı düşünürsen(utanıyom evet)

15*Bacağımdaki yanık izinin güneş görmemesi gerekiyordu.Deniz şortu alayım dedim kendime uzunlardan.Ulan tıpkı şuayibe benzedim,bir taneside mi yakışmaz bu şortlarının!10 liralıkta aynı 120 liralıkta hepsiylede iğrenç oldum !Yine gittim siyah bikini aldım.Yanık izinide şapkayla kapattım. Ne yani haşema mı giyseydim?Zaten haşema su geçirmiyormuş.Ben serinlemeyecek ve tuzlu suyu hissetmeyeceksem ne demeye denize gireceğim ki?

16*Göbeklerine bakmadan slip mayo üzerine tişört giyen,ayakta da parmak arası terlik bulunan tüm erkekler!İki kürdana patates sokulmuş gibisiniz! Rezalet!


17*3 tarafı denizlerle çevrili şahane ülkeme gelipte tüm tatilini havuz başında elinde bi kitapla geçiren entel turist düdüklerini hiç anlamıyorum."Her yerde bulabileceğiniz 1.60lık çişli su birikintisi için mi geldiniz ülkeme,gir çık havuz gir çık havuz,gidip adam gibi denize girsenize dingiller"diyesim geliyor.

18*Şimdi sahilde acaip bi karizmayla oturanlar vardır.E haliyle denize de girmek ister insanın canı.Bunlar sağ sol kollarıyla debelenip kulaç atmaya çalışırken şahane yüzdüklerini sanırlar ve çok komik olurlar!Bu elemanları kameraya çekip"abeeey,al bak seni çektim,Avustralyalı yüzücü Ian Thorpe senin yüzünden bıraktı yüzmeyi beaa!"demek istiyorum.

19*Bide denizden yada havuzdan çıkarken banu alkan,serpil çakmaklı moduna giren kadınlar vardır.Böyle karınlarını içine çekip minik adımlarla seke seke tay gibi yürürler,dudakları aralık,gögüslerine bakarlar,saçlarını yana alıp sıkarlar felan.Şener Şen gibi "Allahım göt et beni" diye bağırarak kızgın kumlarda koşmak istiyorum o an!

20*Denizde işeyen ve osuranları da anlıyorum ben.Yalnızlarsa yüzlerinde tuhaf bi sırıtma olur ve işiyolarsa önlerine, osuruyorlarsa götlerine doğru bakarlar.Yanlarında biri varsa"lan lan bak nasıl baloncuklar çıkıyo lan"diye maharetlerini gösterirler!Sıç bide bari eşşoolueşşek .

21*Yurtdışında yaşayıp buraya tatile gelen Türklerin çoluk çocuk maile ingilizce,almanca gibi yabancı dillerde konuşmalarından nefret ediyorum!Tipiniz bas bas bağırıyor"Ben Türküm"diye,okuduğun gazete Türkçe,odanızda Türkçe konuşup milletin ortasında ne bok yemeye takır takır yabancı dilde konuşuyorsun!Türkçe konuşsan kraliyet asaletin mi sarsılacak gerizekalı!

22*Gelen turiste Türkiye'yi tanıtmaksa neden bangır bangır yabancı müzik dinletiriz?Yurtdışına gittiğinizde size devamlı serdar ortaç dinlettiklerini düşünsenize!Anam!İşkence gibi!Biyooo bizi neden yoruyoooosunnn!

23*Adamlar zaten sıkılmış buraya gelmiş.Versene Arif Sağ,Dayasana Kahalı Mıçı,patlatsana Fatih Kısaparmak bak nasıl kendilerine geliyor pezevemkler!


24*
Bir İngilizle bir Türkü nasıl ayırt edersiniz?Bir ingiliz başını şezlong şemsiyesine çarpınca gülümseyerek:"Auwww" der,bir Türk ise acıyla kafasını tutarak,öfkeyle şemsiyeye bakar ve "ananın!"der.


