Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

8 Temmuz 2008 Salı

MERAKL BİYO 2

@ Neden yaşlılar sabaha kadar fosur fosur uyudukları halde"sabah oldu ben oldum"yada "gözüme gram uyku girmedi"derler?Uyumamanın kendilerine ne gibi bi itibar kattığını düşünmektedirler ki!


@ Neden yine yaşlılar otururken,sohbet ederken,ayakta sıra beklerken yani buldukları her fırsatta uyuklarlarken ve dahi horlarlarken"hadi kalk yerine yat"dendiğinde"ben uyumuyordum ki,ne konuştuysanız hepsini duydum.Hem ben hiç horlamam,horlasam zaten bilirim ben"derler!


@ Neden teknolojinin bu kadar ilerlemesine rağmen hâla bu kırtasiye işlerinden vazgeçemeyen bir ülkeyiz.Hem bilgisayarlara yedekle hem diskete aktar hem çıktı al hem fotokopi çek hem dosyala!Yuh!!

@ Neden evimizi temizlemek için canımız çıkmışken o adi tozlar 2 gün sonra yerlerine geri gelip yerleşir!Bu şerefsiz tozların emeğe hiç mi saygıları yoktur?
"Yazık lan!Kadının beli yanı koptu,sırtı ağrıdan iki büklüm oldu bizle uğraşacam diye,2 ay uğramayak şuncaaaza"diyecek kadar babayiğit bir "lider toz" yok mudur aralarında?

@ Neden tüm yönetmenler kıllı kıpırlı,saçlı sakallı hırpani olurlar?İyi sanat yapmak kendinden vazgeçmekle mi mümkün olmaktadır?Hem bakımlı hem düzgün giyimli hem traşlı iyi sanat yapılamaz mıdır?


@ Neden modacıların erkek olanlarının birçoğu ipne olur?Efemine efemine konuşmalar karı gibi,incik boncuk,fular takmalar falan.Ve neden modacıların kadın olanlarının birçoğu ya şişko ya paçoz yada maskülen(erkeksi) olurlar?
Yok mudur bunun ortası baba!Moda ayaana hangi kompleks yada saplantılarını bizim üzerimizde tatmin etmektedirler?