Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

11 Mart 2008 Salı

BİYO "VAR MISIN YOK MUSUN?"DA

"Var mısın yok musun"a katılıyorum millet!
"Yazılarıma uzun bi ara"yazdığım gün anlayın ki "var mısın yok musun" daki yeni yarışmacı benim!

Allaaaaah kimbilir nasıl takip edeceksiniz o zaman beni.Icığıma cıcığıma kadar.
"Bu muymuş lan Biyo"diyeceksiniz.Eminim ki %98iniz "BiyoFanClup"oluşturup o beni sevmeyen %2lik fani dünyalılara karşı beni aslanlar gibi savunacaksınız.

Canlarımsınız ulan!
Kılıçlasam da seviyom be sizi!Gelin bi öpiim.

Hööööt höt!
Cıvımayın lan hemen!Az öte git bakem!İki şaka da mı yapamıyacaz lan!



Neyse ne diyorduk!

Yarışmaya katılacam:
Gerçeği olmadan ben bi prova alayım üzerinizden müsadenizle!

Prova 1

Biyo yarışmacı oluyor.Acur’un yanında.
“Biraz seni tanıyoruz Biyo”
Yarışmadan önce çekilen fragman dönmeye başlar.
“Biyonikkedi 1911 yılında küçük bir ilçede eski bir rum evinde doğdu.Bla bla bla bla”

-Hedefin ne Biyo?Kaç lirayla ayrılmak istiyorsun buradan?
-Lan hedefim ne olacak allaaan acuru!Tabiki de 500 bin yeeteleylen ayrılmak istiyorum!
-Peki o zaman hemen kutunu seç.
-Hemen mi lan?Milleti önce rahatlatıyorsun konuşturuyorsunda beni niye iplemiyon?
-E konuşalım.Kimle geldin buraya?
-Arkadaşlarımla geldim.
-Nerdeler, şu genç grup mu?
-Yok lan.Ne genç grubu.Huzurevinden arkadaşlarla geldik.Aha şu konukların en pörsümüş olanları var ya onlar benimkiler.
-O halde şu az genççe ve iri kıyım,pala bıyık olan da eşin olmalı
-Yok lan.O benim gıçımı fırçaylan yıkayan hizmetlimiz "Ayı Haydar".

-Peki Biyo ilk kutunu seç bakalım
(Biyo derin bi iç geçirip milleti süzmeye başlar)
-Zeynep aç bakalım

Acur:-Sormayacak mısın Biyo:"Zeynep, ne düşünüyorsun kutunla ilgili?"diye.

-Lan ne soracam acur bey.Allaaan kutusu işte.İğrenç bi maviyle de boyamışsınız.Çöp bidonları mavisini kim seçtiyse zevkine tükiriim!
-Ben çekmedim ama küçük gibi geliyor bana.
-İyi açalım o zaman Zeynep.
-Emin misin?
-Eminimm!Açalım
-Açıyorum
-Aç ulan aç!
Zott zot zot zottt!100 bin YTL

-Ayy çok üzgünüm Biyooo
-Allah belanı versin Zeynep!
Acur:-Kötü başladık ama neyse 2. kutunu da söyle bakalım Biyo
-14 demek istiyorum Acur bey.Kemel diyorum

-Biyo bana büyük gibi geliyor ama.
-Aç Kemal sana ne gibi geliyo demedim zaten allaan alamanya kırosu !Nerenizden de "büyük gibi gelir, küçük gibi gelir" bilmem ki?
-Açıyorum Biyo teyze
-Teyze anandır ulan!Aç!
Zoot zot zotttt!! 250 bin YTL

-Kemal tipine tüküriim senin emi
-Çok üzgünüm Biyo
-Yalancının!!
-Ben büyük demiştim ama
-Sus lan hergele!Anca alamanyadan geldiğini belli eden yayık yayık konuşmalar yaparsın zaten.Tu sana!


Acur:-Biyo hadi bul şu mavileri
-Mavi koymadınız mı lan kutulara acur bey!Niye denk gelmiyo hiç bana ha!
-Koymaz mıyız hadi bi kutu seç
-Lan keltoş Aaamet sen ne hissediyon?
-Kızım çekti,küçük çekmiştir mutlaka
-Allaaanı seversen!İyi aç ulan Aamet!
-Açıyorum.Açççtıım
Zoot zot zooot!500 bin YTL
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


-Keline zıçayım emi senin.Nerde lan o kızın olacak cüce!
Acur-Hadi Biyo ilk teklife bi mavi bulalım
-Mevlüttt sen ne diyon koçum?
-Ben hep küçük açıyom ama bugün ne olur bilemem
-Açalım koçum!
Zooot zot zooot!150 bin YTL

-Ay ne biliim küçük hissetmiştim
-Hissine zıçayım senin.Konuşma daha!Sus!

