Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

24 Temmuz 2008 Perşembe

ÇİŞİM GELDİ

Bir başkasının evine gittiğinizde yada toplu bir yerde tuvalete girdiğinizde çişinizin sesinin duyulmaması için uğraşanlardan mısınız?
Birleşin!

Yok beeee,hemen birleşiyorsunuz siz de!
Ne birleşeceksiniz!
Birleşince ne olacak!
Herkes birbirini mi çişe tutacak!
Aaaaa,gaza gelmeyin hemen kardeşim!

Çiş sesleri duyulmamasına uğraşan bu tip insanlar ya musluğu açar,tas varsa şakır şakır su doldurur boştan yere işeyene kadar ya klozetin – alaturka wc nin taşına yan yan işemeye çalışırlar ki fışır fışır çiş sesinin şiddeti azalsın diye.
Veya hemen sifon çekenler vardır.
Bunlar çişlerinin sesini yok etmiştir ama çişlerini kanalizasyonun derinliklerine göndermek için sifonun yeniden su dolmasını beklemek zorundadırlar.

Bir de öksürenler yada şarkı mırıldanır gibi yapanlar vardır o daha komik.
Ayol ne kasıyorsun ki kendini?
Koy ver gitsin?
Çiş bu.
Sen tuvaletten çıkınca hiç suratına:
-”Aaaa deminki sesler sizden mi geldi??Ömrü hayatımda ilk defa duydumm”diye hayretler içinde kalanlarla mı karşılaştınız?
Yoooo.
Sanki bi tek sen yapıyosun çişini ya da bi tek seninki sesli.

Yani oraya girdiysen tabi çiş sesin gelecek bundan daha doğal ne olabilir ki.
Sen tuvalete girince içerden keman sesi gelse,kaplan kükremesi gelse millet daha çok şaşırır.
O yüzden kasma güzel kardeşim kasma
Rahat rahat işemene bak sen.

Her Türk ergeni,arkadaşlarıyla birarada kaldığı bir gece mutlak surette içlerinden en gerzek yada en kasıntı olan arkadaşına uyurken bardaktan bardağa su dökmek suretiylen işetme çalışmasına imza atmıştır.
Bu nassı manyak bi eğlence anlayışıydı tartışılır ama çok zevkliydi.

Ben gençkene -ki bu milattan önce 345'e tekabül ediyor- daha hiç uykumda işetme eylemi yapılmadı bana.
Ya çok gerzektim yada çok kasıntı.
Zaten bu çiş numarasını bana kimse yapmadı diye çok canım çekerdi ve hırs yapardım.
O yüzden hep kendi kendime işerdim yatağa.
Büyüdüm de bitti şükür.
Şimdi hasta bezlerinden bağlayıp yatıyom.
Ben beygir gibi işediğim için sabaha kadar bayaa koku yapıyo namussuz bezler ama olsun.

Böyle sidikten bi konuya mesaj kaygısıyla özlü bi söz yazarak bitireyim:
Bokla yapılan çişle yıkılırmış!
Hörmetler!
Yazarın Notu:Yazar çişe gitmiştir,damlata damlata gelip aramıza katılmasını beklemekteyizdir.Ama unuttuğu bir şey olacaktır: "Ne kadar sallarsan salla ,dona düşer son damla".(Bu ne yaaa!Aldırmaaa,gül geç gitsinnn)