Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

3 Aralık 2007 Pazartesi

BİNDİR GECE BAYILTAN MASALLARI

Eskiden illet ola ola,küfür ede ede izlediğim ,artık jeneriğine bile tahammül edemediğim Bind.irenBind.ireneGeceye aylar önce bir senaryoda ben yazayım demiştim sayın okuyucular.Hadi siz bunu yine ısıtıp okuyun bende işime gücüme bakayım.



SAHNE 1
Burhan bey ve Nadide hanım Şehro’ya hediye alırlar.
Eşek yüküyle para edecek olan elmas set.(Biz birkaç bileziğe gitmişken,oğullarının karısını yiyecek olan kadına alınana bak.Vay anam vay.Füsun şimdi haksız mı yani?)
Hediyeyi vermek için Şehro’nun evine giderler.Nadidoş ve Şehro Kaan ile oynarken Burhan (Aliyenin kocası,ana kuzusu Sinan rolünden sıyrılamamış,sinanın sınıf atlamış,zenginleşmiş,semirmiş ve daha kelleşmiş hali olan)Onur’la salonda kalır ve:
-“Demek gelinime siz atlayacaksınız Onur bey oğlum?”diye sorar.
Onur mavi gözlerini belertir,ağzını ağlayacak gibi yamultarak:
-“Evet efendim tabii sizinde izniniz olursa.”der.
Burhan beyde gözlerini döndürür patdanak:
-“Şehrazat size Ahmet’i anlatmıştır değil mi?”diye sorar.
Onur içinden “hassiir lan,ne Aameti şimdi”diye geçirip:
-“Evet,anlattı.”der.
Burhan o karizmatik sesi ve bakışlarıyla devam eder:
-“Bakın Onur bey,ben torunumun hayatını kurtarmadım ve gelinime çok kötülük yaptım.Benim bu dünyada yatacak yerim yok.Bari siz yatın.”der .
Onur müstehzi biçimde sırıtarak:
-“Ben zaten daha evvelden yemiştim gelininizi Burhan bey”der.
Burhan beyin ağzı daha çok yamulmuştur:
-Hakkınız Onur bey oğlum,hakkınız.Yemeyenin malını yerler.”
Onur o pis sırıtışıyla:
-Düğüne mutlaka bekliyoruz sizi Burhan bey,lütfen gelin.”
-Tabii geleceğiz tabii.Godoş kayınpeder ve kayınvalide olarak boynuzlarımızı parlatıp en baş köşeye kurulacağız.Seninle iki de zeybek oynayalım düğünde ha Onur bey oğlum,ne dersin?”
-“Valla çok iyi olur”


SAHNE 2
Melek odasında ağlamaktadır.(Ezik görünümlü)Bennu gelir ve ne olduğunu sorar,Aşık olmuş bir kadın nasıl ağlarsa Melek öyle ağladığından Bennu hemen çakar köfteyi :
-Yoksa yoksa,tahmin ettiğim şey mi?Hayır Melek,o evli barklı bir adam,yapma”der.
Melek hâla aşık ağlamasını sürdürmektedir.
-Melek,bana doğruyu söyle atladı mı sana ha?
-Hayır abla ama atlamak üzere.
-Kaç dolar teklif etti peki.Bak Melek sakın ucuza gitme,500 bin dolardan kapıyı aç.
-Ya abla,neden yanlış insanlar karşıma çıkıyor benim hep.
-Kızım yanlış manlış,eşek yüküyle parası olan ka.yış gibi herifleri kafaladık şu gudubet tiplerimizle.Al parayı işine bak sen manyak.
-Doğru diyorsun abla,ühüü ühüüü ühüüüü.Oh yandan yandan.



SAHNE 3
Kerem teknesinde içip zıçmaktadır.Annesi deli olmuş,aklı şeyinde olan,sapıtmış Keremle konuşmaya çalışmaktadır.
-“Ayrılacağım bin yapıdan anne”der.
-“Kerem delilik yapıyorsun,aklını başına topla!”
-“Aklımı toplamak kolayda uçk.urumu toplayamıyorum ben anne!”
-Delirmiş olmalısın Kerem!”
-“Dayanamıyorum anne,anlıyor musun dayanamıyorum.Sevdiğim kadını en yakın arkadaşım yiyecek,ben değil hııaaaaaa”
-“Kerem beni korkutuyorsun ama!”
-“Yiyemedim anne,atlayamadım Şehrazat’a!Onur’u seçti beni değil hııaaaa!”