Hamdi Beyden İlk Teklif
Acur:-Evet Hamdi beyden bi teklif alacağız.Tablo pek içaçıcı değil ama bakalım teklif ne olacak?
-Buyrun Hamdi bey.Hahhahhahhaa
-Ne güldün lan Acur.
-Teklif kötü Biyo!
-Ne bekliyon ki oolum lan!Bi mavi bulamadım anasını satiim!
-Hamdi beyin ilk teklifi: 4 Bin YTL
-Allah belanı versin Hamdi!
-Evet Biyo,Hamdi beyin yaptığı 4000 YTLlik teklife var mısın yok musun?
-Yokum ulan!Sadaka mı veriyo şerefsiz!
-Yokum diyooooooo
-Baarma lan kulaaamın dibinde hayvan!


-Peki Biyo 2.turun ilk kutusunu seç.
-Mavi hisseden yok mu lan aranızda?
-Benimki mavi Biyo.
-Ciddi misin lan laz uşağı?Mavi hiç görmediydim ahahahaa aha ahaha
-Yani kutum mavi gibi .
-Kes lan anladık espri özürlü !Açalım o zaman Emin.
Zoot zot zooot!125 bin YTL!

-Hay senin mavisini kesip eline verdiiimin çocuuu!Pu sana!Allaan lazı ne olacak!
-Şanssızlığı kıralım arkadaşlar.Biyo hiç iyi gitmiyor şu anda.
-Yok mu lan aranızda bana uğur olsun diye ot çöp getirip kutumun üzerine koyacak olan.
-Var mı arkadaşlar?
-Benim var.Biyo'ya uğur getirsin diye bunu getirdim
-O ney lan öyle Nurçin öküz başı mı lan o?
-At nalı ,uğur getirsin sana kih kih
-Eh sen de yarışmacı olduğun gün bende sana getiririm elbet bi uğur!Allahın belası!Sinir oluyom sana Nurçin.Kendini bi bok sanıyon ya,kırıt kırt kırıtmalar falan.Olduğun gibi görün kızım!


-Evet Biyo,seç bi kutu daha ,ben açacam onu.
-Hakkat mi lan acur bey!Açar mısın?
-Seç ben açacam
-12 diyorum.Ali İhsan abi açsın.
-Bugün hiç yapmadık.10dan geriye sayalım arkadaşlar!Yirmiiiii
-Lan bırak oolum şu saymacayı,çocuk mu kandırıyonuz siz!Ne yani kırmızı varda siz sayınca korkup mavi mi olacak gerizekalılar!Aç adam gibi kutuyu!
-Peki Ali İhsan abi beraber açalım.

-Ben açmadan önce bişeyler söylemek isteyerum
Biyo:-Aman allaşıkına sus ali ihsan abi,her hafta zekeriya beyaz gibi tipinle sap yiyip saman zıçıyon zaten konuşacam diye.Sen kutuyu aç başka ihsan istemem.Bak nassı espri yaptım adınıda kulanarak hahhahahha
Zoot zot zoot!!75 bin YTL!

-Hay eline zıçiim senin acur gibi!
-Saydırmadın Biyo bak kırmızı açtık.
-Taam lan bu sefer sayalım anasını satiim!
-Seç kutunu

-Evren proğramın başından beri döndürdün durdun gözlerini oolum lan.Ne diyon?Kutunda ne var?Ne hissediyon?
-Sevgili Biyo,biliyorsun seni çok seviyoruz,bugün aramızdan ayrılacağın için çok üzülüyoruz
-Yalanı bırak oolum.Hepinizin kutusunun arkasında neden kına var o zaman.Proğram sonunda da barda kutlama yapacakmışsınız aldım haberini hergeleler!Bi ben davetli değilim düdüğüm!
-Ya hınk mınk şey Biyo
-Kessss!Aç kutunu Evren
-Kutumdan korkuyorum.
-Allahtan kork dürzü.Kutudan ne korkuyon?Aç!
Zoot zot zooot!50 bin YTL!