25*
Otelde gay bi çift vardı.Nasıl efendiler,tatlılar.Gayları zaten hep severim.Bir zarar gelmeyeceği için belkide.Kızkardeşim onlar benim:)Neyse efem bir Törkiş çift bunlara iğrenir gibi bakıyor,yüzlerine bakarak konuşuyor falan.Onlarında hiiç umrunda değil,farketmiyorlar bile."Hiç kimseyi rahatsız etmeden adam gibi tatillerini yapıyorlar mı sen ona bak!Başkasının yatağından sana ne!Hem ne biliyosun gay olduklarını"diyesim geldi asıl kendileri tiksinç olan ahlaklı!o çifte.

26*Ben biliyordum.Çünkü otelde arkadaşım var,o söyledi.Zaten normalde anlamazsınız hiç taşkınlıkları yok(yani bazılarının sandığı gibi!şeyleri ortada dolanıp,ortalık yerde şeytmiyorlar) ama bigün otel çıkışı elele gördüm kızkardeşlerimi:)
Ar yu gay dedim yeah dediler,ay lav gay dedim,gülümsediler(Elin gavuru"sanane!"dese halbuki küfretse,biliyon ne soruyon dimi,öyle salağım ki)


27*
Kendi ülkelerinde sustalı maymun gibi duran,eşşşek gibi her kurala uyan ama burada kural tanımayan,öküz gibi yeyip içen,bağıran,kusan ve ülkemin her metrekaresinin içine zıçan, "yabancı turist" adı altında tüm çapulcu ve beş para etmez adi insan yığını gavurlardan ve hatta onların çocuklarından nefret ediyorum!

28*Çocuk sevimli,hoş olur dimi?Ama bunlar şeytan!Sandaviçleriyle tuvaletlere çıplak ayak girip,havuzada terlikle atlayan piç bunlar!Ellerindeki hamburger yağlarıyla,ağızlarında patates kızartmasıyla hemde!Tuvalete çişlerini de yapmaya girmiyor bu piçler!Havuz varken tuvalete kim işeyecek ama dimi!!Kağıt havlulardan-wc kağıtlarından koca bi top yapıyorlar,bizde elimizi kıçımızı silecek kağıt aranıp duruyoruz!

29*Kaç tanesinin kulaklarından tutup:
-"size ananız babanız hiç aile terbiyesi vermedi mi lan piç kuruları!Burası benim ülkem şerefsizler,adam olun!"deyip birkaç tane çakmayı istediğimi bilemezsiniz!

30*Seneye: "Sayın seyiciler bu yıl turizm çok kötü gitti.Neden?Manyak biyo turist bebelerini dövmüş.Ohh ellerine sağlık"

31*Bunlar ne interti bırakıyorlar kafede,ne salıncak sırası veriyorlar parkta.Sanki babalarının çiftliği burası ,kendi ülkeleri sanki anasını satiim.Öyle rahatlar ki.Sinir oluyorum!Sözde avrupalı hak insanları!Yemişim sizin hak anlayışınızı avrpalılığınızı!



32*
Hele bi tanesi vardı helee.İnternete girecem bigün.Bebe kalkmıyor!"Hey ,ay mast vork"dedim sertçe(ne çalışcaksam)Hiç tınlamadı!"Laayn sen benim kim olduğumu biliyon mu he?Biyoyum ben".Yok bebenin umru değil kalkmadı !Vazgeçip gittim yoksa dövecektim!


33*
Ertesi gün kızlarım bi deniz yatağı buldular kenarda,havuza çektiler.Baktım aynı bebe nasıl koşuyor"noo noo may boat,my boat noo no"diye atladı havuza çekti ellerinden."ay fak yor boatının kukisini"dedim.Türkçesini ama.Dil bilmemek ne kötü lan!Bir lisan bir insan."Al botunu kıçına sok!Sende bi daha beni gördüğün anda internetten kalkmazsan bacaklarını kırarım ama itoğluit"diyemedim bi yaa!


