Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

8 Mart 2008 Cumartesi

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ

KUTLU OLSUN KIZLARRRRRR!
Gerçi siz benden sıkı bi kadınlar günü yazısı beklediniz belki.
Valla ne yalan söyleyim bende:/
Ama vakit olmadığı için sıkı bi yazı yazamadım a bacılar.Zaten şuanda hafta sonu kaçamağı için terk-i diyar edeceğimizden sizlere hediyelerinizi veripte gideyim dedim.

Şu altta gördüğünüz biri beyaz biri zenci harkulade yakışıklı iki erkek sizlerin bugüne özel hediyesi olsun!
Şu altta gördüğünüz gudubet kılıklı tipsiz 2 herifte benim olsun bari!Sizi ne kadar önemsediğime bakın ve kıymetinizi bilin kızlar!




Bi size düşen kayış gibi heriflere bakın bi de bana düşen tipsiz hıyarlara.Pıffff!Okuyucuya sevgi ve saygı bundan daha başka nasıl gösterilir ki!