Uysal ama çılgın yılların BiyonikKedi'siyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olur ben de sataşırım..Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne!!Yaşayacaksan adam gibi yaşa!Zaten hayat çok kısa!

29 Aralık 2007 Cumartesi

GOGIL ARAMALARI 3

@ Piyesler kısa olsun
Oldu canım.Şimdi kısa piyese ne denir yazıcam adını ama tüm abbazza davarlar doluşacak buraya!Dağıtacam ağızlarını burunlarını,yamultup koyacam bi köşeye!

@Çıp .lak kadınlar
Bak diyorum inanmıyorsunuz!İşte bunu aratan erkek sıfatındaki sığıroğlusığır ben kelimenin arasına nokta koyarak yazıp denyoların buraya elmesini istemediğim halde o öküzde böyle ayırarak aramış,yine gelmiş!
Bana bak öküz bana bak!O aradığını burada bulamazsın.Hem mahşer yerinde herkes çıp.lak olacakmış,az biraz sabret,bekle,muradına ereceksin!Sayenizde kıyamete çok az kaldı zira!


@Ferhundenin saç rengi
Hemen yaz.Loreal 456 ile koleston 569,wella 129 u karıştır içine demlenmiş çay,bi yumurta sarısı,biraz zeytinyağı,bir baş dövülmüş sarmsak,bir çay bardağı domestos ekle.Boyadıktan sonra bi poşete sar,akşam 9 dan sabah 7 ye kadar beklet.Sabaha ne saç ne renk ne ferhunde.Efil efil gezersin böyle havadar havadar!


@Mehmet Günsür head
Owww yeahhhh.Noolmuş mehmetin gaffasına lan?


@Calgonit hedef kitle
Bunu ne diye ararlar bi bilen varsa bana da söylesin!


@ Dini soruları kime sorabilirim?Valla bana sormazsan hakkında hayırlı olur.Ablama sorabilirsin mesela:)


@msn ye konacak allah yazıları
Onuda ablama müracaat et,bi zahmet:)


@kendini kısaca tanıtan bir yazı
Neetçen ki beni tanıtan yazıyı.Oturda kendini kendin yazsana.Oluyor mu gogıldan bulduğunu araklamak baba!


@plastik hayat blogları
Ohooo çook var be anam!Kafamı bozarlarsa birer birer linklerini ellerine veririm.Ama şimdi böyle iyiyim.Sataşmam durduk yerde,delikanlılığa sığmaz


@ne zaman hamile kalınır Genelde geceleri ama sen gündüzden de kalabilirsin.Keyfin nassı isterse yani.


@kaç kontür kaldı diye nasıl bakılır
E be gerzek çocuuum,gidip telefonuna bakacan gogıla değil!Ben nerden biliim kaç kontürün kaldığını alla allaaaa!


@yalan söyleyen çocuğunuzu nasıl uyarırsınız
Ne uyarması be!Eskiden uyarma mı vardı allasen!Çarpıverirsin ağzının orta yerine,kan boşanır,bak bakalım bidaa yalan söylüyor mu!


@ferhundenin gerçek ismi nedir Deniz Çakır


@seninle olmanın en zor yanı ne biliyor musun?
Ne gülüm söyle bakem?Manyak olmam mı?Ama beni okumaya başlamadan önce bunu biliyordun aşkolsunnnn!


@3 yetelelik doğum günü hediyesi
Var hemde çin pazarından bi yeteleye 3 tane hediye bile alırsın ama arkandan epey dedikodu yaparlar.Bastır parayı adam gibi bişii al


@kredi kartı borcumu ödemezsem
Dike dike ödetirler anacım!Bu bankalar var ya bu bankalar!Güle oynaya,mini e.tekli,afe.t kı.zlarla kredi kartı dağıtırlar,sonra yamyam gibi zebanıi kılıklı heriflerle bağırsaklarını deşer,ciğerini sökerler alimallah!Ha yine ödemezsem diye diretirsen temiz çamaşır ve tütününü getiririm merak etme sen!


@hayat üstüne gittikçe sende git
Tamam bi dahaki sefere öyle yaparım.Olduuu sana iyi günlerrr


@kurban eti fakirlere nasıl pay edilir
En işe yaramaz cırındırık etlerin altına kuyruk yağı koyarsın ki et çok gözüksün diye.Diğer baba etleri kışın kendine saklarsın.Böyle pay edeceksen hiç kesme sen o kurbanı.Dediğimi de yapma he!