34*
Zittirip gitsinler,alınmasın böyle şerefsiz gavur takımı ülkeme!Allahın belaları!Kendi vatandaşımızın birçoğu ailecek daha 5 yıldızlı tatil köyü-otel-deniz yüzü görmemişken kendi ülkelerinde bok temizleyen bu zavallı yaratıklar,yerlerde debelenerek para kazanan bu itler ülkemde vıp person oluyor,dahası hiç bi şeyimizi beğenmiyorlar!Ben böyle adi turizmindee,bu turizmden elde edilecek paranındaa taaa içine!

35*Sonuç:Tatilin fazlası iyi değil.Bol bol günaha girip turistlere nefret ve öfkeyle ağzın bozuk geri dönüyorsun.Pıfffff


Yazarın Notu:Ben yine gidiyorum millet.Eee ne demişler"Arap yağı,Biyo tatili fazla bulunca kıçına başına sıvarmış".Bu daha uzun olacak,bilmem alışabilecek misiniz?Bunca günaha girdim aslında bi hac yapıp gelsem fena olmayacaktı :)Siz bu yazıyı okurken ben nerede olacam bilmiyorum.Ya gökte ya yerde.İn miyim cin miyim bir garip serseriyim.
Tatil gözlemlerime diyeceklerinizi ve sizin ekleyeceklerinizi merak etmekteyim.Yorumu açık bırakıyom bak, efendi efendi yazın.Polemik yaratıp birbirinize sataşmayın.Varsa sataşılacak bi durum ben gelince ağız burun dümdüz ederim,siz keyfinize bakın.De hayde eyvallah.....

37 yorum:

İLKAY dedi ki...

Ne diyeyim allah iyiliğini versin feci güldüm ama her kelimeside doğru biyocum.
Ee bitmedimi tatilin daha...Sana ve bitmeyen tatil kaynaklarına sevgiler...

emre dedi ki...

Yoruma açık olmaz sandıydım tam diğer bloga gidecekken notu okudum, Süpersin be biyo gözlemlerin harika ve de doğru çok doğru hemde. Yine iyi tatiller sana

HAYAT dedi ki...

ilahi biyo şu söze çok güldüm iyi ki dükkanda kimsecik yoktu bi rahat kıkırdadım:)
"ay fak yor boatının kukisi"
komik biyo:)
süpersin sen ya.sabahtan beri canım çok sıkkın,moralim bozuktu
yazını okuyunca iyi geldi valla moralim yükseldi.
diğer tatil gözlemlerini büyük bir merakla bekliyorum....

nilly dedi ki...

Haha, koptum yaw biyo. Gozlemler muthis. Guzelim demissin ya ulkelerinde bok temizleyip burda Vip oluyorlar diye.. Eh cok normal, onlar icin ucuz tatil yeri Turkiye. Baska yerde bu fiyatlara mumkun degil ki tatil yapmalarina. Bir de turla geldikleri icin ve bilmem kac ay oncesinden rezervasyon yaptiklari icin cok ucuza kapatiyorlar olayi.

Ayni otelde ayni tarihlerde tatilk yapan Turkler yabancilardan daha fazla para veriyor!! Bende buna gicigim.

Yabanci ulkeler kendi vatandasina iyisini ve ucuzunu verirken bizim ulkemizde kendi vatandasinin kicina kazik sokma cabasi vardir hep. Yabanci veli nimetimiz ya! Otellerde deli gibi saatlerce calisan kendi vatandasimiz uc kurua talim ederken animasyon adi altinda ise alinan yabanci animasyoncular parayi goturur.

Ozellikle cibildak danscilara gotu dusen Turk erkekleri ruyalarinda bile onlari gorurken, es kaza aralarinda Turk bir kadin oldugunu duyunca hemen 'lan orospu, kaltak seni, senin ananda boyledir kesin, a.q. senin' filan diye agizlari sulanarak kufrederler.

dilek bozkurt dedi ki...

Söylediklerine harfiyen katılıyorum biyo ama itiraf ediyim çok güldüm :) sana tekrar iyi tatiller :)

yalnızlık senfonisi dedi ki...

Gırgır samata hos da bi de bu kadar argo kullanmasan...Espirili olsun diye yazmıssın ama seviyesiz olmus.

PuCCa dedi ki...

ahahaha turist bebeler için bende aynı şeyi düşünüyorum valla, kesip atacan kafalarını gerizekalıların... rus ırkına da etmediğim küfür kalmadı, bebek gibiler lan, bakmaya doyamıyo inmsan.. onları gördükçe kızlığımdan utanıyorum.. onlar hatunsa ben neyim lan diye sorguluyorum...
çok eğlenceli bi gözlem olmuş... ellerine dillerine gözlerine sağlık.. okurken ağzım kulaklarımda okudum..:PpP

Bng.U dedi ki...

itirazım yok hepsine katılıyorum:)

Güzel tespit walla hele de bu rusların belli bi yaştan soona nasıl evrim geçirdiklerini ii yazmışsın:) Biz de tüm tatil boyunca onu konuştuk..

Hayatın Ressamı dedi ki...

sen ne biçim kadınsın biyoooooooo
ne kadar bozuk ağzın biyyoooooooo
bir kadın bu kadar argo kullanırmı biyoooooooooo
ben okurken hem gülüyorum hem kızıyorum biyooooooooo
her yazın doğru,haklı,komik ama sana kimse kibar olmayı öğretmedimi biyooooooooo
ben bazen bunları okurken yuhhhhh bukadar teşir edilirmi diye utanıyorum sen utanmıyormusun biyooooooooooooo
ama hergün okumadan geçemiyorum neden anlamıyorum biyoooooooo
normal hayattata böyle herşeye tepkilimisin çok merak ediyorum biyooooooooo
hep ağzın böyle pismi bunuda merak ediyorum biyooooooo

madem yorum açmışsın
bunlar içimde kalmsın dedim biyooooooooo
ohhh hafifledim sanki

PuCCa dedi ki...

ıyyykkk ben uyuz oluyorum şu herşeye bir kulp bulanlara... sanki millet dörtdörtlük... herkes mükemmel bişey bulunca hemen hırrrrr diye üzerine atlayıp düzeltme isteği... yok argo kullanmış bla bla blaa...
çokta yakışıyo bence acayip yakışıyo hemde...

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Biyocum demek slip giyenler var hala he? Çok seksi oluyorlardır eminim :P Hele o patatese kürdan sokulmuş gibi olanlar :)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın ortak hislerimizi biyo,nefret ediyorum ülkeme zarar veren her türlü mahlukattan.
Bu cuma bende tatile çıkıyorum yolundan gidiyorum,izindeyiz biyo! :P

david santos dedi ki...

I loved this post and this blog.
Have a nice day.

siminya dedi ki...

Çok güldüm ya ingilizle türkün farkında ve turist çocuklarına saydırdıklarınızda dahada güldüm süperdi süper :))

Unknown dedi ki...

bu kadar zenofobik olduğunu daha önce hiç belli etmemiştin. sakin ol ya, tatil köyüne gidersen yaşayacakların aşağı yukarı budur, ne diye abartmışsın bu kadar. isterse tümüyle türklerin gittiği bir yer olsun isterse iskandinavların; tatil köyü konsepti budur. insanlardan, milliyetlerden, yedikleri domuzlardan ve seviştikten sonra ne yaptıklarından kaynaklanmıyor bir takım şeyler. ortamla ve tatil konseptiyle ilgili. bir sürü alternatif tatil yeri var ve oralara takılan bir dolu "insan gibi insan" kategorisine dahil şahane yabancı. din, dil ve kültür farkı üzerinden insanları aşağılama derdine düşmesen tüm bunların bir tür "orta sınıf" hastalığı olduğunu fark edersin. ve flaubert'in dediği gibi "burjuvaziden nefret etmek erdemlerin en yücesidir". burda ille de orta sınıfa yani burjuvaziye ekonomik kategoride dahil olmak gerekmez, sorun zihniyet sorunudur. ortasınıf zihniyeti aşağıllık bir zihniyettir. siz de de arızaları bolca bulunuyor.

kesmeşeker dedi ki...

