Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

30 Mart 2008 Pazar

CATAFLAM

"Adet sancılarım çok fazla oluyor" diyenler!
"Menstruasyon günlerim çok sancılı geçiyor" diyenler!
"Adet günlerimde sancıdan geberiyorum" diyenler!
"Regl günlerim tam bir kabus" diyenler !
"Ayhali sancısına ne iyi gelir"diyenler!
Birleşin!


Artık adet sancısı çekmeye son!
İşte sancıların baş düşmanı,gönlünüzün kahramanı hap burada!


Bu hapı denediğiniz gün gözünüzün önü aydınlandığında ,
"Allaaam allaam sancım geçti,sancısız bir hayat ne güzelmiş trallalaa"dediğiniz gün beni hatırlayın!
"Büyüksün Biyo,sana "anneee" diyebilir miyim?"diyeceksiniz.

Ayrıca cataflamın migrene ve başağrısı çekenlere de çok iyi geldiği söyleniyor.
"Başı sürekli ağrıyan karısı"olan erkekler de alıp karılarına denetebilir.
Ama reca ederim hapın işe yaradığı pozisyonlarda beni hatırlamazsanız sevinirim!

Son olarak
Buradannnn "Cataflam" üreticisi "Novartis Firması" yetkililerine sesleniyorummmm.
E artık sizde bi iyilik düşünürsünüz Biyo kardeşinize ha.Bu kadar reklamınızı yaptım.Bu yaz tatilini beleşe getiririm heralde ha,ne dersin novartis abiiii?

Hiç duyuyo mu bak!