Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

12 Ağustos 2008 Salı

ALIŞVERİŞ ARABALARI LEŞŞ

Yapılan araştırmalara göre marketlerdeki alışveriş arabaları,umumi tuvaletlerdeki klozetlerden daha fazla mikrop ve bakteri barındırıyorlarmış.Iyyyyyyyyk yaaa.Kardeşim madem yapıyorsunuz bir araştırma kendinize saklasanıza.Hadi saklayamıyorsunuz,ağzınızda bakla ıslanmıyor diyelim,o zaman eşe dosta söyleyin yahu.Ne diye tüm dünyaya duyuruyorsun?

Yani be araştırmacı ruhlu uzman arkadaşlar!Neden benim gibi evde rahat ama dışarı çıkınca çocuklarının burunlarından getiren kadınlar olabileceği gerçeğini göz önünde bulundurmuyorsunuz?


Marketlerde bebelerini şu yeşil plastik oturtulacak yerlere değil de arabanın içine bindiren formula1 ruhuna sahip!ane-babaları kaç kere uyradım hatırlamıyorum bile:

-"Lütfen çocuğunuzu arabanın içinden indir misiniz?"

-(Çocuk oturtulan yeri göstererek)"Ama şu kenarıya(kesin Aydınlı bu kadın) sığmıyor ki,meşbur otutturagoduk buraya"

-"Demek ki oraya oturacak yaşı geçmiş!O halde yürüyebilir."

-"Ama bu araba sizin deelki ,bizimmmm"(Hadi ya,ben de benim bu sıpa niye gittikçe sütçü Ramiz'e benziyor diyordum.Bak sen!Çocuğu da ayırt edemiyorum artık,salağım ya ben!)

-"Bir sonraki alışverişte bizim olmayacağı ne malum!İndirin lütfen biz oraya yiyeceklerimizi koyuyoruz!"

-"Ama yiyecekler açıkta değilki,poşette durupduruuular(Yok,kesin Denizlili bu)

Biyo bırakır,sert sert bakar "töbe estagfurullahh"çekerek güvenliğe gidip söyler.Çocuk indirilir!


Nedir bu "Dışarıda Çocuğun Burnundan Getirmeler" efenim hep beraber bakalım:

!!"Kızım oraya dokunma!" (Bok var ya orda!Nereye dokunacaksa çocuk?)

!!"Ellemeden al yavrum!" (Nassı yaa?Nassı ellemeden alınır,önce sen bi göster sonra ben becerebilecek miyim bakalım?)

!!"Ya evladım sürtünmesene o pis yerlere!" (Sürtünmek??Çok ayıp ya,başka kelime bul lütfen)

!!"İlla elleyeceksin dimi?" (Çocuk dokunarak öğrenir diyen kimdi ulen!)

!!"Bırak işte,leş gibi o,görmüyor musun kızım!" (Çıplak gözle mikroplar henüz görülmüyor,ne bilsin çocuk.Yanında mikroskop taşı")

!!"Hiç bir yere dokunmadan çişini yap çık!" (Tamam ama bir pipet falan verseydin çocuğa,yada ne biliim bir boru,ördek falan.Malum kız çocuğu!Havadan mı yapsın!)

!!"Kapıyı dirseğinle aç,ayağınla ittirerek kapat!Sakın elleme!" (Lafa bak!Bu hareketi yapanı gözünüzün önüne getirin.Tam felçli durumu yani!)

!!"O peçeteyle kapı kolunu tutup açacaktık be kızım,ne diye düşürürsün ki!" (Kızma canımmm.Dirseğini kullansana!Hani çocuğa öğretiyordun ya!))

!!"Yere değdirme onuu!!Kızım baksana yerlerde geziyor hırkan,dikkat etsene biraz!" (Omuzuna at evladım,hatta al şu halatı beline dola hırkanı!)

!!"Sil şu ellerini bakiim ıslak mendile,sonra selpağa kurula!!Olsun kızııım bir daha siliver,ne olacak allaallaaa!3 kere yetmez miymiş!Ben vermeye üşenmiyorum,siz silmeye üşeniyorsunuz yaa!" (Yeter be kadın!Galoşla dolaşacan nerdeyse anasını satiim!Bak bi kafa atarım sana Hijyen Manyağı olursun.Allaallaaa!)

Yazarın Notu:Velhasıl o tel market arabaları umumi tuvaletlerden daha pis midir bilemem,bana pek inandırıcı gelmedi.Ha belki evdeki tuvaletlerden daha fazla mikroplu ve pis olabilir çünkü bu arabalara en azından işenmiyor,zıçılmıyor.Yani en azından şimdilik.

Havuzlara işeyen hatta yetinmeyip sıçan Türk evlatlarından yeni girişimler bekliyoruz!Bizi utandırmayın evlatlarımız!Sıçın şu alışveriş arabalarına da amcaların tezi doğru çıksın..