Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

9 Ağustos 2008 Cumartesi

FOR YOU

Heryere açıldı ya bu foryoular.Hani kozmetikçilerin nefret ettiği mağaza.Çünkü aynı ürünler çok ucuza foryoularda.Ben de oradan classic marka bi oje aldım.Zaten benim rengim bellidir ojede:Kırmızıdan bordoya kadar uzanan renkler.Ama asla pembe,kahverengi,yeşil,mavi değil.En fazla french yaptırırım,tertemiz,sade bi görünüm için.

Bu classic 60 ykr.Ojeye 2 liradan fazla para vermem ben!Ve nasıl güzel,dayanıklı ve kalıcı çıktı inanamadım.Tavsiye ederim.
Kırmızı ve tonlarını bulamadıysanız hepsini ben aldım,gelin bana,süreyim:)
Yazarın Notu:Bu ve sonraki yazılar ben yokken blogger köle gibi çalışsın diye planlanmıştır.Hâla yokumdur.