Bu nasıl süper bir gözlemlemedir?
Tebrik ediyorum seni.
Ülkemizin tadını dediğin gibi bu dallamalar çıkartıyor.
Ha birde öyle kıçlarını kaldırmış ki bizim erkekler bunların.Geçen gün Domino's Pizza almaya gittik.Bu Rus hanımefendilerinden biride orada.Siparişi alan çocuk faturaya yazmak için (ki herkesten alıyorlar biliyorsun)bunun ismini sordu. Bu da "why?" diye sorarak vermek istemiyor.Kendisine asılıyor falan sandı herhalde.Halbuki çocuk işini yapıyor orada zilliye bak! Neyse eşim durumu açıkladı dünya güzelinede, balonunu söndürdü.
Ne bunların bu havası?Bütün Venezuella'lı kadınları kışın bunların ülkesine yollamak lazımki biraz ayakları yere bassın!Neyse nasıl olsa yaşlanınca dediğin gibi zortluyorlar! :)))))))))))

Fifi Croissant dedi ki...

Demek seninle aynı tatil köyüne denk gelsek üçüncü sayfalık oluruz Biyo. Ben de turistin görgüsüzüne tahammül edemiyorum.

Rus turiste gıcık olma sebebim ise, istisnalar kaideyi bozmaz, çoğunun ayı gibi davranması. Ama bizim ahalinin de gerek yurt içi gerek yurt dışında tatil yaparken en az o kadar nadide örneklerine rastlayabileceğini unutma - başkaları da bizim için "pis Türkler" diyor muhakkak, biz de bozuluyoruz haliyle. Hem empati kurabiliyorum hem de havuz başında ürkütülmüş sığırlar gibi koşan ve jujuju bujuju diye bağırışan Rus güruhlarının kayıp düşmelerini ve kafalarını yarıp otelden ayrılmalarını dilerken buluyorum kendimi. Yemek sırasında sanki o 200 kişi yokmuş gibi en öne dalıp yağma yapmaları, avaz avaz konuşmaları filan deli ediyor.

Bu arada iki de turist kadını sözel olarak tartaklama vukuatım var, ama Rus değil Alman'dı ikisi de. Birisi tıklım tıkış bir havuz başında yanındaki şezlonglara yattık diye bana havluyla vurdu, öteki de bütün, kabuklu portakalı bir sepetten elimle aldığım için suratıma peynir maşası sallayarak almanca zırladı. Oracıkta hakladım ikisini de. Sana da tavsiye ederim, insanın içinde kalmıyor! :)

Feyza Fidan dedi ki...

Hey Allam yaa, Biom bunnar varya, ülkelerine giderkene 3-5 bavul dolusu tatil köylerinden arakladıkları erzakları (yeme- içme malzemesi) götürüyolarmış günahları boynuna ( rahmetli annanemin lafıdır, pek severim)..Şimdi şöyle oluyo bacım : Hani kahvaltı yaparken kıtlıktan çıkmış kibin tabaklarını dolduruyolarya ( biz bizi kıtlıktan çıkmış sanırız oysa) hah işte o minik paket reçelleri, peynirleri afirikliyip koca koca bavullarla memleketlerine götürüyolarmış buncağızlar..Ben diyenlerin yalancısıyım, gözümlen görmedim..Amma bir keresinde bunnarın yine kahvaltı içün adam başı üçer kilo portakalı tabaklarına sığıştırıp masalara getirdiklerini sonrada sahilde yiyecekmiş havası yaratıp çantalarına boşalttıklarını gördüydüm bacım..
Bak şimdü benide günaha soktun akşam vakti, tabi cehennemde arkadaş arıyosun yanına hehehehehheheheh..

