Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

3 Temmuz 2008 Perşembe

DUA DUA DUA

Dini ritüellerim vardır..Şimdi size bennngg şunu şunu yapıyorummmg,şu şu ibadetleri yapıyorummmng dememin bi anlamı yok..Herkesin ibadeti kendine,herkesin yaptığı kendine..Belki ben başımı beş vakit secdeden kaldırmıyorum,yılın uzunca bi bölümünü oruçla geçiriyorum..Sen hiçbirini yapmıyorsun..Ama ben öyle bi pislik yaparım,sen öyle bi iyilik yaparsın ki Rabbim katında değerin benden kat kat üstü olur..bilemeyiz bunu..sadece ben kendimden mesulum ve dilim gönlüm yettiğince uyarır doğruyu göstermeye çalışırım bu kadar...

Ben kendimi düzeltmeden kimseyi düzeltmem..bu hayat düsturumdur benim biliyor musunuz..bir seyi eleştireceğim zaman önce dönüp kendime bakarım ben..ben napıyorum bakalım diye..o aynayı kendime tutarım..iğneyi değil pıçaa kendime batırırım.Beni gören benden hiç beklemez ne yaptığımı tahmin edemez,Bu manyak ,ne namaz biliiir ne abdest,cenabet cenabet götü boklu dolaşıyodur der lan valla..Sağ gösterip sol vururum..

Dua diyoduk bak yine lafı nere getirdim hay abıcamın gızları yaaa..Bizim köyde amca denmez,abıca denir:)Köyüme kurban oliiim..Off köye gircek şimdi yaaa..Taam taam sakin,burdayımm hu huu.
.Dua...O kadar çok şükür ve dua ederim ki inanamazsınız..Hepiniz gibi..Yatarken,kalkarken,otururken,araba kullanırken,yürürken aklıma gelsin gelmesin çook ...Ve özellikle bir başkası için çok fazla dua ederim..Bir başkasına dua edilmesi için feci aracılık ederim..Cünkü duanın en makbulu hiç bilmediğiniz hiç tanımadığınız kişi için onun haberi var yada yokken yapılan duadır..Dünya duayla dönüyor..Dua eder dua beklerim..Lütfen dua edelim..

Hiç yorum yok: