Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

6 Mart 2008 Perşembe

GOGIL ARAMALARI 4

@ Lisedeki tatlı terbiyeli kızlar
Var mı öyle hem tatlı hem terbiyeli lise kızları yahu!Bizim zamanımızda bile lise kızları azman gibiydi.Varsa bile imam hatipte vardır bu tatlı terbiyeki kızlar daaa tam emin değilim ondanda!Senin gibi gogılda arayan davara yaramaz bu tatlı kızlar.Başka yere bakacan artık.


@ Hayat senin istediğin gibi yaşa
E madem sen öyle dedin!Yaşayacam anasını satiim be!


@ Bebekler neden çorba içmez
İçer neden içmesin ki?Kaynar olmayacak,pulbiber dökmeyecen bi de bol sirke ve sarmsaklı işkembe vermeyecen mis gibi içerler!


@ Kurbanın kısaca anlamı
Kesilen dana!


@ İkimizin de kedi olduğu bir hayatta
Eeee ne olacak!Sokaklarda,kasap önlerinde bi parça ciğere hasret sefil bi hayat yaşatacan bana dimi?İyiyim ben böyle!Sen kedi olabilirsin no problema!


@ Yaşa blogcu
Eyvallah bilader!


@ Hayat o kadar kısa ki
Ahhhh ah biliyorum be anam!
Hayatı sorgulayan her bu gariban aramalar buraya düşüyor ya üzülüyom be!Valla!


@ İlk defa konuşacağın kıza nasıl çıkma teklif edilir?
İlk 1 hafta uzaktan kızı kesersin.Dikatini çekmek için cool hareketler falan yaparsın.Çektin mi dikkatini!
Heh şimdi yaklaş yanına ve :
"Sizi daha önce bir yerlerde görmüş olmalıyım?Bu güzelliği unutmam mümkün değil?"de. Oda muhtemelen:
"Salak!Aynı lisedeyiz gerizekalı!"diyecektir.
Sen de muhtemelen korku ve heyecandan osuracaksındır ve çıkma işi bitecektir.
Sen git en iyisi merdiven çık be çocuum!


@ Çilingir kapı açılımı kaç para
Bu aramayla matematik sitesine düşmeliydin ama sana yardımcı olayım.
Şunu mu demek istediniz:Çingir kapımı açarsa kaç para veririm?


@ Kel hasta kadın
Fotoğrafını arıyorsun muhtemelen ama neetçen ki?


@ Kurban bayramında inek kesilir
Yoo anamgil hep danaya girerlerdi. Bu da enteresan bi diyalogdur:-"Hasan ağa neetçeeniz bu gurbanda?",-"Valla biz 7 kişi danaya gireceezz".Yuh!Çüş!Hem 7 kişi hem dana hem girmek!




@ Cennete giremeyecem diye korkarım
Ayyy bende bendeeee.Sus sus ağzımızdan yel alsın bacım.Cehennemden rezervasyonum var gibi geliyo bana da ayyyyyy



@ Ademin trenleri ayak öpme sahnesi
Vay sık vay!Ne diyorlardı bu davarlara:Ayak fetişti miydi ne?Bunun burna benim kazulet gibi koca ayakları sokacam ki bak bidaa arıyor mu böyle sahneler falan!

@ Melebaaa
Ay meleba melebaaa.Ne şirinsin sennnn yerim yerim!



@ Bana gönderilen e mail hangi ülkede geldiğini nasıl bilecem
Bilmiyom!Öğrenirsen bana da haber ver emi,unutma!


@ Biyönik tavsan
Şunu mu demek istediniz:Biyonik tavşan.
Şimdi buradaydı ama tavşan bu,durduğu yerde durmuyo ki kaçtı yine şerefsizin tavşanı!



@ 2 düşükten sonra nezaman birdahaki hamileliğe hazır olunur?
Şimdi soruya bak hizaya gel!Önce geçmiş olsun ama sen ya hamile kalma yada düşürmemeye çalış!Ne biliim bacı ben!



@ Kat kat kadayıf,kendisi içinde zayıf,özü var kafasında gözü var
Bu bilmeceyi gogılda aratmış eleman!Cevabını merak ettim.Bilen varsa e-mail atsın lütfen!


@ Eşşeğin feci azgın hali
Gogıla bunu yazıp aradığına gör bulmuşsun işte!Aynaya bak aynaya öküz!Davaroludavar!
Sensin bu eşşek!Başka kim olacak!


@ Yıldızlar gidilirmi yoksa onlardan gelen ışınları izlenirmi
Hööööö!Ne diyon yaaa!


@ Kafa geçme
Valla kafa geçiyorum ben sizinle bazen de çok ciddiye alıyorum.Takma kafana,sen okumana devam et beni koçum hahhahahh

Yazarın Notu:Biyonikkedi'ye yeni başlayanlar için.Yandaki "Biyo gogıl aramaları"etiketini tıklayın!Tüm mantarlara esin kaynağı olmak ümidiyle bu yazının gelirini "Türkiye mantar ve kültürel zottirikler klübüne"bağışlıyorum!