Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

26 Mart 2008 Çarşamba

BİR MUM DA SİZ YAKIN!



Koşmaya yeni başlamıştı adımlarım
Düştüm,
Bebeğim bir yana,
Gülüşlerim bir yana.
Anneme baktım,
Yoktu!

Başımda yabancı bir adam
Küçücük göğsümde kocaman elleri
Sakalları deldi geçti
pespembe tenimi.
Anne, anneeeeeeee. ...

Bir oyun sandım
Elleri kara kara 'öcü' amcalarmış
Bir emzik düğümünde
yarıldı bedenim
Altımı ıslattım sandım
Kan kaybında Boğuldu insanlık!

Bebektim
Çocuk olacaktım
Abla olacaktım
Altımdaki bez çıkmadan,
Kadın oldum bir buçuk yaşında...

ADAM OLDU MU o amca bedenimde ???
Öğretin bana; kendi suyumu kendim alamazken
Nasıl sulayacağım bedenimde ölen çiçeği!!!

Ben kadın olmak istemedim
Ben dünyaya da gelmek
istememiştim ki!

Anneeeee... babaaaaa....
Işığı açın!
Uzanamıyorum

"Bu maili şu kadar kişiye gönder dileğin kabul" olsun türü boktan mailler FW edeceğinize lütfen 3 dakikanızı buna ayırın!
Anne-baba olmayabilirsiniz ama hepimizin kardeşi,yeğeni,başını okşadığı bir komşu çocuğu var değil mi?
En azından her biriniz bir anne-baba adayısınız!

Sadece 3 dakika.
Bak ilk kez "lütfen" dedim.Beni kötü konuşmaya zorlamayında
Haydi sizde yakın bir mum.