SAHNE 4
Mihriban binyapıda işe başlar.E.tli bu.tlu ve hoş bir kadındır.Onur’a hem masum hem çe.ki.ci gelmektedir.Odada çeviri yapan Mihriban:
-“Onur beg,rusyadaki ihaleye katılememişinez,ay balalar siziden cevap alamemişiler”
Onur’un mavi gözleri yine belermiş,kel kafasını ter basmış ve ağzını yamultarak:
-“Nasıl olur bu yaa?”diye sorar.
-“Kerem bege mail atımışiler,cevap alemadık ,üzgünüz diyiler”
Mihriban üzülmüş,gözlerini iyice kırpış kırpış yapmıştır.Onur’a kıpramaya gör zaten,hemen:
-“Mihriban hanım,sen beni nasıl buluyorsun?”diye sorar.
-“Eyi,hoş bir balasınız onur beg,çok yahşısanız.Allah siziden razi olusunki bana iş vermişseniz,9 kurşunla ölmeyen katır gibi bi bünyeniz var,öküz gibinsiniz meaşallah ay balam”der.
Onur yüz bulmanın rahatlığıyla koltuğuna yaslanır,şöyle bir döner ve:
-“Mihriban hanım,sen Kaan’a ilik verdin,bana da ve rir misin?”diye sorar.
Mihriban iyice kırpış kırpış olur:
-“Ne diyeseniz siz Onur beg,ay bala anlamamişiem beng”
-“Anladın anladınnn,gel şöyle yamacıma,evir çevir bakim şu mailleri,yaz kızımcılık oynayalım senle”
-“Aman yareebbiem,Şahrazat bacı gurtar benig.Onur begden kurtulabilmek rus fu.huş ma.fyasından kurtulabilmekiden daha nice zorımış”der ve odadan kaçar.


VE FİNAL
Şehro ve Onur halvet olmuşlardır.Onur keyiften bi puro yakmış vaziyette espri yapar:
-"Valla bedavası daha iyi oluyormuş bunun Şehrazat"
-"Ayy Onurrr,aşkolsunnn,o siyah gecemizi hatırlatmasan olmaz dimiiii?Kıkır kıkır"
Onur her zamanki gibi, sağır ve dilsizlere haber spikeri şeklinde tane tane konuşur:
-"Ol maz!Bi zi o si yah ge ce bir a ra ya ge tir di.Ben sa na ha ya tı mı sun dum Şeh ra zat,sen ba na bu nu sun muş sun çok mu ?"
-"Ah evet Onur,geleceğim ve yedi ceddim sayende ihya oldu canım.Kıkır kıkır"
-"Şehrazat sana bişii sorcam.O siyah gecemiz hani?Nasıldım ben?"
-"Ayyyy utandırıyorsun beni ama Onurrr."
-"Utanma utanma,hadi söyle nasıldım?"
-"İyiiiiii.kıkır kıkır"
-"Yoksa numara mı yaptın kız?"
-"Kaçınılmaz bir şeydi bende keyfime baktım,üstüne almışımda zaten dolarcıkları.Aman canımmm,şimdi ne önemi var bunun.Türkiyede anlamsız ve tek tip bi surat ifadesiyle bakan kaç çalışan,holding patronunu kafalayabiliyor,geleceğini kurtarabiliyor ki,sen ona bak.Ben paraya para demedikten, böyle refah içinde yaşadıktan sonra kuş uçmuş uçmamış ne önemi var.kıkır kıkır"
Onurun aklı,saçlarının dökülmesiyle doğru orantılı gittiği için sevinip şebelek şebelek sırıtır.Şehrazat Onur'a sokularak:
-"Onurrr,senin damdan kiremitlerde iyice uçtu be anam,kelaynak gibi oldun,diyorum gidip amerikaya saç ektirsek sana ha"
-"Olur tabii"




Tam o sırada içeri (bizimkiler dizisinin ruh hastası kedi annesi Ayla rolünden başka türlü izleyemediğim)Onurun anası Peride girer.Sevgili oğlunun bir çalışanı olan dul ve taylı Şehrazatla evlenmesini hâla içine sindiremediği için her ikisinide vurur,sonra gider bir türlü Onun gibi olamadığı kardeşi(yaşlanınca Ona benzeyeceğime ve Onun gibi şenşakrak olacağıma inandığım ayla algancıımı)Betül'ü de vurur.Hazır eli değmişken tüm dizi karakterlerini vurur,oldu olacak deyip kendini de vurur.

Ve yılan hikayesine dönen binbir gece dizisi sona erer ve bizde bu zulumden kurtulmuş oluruz.Kudret amcanın dizi oyuncularıyla arkadaşlık!! yaşayacağı,yine ağzımızı aça aça izleyip,vakit kaybından başka bir işe yaramayacak olan yeni projelerinde görüşmek üzere.

Bu arada binbir gece hâla devam ediyor mu yaaaa?E yuh yani!