-Gözüne koyiiim Evren!Görmüyom ayaana sarılmadığın,öpmediğin hatun kalmadı zaten.Kaldır o kutuyu kaldır gözüm görmesin!
Acur:-2.Teklife bi mavi açalım Biyo hadi.Arkadaşlarına sor istersen.Ne derler bakalım.
-Ayı Haydar abi ne diyon,kaç geçiyo içinden.7 mi?7 yi açalım acur bey Haydar abi 7 diyo.
-Açıyorum Biyo
-Aç ulan artist Mevlüt kçum.
Zooot zot zooot!25 bin YTL!
-Haydar abi allah sülalenin belasını versin emi.Huzurevine gidince o fırçayı kıçında bil!Bittin sen!
Zırrrrrrrrrr


Hamdi Beyden 2.teklif
-Alo Hamdi bey.Mutlu olmalısınız tablo çok kötü.Tamam.Teşekkürler.
-Ne oldu lan acur bey,ne dedi Hamdi.Çiftetelli oynuyomuş dimi adi Hamdi!
-Hamdi bey tablodan çok mutlu.Yeni teklifi 1,5 bin YTLeeeeeee
-Yokum ulan!Sonuna kadar gidicem ben!
-Yokum diyoooooooo
-Baaarma dedim ya lan!Zarım patladı!Kulaaamın içine ettin hıyar acur!

-Peki!3.Turun ilk kutusunu söyle Biyo
-Selin demek istiyorum
-Beni seçmeni bekliyordum Biyo abla
-Abla senin anandır hasba!Götüme kaş göz yapsam senden daha havalı olur be!O saçlar ney öyle yoluyon yoluyon koca kafa yapıyon kendini?
-Hi hi.Neyse ki bu akşam gidiyorsun Biyo abla ay pardon Biyocum.Artık uğraşamayacaksın bizimle.
-Sen öyle san.Konuk olacam,kabusunuz olacam her hafta!Kutunu aç haddeee!
-Ya ben son 2 haftadır hep küçük açıyorum biliyorsunuz?Umarım bugünde küçük açarım
Zooot zot zoot!15 bin YTL

-Saçlarından yolacam bu karıyı tutmayın beni lan tutmayınnnn!
-Dur Biyo ya dur.Hadi seç bi kutu.
-Şu zilli Nursel'i diyorum.Evrene sarılmalar falan, hafif hafif hareketler,hiç hazetmiyom bu kızdan,yaya yaya konuşmaları,kulağımı tırmalayan gıcık ses tonu falan.Sen de içine düşecen hasbanın,yok lens mi gerçek mi gözün diye ha acur bey?Yalan mı?
-Öhö öhö açalım mı Biyo
-Git aç hadi hasbayla!
-Biyocum sana şans getirsin istiyorum.20den geriye sayalım mı acur bey
-Sayın ulan evet,bu sefer sayın hadi!Ben başlatıyom hatta.Yirmiiiiii...............
........bir ve
Zooot zot zoot!10 bin YTL!

-Lan mahsus mu yapıyonuz lan?Kamera şakası mı lan bu?Bugün mahsus mu hiç mavi koymadınız lan acur bey!Şah damarım pörtlüyo bak,doğrayacam alayınızı lan!
-Şanssızlık işte.
-Şansıma tükiiriim lan.Hiç mi mavi bulamam oolum!Var mı lan böyle bişey?

Biyo aça aça 5bin ytl yide bulmuştur.

Kırmızılardan sadece bitirmiş kös kös son kalan 1000 ytl ve 1 Ytl arasında

Hamdi beyden son teklifi almaktadır.
Acur:-Hamdi beyin son teklifi 500 ytl ve kutu değiştirmek.


-Lan değiştirsem ne olacak?Kutuma gidiyom anasını satiim be!Bi milyarı alıp gidiyim ben!
-Biyo kutusuna gidiyor.Şimdi Biyo'nun kutusunu açacam
-Lan lafın bilde konuş allaan acuru.O nassı laf öyle!

-Ve ve açıyorummm.Biyo kutusuna gitti veee



Zoot zot zottt!
1 Ytl!

-Allah belanı versin Hamdi,al sana sadaka veriyom o 1 ytl yi.Ulan bu kadar da şanssızlık olur mu ya?Kutup ayısını da gönderin de hadi tam olsun!Tüüü size de yarışmanıza da be!



Biyo getirdiği makinalıyla tüm stüdyoyu tarar.Acuru rehin alarak:

-"Hamdi denen dingil 500 bin ytl ile buraya gelecek yoksa acurdan turşu yaparım"der.

Aslında Hamdi diye biri yoktur.Bankacı diye telefon açan acurun arkadaşı stüdyoya gelir.Biyo acurla hamdiyi alarak kaçar.

Tüm dünyada bu proğram yayından kaldırılır.

Birkaç gün sonra acurla hamdi bi elektrik teline asılmış olarak bulunurlar.

Biyo'dan halen haber alınamamaktadır!!