Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

6 Temmuz 2008 Pazar

DENİZ KUM GÜNEŞ

"Sınırsız Tatil" demek isterdim ama benim bünye tatili kaldırmıyor.Bakalım bu 15 gün denizde ne halt edeceğim.Amaaaan sıkıntı işte başka bişi değil:P Sonra yine tatil,plansız kaçamalarımız,gezi,ziyaret,uçuş,iniş,gidiş geliş.Kısaca beni Ağustos 15e kadar unutun millet.(Unutamayacağınızı biliyorummmss:)

Yazarın Notu:Size şimdi"Ben yokken arşivimi okuyun,sıcaklarda bide biyosuzluktan kıvranmayın" desem biliyom yandan zahmet edipte tıklayıp okumayacaksınız.Dimi hergeleler sizi!O kadar tembel,o kadar üşengeç okur kitlesi oldunuz ki tam "ver yiyeyim,ört uyuyayım,yaz okuyayım,tut işeyeyim,götür zıçayım"modeli oldunuz yani.Ama yoook,hata bendeeee, sizi ben alıştırdım bunca rahata.

Neyse bazı yazıları attım sizin için mikrodalgaya.Buraya gelince eski meski,bayat mayat mızıldamadan okuyun işte.Yorumunuz-mailiniz olursa otellerden girip bakarım belki,paşa keyfime kalmış.Kendinize naaparsanız yapın ama bloguma iyi bakın.

Biliyorum beni çok özleyeceksiniz.İnanın bende sizi.Ama en çok içinizden "birisini".
Şimdi herkes derin bi iç geçirip:-"ayyy bak en çok beni özleyecekmişş,kıyamammmm,canım Biyom"diyor dimi.Hadde leynn!Öğrenemediniz mi daha.Ben ne bencil bi eşeğimdir.Kendimden başka kimseyi önemsemem ben.Ama ille "ay çatlarım ben,kim,kim"deyip merak ediyorsanız, o çok özleyeceğim biri ahanda bu!

Hadi eyvallah.
(Siz bu yazıyı okurken Biyo çok uzakta olacaktır)

Biyo