Yasemin/Beril dedi ki...

işte Biyo, ben sırf bu yüzden o kıçı boklu turistlerle aynı ortamda tatil yapmamak için ya yazlıktayım ya da pansiyonda.ama ben kendimi yine de şanslı buluyorum, en azından benim turistler kültür turuna geliyorlar ve de avrupalı turist ruslardan bir gömlek üstün galiba. ruslarla aynı otelde bir tatilmi ıyyyyy.
bu ülkelerinde bok temizleyenlerin maalesef patronları onlarla yan yana tatil yapmamak için ülkemize gelmiyorlar. Burada kendilerini vip hissedip bizi ucuz ülke olduğumuz için küçümsüyorlar birde utanmadan şere.sizler

lilith dedi ki...

bio sen nereye tatile gittin böyle? geçen yaz antalya tarafında sadece yabancı turist olan bir yerdeki tek türktük ve ben senin izlenimlerini turkler için düşündüm. oradaki çocuklar nasıl ii yetiştirilmiş anlatamam. insanlar yine öyle, saygılı, seviyeli güler yüzlü..tası tarağı toplayıp, fransaya yerleşmek istedim o an.
valla ruslarında hepsi anlattığın gibi değil. olimposta, çıralıda okadar hoş rus turistlerle karşılaştımki.... kadınlarıda erkekleride... benim yurdumun mükemmel indsanları çıralıda boş su şişelerini yere atarken, ukranyalı bir turist abla hepsini toplayıp, aşağıya çöpe götürmüştü.

ya 2002yılına kadar çanakkalede şehitliklerde tuvalet olmadığını ve anzakların kendi portatif tuvaletlerini ülkelerinden getirdiğini biliyormusun? o yıllarda yurdum insanı boş bulduğu yere pisliyordu...hani heryerinde şehit kanı olan geliboluda....
ben yazdıklarına katılamadım ya.... her milliyette böyle tipler çıkabiliyor. güzelim sahillere gelip, piknik yapan, heryerde çöplerini bırakıp, çocuğunun çişli bezlerini ortalığa atan turkler, rus falan aslındada benmi bilmiyorum.????
insanları asla milliyetlerine, sınıflarına göre yargılamam.... insan olmalarına göre yargılarım ben....

tuba
ertunungunlugu.blogcu.com

lilith dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
La Madame Chapeau dedi ki...

"Domuz eti yemek ve cenabet dolaşmak=Nursuzluk.Var mı itirazı olan?"

Höh diyorum Biyo sana

sarı laleler dedi ki...

kızım karnım ağrıdı be glmekten , n şeker şeysin sen bee...:)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Benim karşılaştığın koca burunlu fransız aile gittiğimiz restaurantta bebek arabalarını yola bırakmışlar. Gayet nazik bir aile gelip afedersiniz bu arabınızı çeker misiniz dedi. İnsanlarda tepki şu. Gidin şu köşeye koyun.Birde yüzlerinde bir ifade.Lütfettiler.

İçimden tabi sen fransızsın olaya yabancısın ben sana bir osmanlı tokatını tanıştırayımda Türkün gücünü gör dedim.

Benim yarama tuz bastın Biyo bak ses çıkartmak zorunda kaldım.

La Santa Roja dedi ki...

orta sınıfın tatil mekanlarında bulunuyor bu tip görgüsüz ve çöp trusitler demek ki. Allah allah, benim de çokça karşıma çıktığına göre ben de mi orta sınıfın? Ahaha ben de üst tabakaya ait olmak için yırtınıyordum zaten!

Hayalperest Asçi dedi ki...

Yabanci ulkede yasayan bir Turk olarak her soyledigine katiliyorum. Burda Turkce konusup milleti pis pis yuzune baktirip Turkiye'yede gidince yabanci dil konusup insani sinir eden insan cok. Oysa gelmisin mis gibi ulkene kendi dilini (Turkce) konussana iste rahat rahat.

Kendi ulkelerinde kuzu olup kuralci olanlar zaten tatilde azitiyorlar. Annemin bi lafi vardir boylelerine, mayasi bozuklar iste ne olacak.

Neyseh baya guldurdun ama icten icede yeniden kizdim o turist surusune.

Iyi tatiller bu arada..iyi gunler

B5 dedi ki...

