Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

16 Aralık 2007 Pazar

GOGIL ARAMALARI 2

Biricisi buydu,bu aramalar devam ettiği süre korkarım seri devam edecek:)
Hahhaaaa "cehenneme hoşgeldiniz" demiştim dimiiii?

@Biyonik tavşan:Tavşan kalmadı be abicim.Kedi versek olur mu?



@Gogil :Gogil değil o!Gogıl abi diyeceksin aaaa öğretemedim hâla?


@NEYİRE;NEYİRİN HAYATI :Neyir mi Nehir mi?Tam anlamış değilim.Ama tatlı kadın şu neyir,dost insan,iyi komşu,vefakar,anlayışlı anne,şahsen ben severim kendisini.



@Şaptın şeker oldun :Asıl sen oldun manyak!


@Günaydın bitanem :Gogıla bunu yazıp aratan ya sa.pık yada çok romantik:)Sana da günaydın sana da.


@Burhan beyin hayatı:Hangisinin?Avrupa yakasındaki altıntopun mu binbir gecedeki evliyaoğlunun mu?Çok farklı ikisi de.


@şebelek kızlar :Biraz önce buradalardı az önce gittiler.Koşarsan yakalarsın belki.


@Bizimkiler kedi babasının adı:Sabri bey canım.


@Maymunların kısaca hayatı:Ne demek?Şimdi seeeen bana maymun mu demek istiyorsun bakiim ha!Maymunluk yapmak kötü bişii değil hem.Sen de yap rahatlarsın,valla:)


@Diş hekimliği öğrencisi intihar:Hadi yaa!Tüh!Etti mi edecek mi?Etmediyse gönder bana akıl vereyim biraz.


@Çocuk hakları ve yazıları vede kısa yazılar:Bu konuda kısa yazı olmaz şekerim.Çocuk hakları diyoruz yahu.



@hayvanlar yavrularına nasıl bakar(kısa):
Aaaa bi maymun bi hayvan!Ne oluyor yahu!Kediyiz dediysek iyi valla.Biyoniğim ben biyonikkk.Gebertiriviririm valla ha!



@bayıltan sahnesi :
Dizilerin hepsinde var bayıltan sahneler anacım.Anlamadığım,sen bayıltan sahne mi arıyorsun?Bayıltan sahneleri tespit edip izlemeyecek misin?


@reklamın iyi yanı :Tek iyi yanı şudur:Bebeklere,çocuklara yemek yedirirken açarsın reklamları,çocuk ona dalınca sen habire bebenin ağzına tıkarsı kaşığı.O zavallı çocukcaizde reklamlara bakacam diye ne yediğinibilmez,açar durur ağzını garibim.Anası da bebe yedi diye mutlu olur.Budur baba!


@kediler hangi yiyecekleri sever:Valla diğerlerini bilemem ama Biyonik olanlar yemek seçmez.tatlı tuzlu ayırmaz.Ama en çok karnıyarık-pilav,iskender,mantı,her türlü hamurişi,kaymaklı kadayıf,nutella sever.Haa bide çekirdek.



@kız çocuğuna nasıl hamile kalınır:
Aaa şekerim ne ayıp?Ben pozisyonu nasıl yazayım şimdi burada alla allaaaaa töbe töbe.

Kızııııım cahil misin sen?Bunun bi yöntemi yok!Ne yaparsa kocan yapacak!Cinsiyet denen naneyi erkek belirliyor.Dünyadan bi haber misin nesin?
Hatırla lisedeki biyoloji derslerini.Hani erkeklerle kızların kikirdeşerek,yüzleri kızararak dinlediği o ders.Hatırladın mı?

Hani 46 kromozom vardı.23 23düü.Hani dişi X , erkek Y.Hani onlar "allah allah allahhhh"diye koşturup sonra ananın............................
Aaaaaaaaaa terbiyemi bozduracaksınız benim ayolllll.Aç oku kitap neyin alla allaaa.



@hayat çok kısa:Ahhh ah!Öyle anacım.Çok kısa çoook.



@yaprak dökümündeki annenin rol adı:Hayriye hanım.


@mahsum kedi birde onurdan:Oldu canım.Hadi sen şöyle kenara geç bekle(Ay yazık yaa,pekte gençmiş zavallıcık.Kimbilir ne yaşadı da kafayı yedi yazık)



@parfüm sıkıcı:
Parfüm sıkıcı mı olmak istiyorsun yoksa eleman mı arıyorsun anlamadım?


@hayat çok kısa:Aaaa evet öyle dedik ya!Deli mi ne!



@kredi kartı gelmedi:
Tüh tüh öyle mi?Anam gelmesin naapacan gelince bedava alışveriş falan yok bak.Öyle dedilerse seni keklemişler.

Sen kredi kartını bedavaymış gibi cızır cızır geçirir,alırısın bi dünya malı.Ay sonunda da banka sana cızır cızır geçirir!O extreyi alınca göreyim ben seni.Bu seferde"Kredi kartımı iptal etmek istiyorum"diye buraya düşersen bakmam yüzüne!


@biyonik göz kaç para:Bahsedilen benim gözümse çok para baba!Hatta paha biçilemez,biçilse de verilemez!Sen en iyisi yapı marketlere falan bak bi istersen!



@rezzan mutlu ziz mutlu:
Şimdi ben bu karıdan hayatta hazetmem.Ziz mutlu kim ayrıca,rezzanın amca kızı falan mı?


@Facebook sarhoşlar:Bide sarhoş mu oluyor terbiyesizler!Birbirlerine rakı sofraları kurar,çilingir sofralarında a.lem yaparlarsa olcağı bu işte!İçki bütün kötülüklerin anasıdır danalar!
Oolum Hüsmen!Yap şu sarhoşlara acı bi kahve!Kırk yıl hatırları da kendilerine kalsın yeter ki ayılıp gitsinler şuradan!


@-tiyatro kısa sahne-piyesler:Tam 9.sayfada çıkmama rağmen,amca yine de azmetmiş gelmiş bloguma.Amcaaa hep gururla söyledim bunu:Ben AST'de Rutkay Aziz'in öğrencisiydim biliyor musun?Kursiyer arkadaşım Mahir İpek bile şöhret oldu da bi ben şöhret olamadım uleyn!Ah amca ah,beni nerelere götürdün sen şimdi,gel de çık çıkabilirsen ahh ah.


@msn ye konulacak terbiyeli kızlar:Tam yerindesin ama sakın beni eklemeye kalkma.Bak bunu hatırla,canını düşünüyorsan uza!