Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

5 Temmuz 2008 Cumartesi

KİMİN NOTU

Yazarın Notu1: Güzel ve yalnız ülkemde olmuşlardan daha çok olacaklar korkutuyor beni.Biz ne zaman böyle olduk?Ve daha kötüsü:Ne olacağız???

Yazarın Notu2:Siz son zamanlarda siyasete hiç bulaşmadığıma bakmayın.Doğum sancısı çekiyorum.Bağırsaklarımı öyle bi temizleyecem ki allah allah!Ben bile kendimden korkuyorum.Zaten yemişim activyalı cacığıda!

Yazarın Notu3:Yok,kendimden değil daha doğrusu kendi dötümden korkuyom, yemiyo,yazamıyom çoğu şeyi !Elimin,dilimin ayarı pek yok bilirsiniz. Bide "eşeğin dötüne benden daha iyi kimse su kaçıramaz"gerçeğini de düşünürsek....

Yazarın Notu4:Madalyonun bi tarafındaki GülbenErgenekon var.Bu bağırsakların temizlenmesiyseee çevir madalyonun diğer tarafını.Ne var:Kapatma davası dimi?Eh o zaman bu durumda Türkiye neyini temizliyor yor yor yor???

Yazarın Notu5:İnsan biraz düşünürde konuşur dimi.Ölçer,biçer,tartar."Lan ucu bana dokunmasın bu dediklerimin"diye düşünür.Nihayetinde yaşını başını almış "adam"sın dimi?Aynı tavsiyeyi biz sana yapsak:Çenemizi kapatmamız hani...

Yazarın Notu6:Allaaam sen sinirlerime,dilime,diyeceklerime,klavyedeki elime mukayet ol ol da,tatili deniz yerine içerde geçirmeyeyim.Laptoba felanda el konacak,onca fotoğrafımızı daha bi cdye aktaramadım, güme gidecek bissürü anı.Hayır,bide taksitleri daha bitmedi laptobun.

Yazarın Notu7:Laptop denince aklıma hep lapgöt geliyor yaa.Nedenkünee?

Yazarın Notu8:Bu yazarın notu şeysileri hep bi yazımın altında olurlardı dimi?Biliyom,bugün böyle oldu gıııı.

Yazarın Notu9:Çaktırmayın.Bi yazı okumuş gibi yapın.Şişşşşş.Konuşanlara ne oluyor gördünüz.

Yazarın Notu10:Yok,bişi demiyecem.10 a tamamlamak için yazıyom, öylesine.De hayde, dağılabilisiniz artık.