Ben bu sekilde ifade edemem :) ama katilirim sana. Ozellikle de 21 no'ya.
O Turkiye'de Turkce konusmayanlar ne kendi dillerini adam gibi konusuyorlar, ne yasadiklari ulkenin dilini.
Her ulkede ortak yaptiklari BAGIRARAK konusmak. Artik ne kompleksi diye adlandiriliyorsa.

ZIBBIDI dedi ki...

BAZEN DÜŞÜNÜYORUM NASIL YAZIYORSUN BUNLARI DİYE.HIMM SANDİVİÇLE TUVALETE GİTTİ HIMM İNTERNETTEKİ ÇOCUK HIMMM SLİP MAYO GÜSEL MALZEME DİE DİYE NOT MU DÜŞÜYORSUN Bİ YERE.

BİRDE YAZDIĞIN KADAR KONUŞUYORMUSUN..

HA YOK KAFA DENGİ KİMSE YAZARAK RAHATLIYOM DİYOSAN O DA ZOR BEE.

YOK BEE KONUŞUYORUMDA AYNI ZAMANDA DİYOSAN DİNLEYEN BİN PİŞMAN DİNLEYEMEYEN BİN PİŞMAN...

SEN KONUŞ YADA KONUŞMA AMA HEP YAZ AMA HEP YAZ.:p

HAA BU ARADA BLOG YAPTIM KENDİME İÇİNE YAZCAK BİŞİ BULAMADIM AMA OLSUN YANİ ANLICAN BENDE Vİ AY Pİ OLMAK İSTİYOM ARZ EDERİM...:D:P

amber dedi ki...

Cok Sayin Biyonikkedi,

Yazilarini ve ozellikle dobra yorumlarini buyuk ilgiyle okuyorum.

Ben de Vi AY Pi olmak istiyorum, arz ederim :).

Iyi tatiller.

ZIBBIDI dedi ki...

Önce ben başvurdum öncelik benim kontenjana takılmak istemiyorum...öss dede zati ilk tercihim burasıydı lütfen yaniii...:D:P

evinkedisi dedi ki...

AAA! Açtın mı gııı yoruma?! Hay Allah razı olsun çünkü yok öbür tarafa git yok şifre yaz boz zordu zor, çok zor :PPP

Kısa ve öz yine çook güldüm, kendine ve kızlarına iyi bak, gözlemlere devam :)))

dide dedi ki...

yabancı ülkede yaşayıp bebe belik bağıra çağıra yabancı dil konuşan türklere ben de çok gıcık oluyorum. özellikle çocuklar açık büfenin önünde "mamaaa" diye zırlıyorlar. mama değil ana diyesim geliyor.
rusların karpuza karşı sevgilerini anlayabilmiş değilim. tepeleme karpuz alıyolar. üstelik yarısı masaya gidene kadar dökülüyo.
çok ziyan bi millet.

MeRaiL dedi ki...

Acikca ben negatif seyleri gormemeye calirim, ne de olsa dinlenmek icin gitmissin oraya bos ver kim ne yapiyor sen rahatina bak, tatilin tadini cikar.;)
~Acikca ben milette ayrimi yapmayi hic sevmem ve sunu bilirim ki biz insaniz bunun fransizi, turku, almani,rusu yok hepimizin dogasi ayni..

~Benim tatil konularinda pek bilgim yok ama ucus konusunda bazen bende sikayetci oluyorum.

~Ornegin ayakkabilarini cikarmis ve donupte hic tanimadigi halde sadece ucagi beklerken yaninda oturuyorum diye gulen bir kadin icin yaa azmis bu kadin diyen bir turku gormek beni cok rahatsiz ediyor ve 300 kisilik bir ucakta allahin bir turku bana yardim etmezken bir rus teyzenin gercektende yardima ihtiyacim varken bana yardim etmesini de bilirim..
Dedigim gibi bence bu hangi irktan oldugun degilde nasil bir insan oldugunla alakali!!
En iyi tatilde az insanin oldugu yerdir, ne derler "nerde cokluk orada bokluk".. ;)

Iyi tatiller, moskova'da sevgiler

Açalya dedi ki...