@dananın parçalanması
Çok feci bişeydir?Hem anlatsam ne yapacan ki?Sen söyle hangi dana o?Ben parçalayım!Mesela aramalarla buraya düşen abbazza danaları parça pinçik etmek istiyorum!


@kurban bayramında ne yaptınız?
Ökküz kimin
et yidik.Bol bol dvd izledik.Siz nööördünüz?


@Türkler misafiri nasıl ağırlar?
Anacım ağızlarından burunlarından hababam debabam yiyecek teperek ağırlarlar!
Bir Türkün güleryüzünden daha önemli olan "seni neler yaparak,neler hazırlayıp ağırladığıdır."

Sen istediğin kadar:"Önemli olan güleryüz göstermek,samimi sohbet etmektir,yemek içmek bahane, bi çay bi bisküvi yeter"de,onlar arkandan :"Ayy o kadar gittikte önümüze abdest suyu bi çay,iki kuru bisküvi çıkardı!Anca sırıttı,hoş sohbet yapmaya çalıştı!Hadi ordan be!Böyle tatlı dilli,samimi olacağına bi poğaça,kek çıkartsaydın önümüze de ben sana "kadın" deseydim!Pehhhh"derler.

Ama israf olacakmış diye düşünmeyip dünyanın ikramını hazırla önlerine çıkart fakat sohbet etme,surat salla otur o zaman da:-"Ayy bizi bi ağırladı bi ağırladı,kuş sütü eksikti,ay o ne börekler,kekler,sarmalar,3 gün yemek yemesem acıkmam"derler!Valla!
Namkör kız bunlar namkörrrrr!


@Mahsun kurban bayramı
Ah canımmm,kız nerde mahsun kaldın sen?Geleydin ya çıkıp buraya.Tüh!



@Yaprak dökümündeki ferhundenin cep telefonu markası
Ayol bırak markasını ben sana numarasını vereyim ama Biyo'dan aldım deme aramız bozuluyor.Yaz!0532 367 68 ..Şimdi bu numarayı deneme yanılma,kombinasyon vb yöntemleriyle bulmaya çalışan davarlarda da olacaktır!Allahım sen onlara akıl fikir ver!



@Len verin iste bebegin resmini
Şunu mu demek istediniz?"Lan verin işte bebek gibi kızların resmini,koyun şu bloga,bakalım gözümüz gönlümüz açılsın!"

Hahhahhaa yanlış adres!Yallah!




@hayat devam ediyormu

Bu aratmayı yapabildiğine göre:Evet!Heyyy benim için hayat hâla devam ediyor?Sen orda mısın huuuu?
Ana!Ölmüş eleman!




@kel kafalı kadınlar foto

Yapma yaaa,sarışınlar bitti şimdi sıra kellerde mi?Nedir bu sizden çektiğimiz kardeşimmmm




@igrenc biyonikkedi

Elemandaki hırsa bakın beni böyle aratmış!86 sonuç çıkmış :O
Oha!
Birçoğu yorumlara bıraktığım iğrenç kelimesi,bazılarını da gogıl abi kafasına göre takılmış.Gogıl abi bazen sapıtıyor ama.Bakıyorum bi kelime aratma var."Ulan ben böyle bi kelime yazmadım ki" diyorum.Ama kelimenin birini bi yazımdan,diğerini başka bi yazımdan alıp kolaj yapıp sunuyor davara hizmet diye!Teessüf ederim!!Gogıl abi didik bağrımıza bastık üvey abi çıktın sende!Neyse!

Bu "iğrenç biyonikkedi"yi aratan davara diyorum ki:"Biyonikkedi" burada ama "iğrenç"için bi zahmet aynaya bakacaksın!
Nasıl!
Aynada gördüğün yeterince iğrenç bi görüntü değil mi?Ben de öyle tahmin etmiştim zaten!Gerizekalı armutspor seniiii!Ha hahhhahhaaaaaa




@hayatta en iyi araba kimindir

Valla David Hasselhoff abinin heralde ne biliim.Hani bi kara şimşeği vardı ya onun.Sonra cem yılmazın iyi arabaları var.Ama illa bana sorarsan:Hayatta en iyi araba,Allahın kazasız belasız kullanmayı nasip etmesini istediğim kendi arabamdır baba!Budur!





@kurban neden 7 kişi kesilir
Anam ne biliim.Hani vardı ya bi parmaklarla oynanan.Tavşan gelmiş gelmiş gelmişşş buraya konmuşş,bu görmüş,bu vurmuş,bu pişirmiş, bu da yemiş,bu da hani bana hani bana diye ağlamışşş,"sana eşeğin b*ku kaldı"demişlerrrr.O yüzden herhal