Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

19 Mart 2008 Çarşamba

GOGIL ARAMALARI 5

@ Namazda osuruk gelirse
Osuracan baba!Naapacan başka!Tut tut nereye kadar!Zaten sıkacam diye gider o namaz.Osur gitsin.Tekrar abdest al yeniden namaza dur.
Ulen ne haklısın biliyomusun be kardeş.Bu osuruk denen şerefsiz gelmez gelmez,tam abdest alırsın hemen ucuna gelir!


@ Kartımda kaç kontür kaldı
Ay bunu gogıla yazıp soruyor ya bu angutlar!


@ O bir davar
Haklısın.Bak işte benim yerime arama yapan eleman vermiş cevabını!Okuyucularımı eğitiyorum canımm,hiç şüphem yok!


@ Ünlüler nerde doğar ve neden bu mesleği seçer
Kimi mağarada kimi villada doğar.Kimi başka bi boka yaramayacakları için kimi gerçekten yetenekli olduğu için kimi de tamamen tesadüflerle bu "ünlülük!"mesleğini seçerler ama hepsi de sen ben gibi normal insanlardır,gözünde büyütme!


@ 1 gün doğum kontrol hapı almazsam ne olur
Umarım yumurtlama dönemin değildir ve umarım hamile kalmazsın!
Kalırsan benim adımı ver kızzzzz.Deli olur.Deliler iyidir,zarar gelmez.Ehiiii


@ kavgada 3 kişi isen napılır sen teksen
Boku yedin olm!
Hemen tabanları yağlayıp kaçmaya bak!

@ en çok açık olan msn kızlarının şifre istemeden hemen veren
Neyi verecek kızlar istemeden hemen lan?Msn şifrelerini mi yoksa başka bişeyimi?


@ ameliyat oyunları adamın götüne iğne yap
Bak sen gel bana çocuum.Bende çok nefis süper ameliyat oyunları var.Hem de iğnenin nerene girdiğini hiççç anlamazsın bile.Elim çok hafiftir,kıçına kazık giresice davar!


@ ne zaman öleceğimi göster çabuk pis manyak
Aaa benden manyaklar da varmış ayol.Ohh içim rahatladı.


@ Atatürkün hayatı gayet kısa olsun lan
Ana!!Para parayı çeker hesabı tüm manyaklarda beni buluyor olm!


@ elbiseden hamile kalınır mı
Orası yırtıksa,üzgünüm:Evet.


@ Yeni doğan bebeğe nedennn isim verilir
Ayol verilmeseydi sen isimsiz olacaktım şimdi!Hep "bebek"diye sevilmez bi insanoğlusu dimi eşoğlusu!


@ eşşekte sosyal hayat
İşte bak senin gibi internete girerler,kendi sosyal hayatlarını gogılda aratırlar.Bi eşşeğin sosyal hayatı daha ne olsun!Kendine bak,anla!


@ okulda herkes tarafından tanınmak için ne yapabilirim
Ver lan benim blog adresini.
Göğsünü gere gere:"Ben biyonikkedi okuyorum"de."Hatta kendisi uzaktan akrabam olur benim" de.Bak gör tanımayan kalacak mı seni?
Hâla seni tanımayan olursa da,bozma,bana gönder.Ben bizzat kendimi o hıyara tanıtırım! Hadi uç!İş başına!



@ eli sopalı kadın resmi
Dur zopamı alıp geliiim de öyle çek!


@ msn kişiyi adı soyadı herşeyini öğren
Oldu cınnnımmm.Ondan bi de çocuk yapmak ister misin?SanalCan,SanalGül,YeterSanal,DursunSanal falan.Girizikalıııııı!


@ haydar abi sen misin?
Yok anam ben haydarın kankası Biyo.Korkma çocuum hadi aç şu kapıyı!


@ dinimizde bebeklerin ilk saç kesimi nasıl olur
Valla ilk adını kulağına imam söyler ezanla onu biliyom da saçını da heralde hacı bi berber falan keser ha,değil mi?Olmadı mı?Anam ben ne biliim:/


@ başım kapalı kıçım açık
Ha sen şu son moda bacılardansınn,anladımmm.
Bizim kız bizden kaçar,başını kapar kıçını açar.



@ makyaj yapanlara koyasım geliyor
Neden lan?Kötü bi anın mı var.Şuraya uzan ve anlat.


@ klavye tuşum takılıyor
Hankısı kızzzz?Benim de bazen "b" basmıyo be.Valla.Tuşun altına susam kaçmış.
Bebe yazacam ebe çıkıyo,baba yazacam aba çıkıyo,ya bigün bam teli yazmak zorunda kalırsammm!Höyn!


@ marketlerdeki alışveriş arabalarının hayatı
Öööle beklerler "biri gelsin de bizi sürsün,doldurup,boşaltsın"diye gariplerim.
Onların ki de hayat mı bee!


@ erkekler sen kadın gibisin dendiğinde neden köpürür
Sen bu seferlik sadece köpürdüğüne dua et.Sakın bidaa deme,erkek adam valla doksandan koyuverir sumsuğu burnunun üstüne.Bu sefer de"erkekler sen kadın gibisin dendiğinde neden acillik eder"diye arar,buraya düşersen bakmam yüzüne!