Tatil uzadikca malzeme de artmis. Burayi da yoruma acman pek guzel olmus, oh be! yine gozum gonlum acildi.

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

8*Slip gitdikleri yetmiyormuş gibi bir de mayolarının tek kenarı popolarının arasına girer. Tam gece kabus gördürtecek cinsten.
10* Şortun içine slip niye giyilir peki? Zaten içinde file gibi birşey var. Sliple sıkıştırıp aşağıdan kaçmasını önlemek için mi?
12*Meme değil sıktıkları,muhtemelelen küçük göğüslerini daha iri gösterebilmek için giydikleri içi süngerli bikininin havuzda emmiş olduğu yüklü miktardaki suyu çıkarma çabası.(tecrübeyle sabittir)
Turistlerle ilgili yazdıklarını gülümseyerek okudum ve de çoğunda da seninle aynı fikirdeyim. Bence "tatil köyündeki türkler nasıl tanınır" diye de bir yazı yazmalısın. Mesela üstündeki çiçekli elbisesiyle ve elinde tabakla çocuklarının peşinde koşan balıketi hatunlar vardır. İşte bu ailenin Türk olduğunu hemen anlarsın. Çünkü elin gavurunun çocuğu oturur bi masaya(ailesiyle bile oturmaz çoğu zaman) adam gibi yemeğini yer sonra yapar senin yazdığın her türlü haşereliği.Ya da çocuğu avaz avaz ağlayıp etraftaki herkesin sinir katsayısını yükseltirken hiç müdehale etmeyip güneşlenmesine,sohbetine devam edenler.Çocuğunun simidinin üstüne abanıp havuzda debelenenler.Küçücük çocuk havuzunda oturup yüzer gibi yapan kıllı adamlar.Deniz kenarında kendisini, ağzına, burnuna, her türlü deliğine kum kaçacak şekilde kafasına kadar kuma gömdürenler...vs
Neyse ben yazmayayım daha,sende daha iyi malzemeler vardır. İkinci tatil dönüşü gözlemlerini heyecanla bekliyorum.

Zeugma dedi ki...

Tartışmasız Türkiye'nin en komik kadınısın.Tek geçiyorum,üstüne tanımıyorum..Çok ciddiyim,yemin ederim :D
Yazdıkların beni yerlerde süründürüyor.Gülmekten karın kaslarım, yanak kaslarım elden gidiyor.Epey bir kendime gelemiyorum.İnsanda zerre kadar sıkıntı bırakmıyorsun sen ya...İlaç gibisin,mucizesin resmen..
Tatil köyündeki bu gözlemler süpper..Aynen..En ufak bir detay kaçırmamışsın.
Böyle bir tatil köyünde senle olup bunları bir de ağzından duyduğumu düşünüyorum da :D :D
En çok satan mizah dergileri bile senin güldürdüğünün yüzde birini beceremez.İtirazı olan var mı? Yoktur,olamazz..
Biyocum seni yerim ben yerim..
Süpper ve mucize şeker kadın seniii :DD
Çok çok çok teşekkürler...

Yoruma açık görünce de çok sevindim.

KuPa k1z1 dedi ki...

Tanrının bize bir lütfu olmalı bu.Biz Tatildeyken azıcık güneşte yansak yüzüme kezzap dönmüş gibi zavallı oluruz hatunların zerre lekesi yok ciltleri kaymak gibi bühüüü:'(Bu kısmı adamı yerden yere vuran kısmı bittabi.fekat şu slip mayo giyen hanzolarda harbi tehlike sembolünü taşıyorlar çekilin kalas geliyor diyen inşaat işçilerine benziyorlar ahahaha :))))
kopuyorum onları öyle görünce..

deep note:Gözlemler taş gibi argo kullanımı bir bayana ancak bu kadar yakışır..Seni okumaktan güzel olsa gerek yoruma açman çok iyi olmuş böylece sana ilk kez yorum yapma hazzıyla gidiyorum..Tatilinin kazasız belasız,gazetelerin 3.sayfa manşetlerinden uzak bitmesi dileğiyle bioOoOoO:PpP