Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

1 Aralık 2007 Cumartesi

GOGIL ARAMALARI 1

İşte yıllardır beklediğim fırsatı yakaladım.Hep gogıl abiden gelen aramaları merak edip durmuştum.Bakalım kimler ne ile gelmiş.Kırmızı olanlar gogıl aramaları,siyah olanlar benim onlara cevabım olacak.
Toplaşın kuzucuklarım başıma,gelin gelin gelinnnn,haaah şöyleee.Bi bakalım neler varmış:


@Yara yaptırdıktan sonra ne zaman hamile kalınır?-
Kızım ben haydar dümen miyim?Ne anlarım senin yaralı şeyinden allaşıkına.Kalma sen hamile felan.Bebenin ağzı gözü yara bere içinde doğacak alla allaaaaa


@Yaprak dökümündeki elbiseler-
Neyir hanımın diktikleri mi?Yok bee,Neyir, kocakarılara çiçekli pazenden don dikiyor.Sen asıl Ferhundenin elbiselere baksana.Kız zaten bi içim su.Bir de o fiziğe elbise giyiyor.Fettan mettan ama fıstık gibi hatun,elbiseleri de yakıyor bacım.

@Dobra-Buyrun benim:)

@Kızlara hem yemek ver hem saçlarını yap-
Oldu canım.Valla ben benim kızlara aynını yapıyorum,sen hangi niyetle elalemin kızlarına bunu yapacan bilemiyorummmm


@Hayat kısa-
Doğru be baba!Ne o !Bunalım takıldığın bi ana mı denk geldi.İntihar edecektin dedin"Lan anasını satiim hayat kısa"
Ana!Bi baktın benim bloga düşmüşsün.İntihardan vazgeçip artık gülmek için beni okuyorsun değil mi?Heyyo!Aslanım be!


@İlkokul arkadaşım-
Ben miyim len?Anaaa!İyi ki feyzbuka girmemişim bak.Buldun beni!Kimlerdensin sen bakem bi deyiver.


@Örenci kahvaltı ederken-
"Öğrenci "olacaktı o dimi canım kardeşim.
Yaa varya ben bu gogılın şu hizmetine hastayım.Hani biz yanlış bişii yazınca kibarca"Bunu mu demek istemiştiniz?"diye sorup seni düzeltiyor ya.Aslında şöyle dese:
"Yuh ulan öküz!O öyle mi yazılır lan davar!Ben nassı arayacam şimdi bunu kerkenez!"dese ya hahhahhaaaa bayılıyorum be baba!


@Biyo ışın-Tamam ışınlanayım ama motor soğuk daha!


@Pellik-Sek.sa.pellik yazıp ayırmıştım ama eleman bundan bile gelmiş sayfama.Alla allaaaaa.Öküz her yerde öküz abicim!


@1.50lik ünlüler-Valla safiye soyman,sezen aksu,rezzan mutlu,nilüfer ilk aklıma gelenler.


@feysbuka nasıl foto ekleyebilirim?-
Bilmiyorum baba be!Bilsem de öğretmem.Tutup yarı çı.plak adem baba,havva ana fotoğraflarınızı ekliyorsunuz!Manyak mısınız nesiniz oolum lan!İlkokulda böyle mi geziyodun sen meczuplar gibi!


@Gerçek kız fotoğrafları-
Yanlış adres koçum!Yallah!Bekleme yapma,ikile!Naş hadde naşşş!


@Feybuka-Darbuka mı demek istedin oolum?


@Erkek arkadaşını nasıl kandırsın-Valla orasını bilememde ilk önce anneni kandırıp gitmen gerekir.Hem kandırmayı düşündüğün bi erkeğe de çek şutu gitsin kızım!İşin mi yok allasen!


@Biyonik nedir-
Yazınca gogılda ilk ben çıkıyorum.Efenim biyonik "bir kedi türüdür".İyidir,hoştur,dallamadır,dobradır,manyaktır,duygusaldır.Et sever,süt sever,nutella sever,bi ciğeri varsa sevdiğiyle yarısını paylaşır.Süperdir!


@Çekirdek aile fotoğrafları sanal-Oldu, görürsem söylerim!


@Kahvaltı çorba-
Yok hep çorba olmazzz,arada başka şeyler de ye çocuum.Yazdık ya padişah fermanı gibi aşağıya.Alla allaaaa


@Tupper kızartma-
Tupper kaplarda kızartma yapılmaz anacım.Dünya para veriyorsun ha sakın kızartma yapayım deme.Ama herbişeyini bi güzel saklar.Bozulmaz,akıtmaz,kokutmaz.Paranın kuruşuna kadar hakkını verir.


@OH OH YANDAN YANDAN oynayan kedi resimleri-Davarımız aynen böyle büyük yazmış ve ilk blogum çıkmış:)Sana yandan yandan bi çakarım bide yerden yersin ha!Amele sümüü gibi yapıştıragorum ben adamı,sen beni biliyonmu sennn!Git ebeni oynat deve!


@Yaprak dökümünde avukatın adı-Naapçan?Boşanma davan mı var?Bak çocuum bu adam hiç tekin değil.Önce boşar sonra alimallah.Kavak yellerinde de gayri meşru bebesi olacak.Akıllanmadın mı sen?Git başka bi avukat bul kendine aaaa.





@Ferhunde kırmızı elbisesi-
Ayy çok güzeldi dimi kızzz:)Yakışıyorda şıllığa be!Tam rolünün kadını Ferhunde.Gerçi son bölümdeki kendi ipini kendi elleriyel acımadan çekmesine,fettanlığına sinir oldum ama izletiyor diziyi hatun!


@5 kasım 2007 yaprak dokumunde neler olacak
Anacım ne biliim ben.Yaprak dökümünün dizi şubesi oldum sayenizde:)Hem öğrenip naapçan,izle gör,daha zevkli olur.
Aaa dur dur.Yaprak dökümünde neler olacağını bilmiyorum ama çok önce binbir geceye kendi yazdığım bi senaryo yazımı koyayım buraya daha sonra.Şimdiden fragmanını veriyom bak, heyecanla bekleyin.Azzzz sonra.


@Blogera isim hakkı
Yanlış yazmış gerzek ama sadece ben çıkıyorum,çok entersan;P


@Bloglara koymak ıcın kendını tanıtan komık yazılar
Doğru yerdesin.Gel bak yazıların komiği de var tanıtanı da koyulanı da hahhaaaahha



@Kedilerin hayatı
Böyle oluyor işte be anam:)
Ve ve veeee the oscar goes toooo(inkilizçe bilmeyenlere alt yazı ilen)
dı oskar gooz tuuuuuuuuu

@Biyonikkedi diye gogılda aratıp aratıpta
Biyonikkediye yeni başlayanlar!

Cehenneme Hoşgeldiniz!!!!!!!

Ama pişman olmayacaksınız!

Hahahhaahhahahahhhahaaaaaaaaaaaaaa