Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

27 Kasım 2007 Salı

UYARI

Buradan mail adresimi görüp msn listesine eklemek için gelenler!
Kardeşim ben bu adresi "sebil "diye mi koydum buraya!
"Her önüne gelen eklesin,iki lafın belini kırak"diye mi düşündüm sandın!
Yani senin ordan öyle mi görülüyor?

Bana bunla gelmeyin baba!
Eklemem ben sizi!
Dayımın adı ,anamın kızlık soyadıyla gelen bi adresi bile eklemem kardeşim!
Sen kimsin ki beni listene eklemek istiyorsun!
Bakalım ben sana eklenmek istiyor muyum!
Bi kere nezaket yoksunu arkadaşım!
Önce bi durum bidiren,izin isteyen,kendini tanıtan mail atarsın,sonra eklenmek istersin.
Ha belki yine reddederim seni ama hacamat edip moralini bozmam!

Sonra da "ben iyi niyetliydim de,ekliim demiştim de, Biyo bana çok ağır bi mail yazdı da"diye mızmızlanıp dolanmayın ortalıkta!
Ben burayı babamın hayrına açmadım!
Nurdanımın teklifiydi bu.Ahanda iki gözüm önüme aksın ki.Yalanım varsa top oliiiim ki Nurdan soktu kafama bu fikri.
Yoksa ben ne uğraşacam sizle baba!
Eski okuyucularım bana buradan ulaşsın,korkup gelemeyenler:)bari buradan bi iki yazımı okusun,accık gülün,accık kafanıza bi şey girsin,nato kafa nato mermersen de seni tedaviye göndereyim diye yazıyorum yani.
Kıymetini bil kes sesini otur aşşaaa.
Bazen eski yazılarım oluyor idare ediver.Varsa mikrodalgada 2dk,yoksa bi teflon tavada şöyle bi çevir,ısıt oku baba.
Daaaa ne yapiim yani size ben!

Ya bide bu okuyucular ne namussuzlar, var yaaaaa.
Şuranın yorumunu hizmete geçirsem, anonim yorumu da açsam.Günde 40 yorum döşerdiniz dimi buraya isimsiz isimsiz.

Eklenmeye gelme!
Yazacaksan adam gibi eleştiri yada düşünceni mail atarak yaz.
Yemiyor mu ad-soyadla mail atmak?
Ama iki şahane blogerdan(mor ve pi;) bu attıkları mail sayesinde haberim oldu,nabeeeer?
Adam gibi maille gelene adam gibi cevaplar veriyorum!
"Ayyy senin hayranınım,okumadan duramıyorum"demene gerek yok.
Ben mailinden onu anlarım zaten.
"YalakaOkuyucuÖlçerim"var benim.Kelimenden anlarım anında,samimi misin yalak mısın?
Benden kaçmaz!
Hep ısırmıyorum baştaki gibi.
Arada böyle de oluyorum ben.



İnanmıyorsun dimi?
E inanma. Yılışıpta eklenmeye gelme!
Yazı bitti !
Şimdi dağılın!
(Nee yazı mıydı bu!)